AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Etter mye konflikt som har utagert fra å knuse ting og dytte meg slo han meg i går. Gjentatte ganger ansikt og kropp. Jeg har hatt et forhold til en annen og det har han oppdaget. Kontrollerer telefonen min og kom over en mld igjen som gjorde at han klikket. Er det forståelig reaksjon? Anonymkode: 61665...973 4 2
Gjest Sprite Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Ingenting rettferdiggjør vold. Samtidig skjønner jeg godt at han er sur. Gjør det slutt å la hverandre være i fred
svartkatt Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Hvorfor gidder noen av dere dette tullet? Er ikke noe bedre å bli dyttet enn slått. Hvorfor er du utro istedenfor å gå? Like teite begge to. 20 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Han slo deg i går, da forlater du han i dag. Senest. Nei vold er aldri greit! Anonymkode: e09b6...4ef 20 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Nei. Det er ikke en forståelig reaksjon. Vold er ulovlig og det er straffbart. Vold er ikke lovlig som straff for utroskap eller for å ha meldinger på telefonen sin. Det fungerer slik i land vi ikke liker å sammenligne oss med. I Norge er det straffbart å bruke vold Anonymkode: c7a04...286 8 1
Agaton Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Etter mye konflikt som har utagert fra å knuse ting og dytte meg slo han meg i går. Gjentatte ganger ansikt og kropp. Jeg har hatt et forhold til en annen og det har han oppdaget. Kontrollerer telefonen min og kom over en mld igjen som gjorde at han klikket. Er det forståelig reaksjon? Anonymkode: 61665...973 sinnet er forståelig. vold er ikke forståelig. dette høres litt risky ut for deg og du bør de-eskalere og komme deg videre. håper det går bra med deg og om du er redd for mer vold, få hjelp til det du trenger - skummelt spor dette her. 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Etter mye konflikt som har utagert fra å knuse ting og dytte meg slo han meg i går. Gjentatte ganger ansikt og kropp. Jeg har hatt et forhold til en annen og det har han oppdaget. Kontrollerer telefonen min og kom over en mld igjen som gjorde at han klikket. Er det forståelig reaksjon? Anonymkode: 61665...973 Så du har vært utro? Og du forventer medlidenhet? Anonymkode: 4246a...6df 3 3
Snok1 Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Hvorfor gidder noen av dere dette tullet? Er ikke noe bedre å bli dyttet enn slått. Hvorfor er du utro istedenfor å gå? Like teite begge to. Nei. Hun er dum og umoralsk, han er en voldsforbryter. Han er på en helt annen skala. 35 2
Snok1 Skrevet 7. mai 2023 #9 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du har vært utro? Og du forventer medlidenhet? Anonymkode: 4246a...6df Utroskap rettferdiggjør ikke vold. 22 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #10 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du har vært utro? Og du forventer medlidenhet? Anonymkode: 4246a...6df Hvor skriver TS det? Å forvente å ikke bli slått er helt innafor. I Iran og slike land er vold, steining etc. helt greit ved utroskap. I Norge er det ikke ok og det er straffbart. Anonymkode: c7a04...286 10 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Etter mye konflikt som har utagert fra å knuse ting og dytte meg slo han meg i går. Gjentatte ganger ansikt og kropp. Jeg har hatt et forhold til en annen og det har han oppdaget. Kontrollerer telefonen min og kom over en mld igjen som gjorde at han klikket. Er det forståelig reaksjon? Anonymkode: 61665...973 Woke Anonymkode: 100ac...2db
exictence Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Nei, vold er aldri greit. Men utro er heller ikke greit, normalt sett 1
SnartMammaLykke Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Etter mye konflikt som har utagert fra å knuse ting og dytte meg slo han meg i går. Gjentatte ganger ansikt og kropp. Jeg har hatt et forhold til en annen og det har han oppdaget. Kontrollerer telefonen min og kom over en mld igjen som gjorde at han klikket. Er det forståelig reaksjon? Anonymkode: 61665...973 Flytt ifra hverandre 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #15 Skrevet 7. mai 2023 TS. Ja, jeg vil flytte ut. Men vi har barn. Hvis jeg flytter vil han ikke selge huset eller flytte selv og han vil ikke at jeg skal ta med barna noe sted. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 61665...973 1
Gjest Sprite Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS. Ja, jeg vil flytte ut. Men vi har barn. Hvis jeg flytter vil han ikke selge huset eller flytte selv og han vil ikke at jeg skal ta med barna noe sted. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 61665...973 Bestemmer han over deg?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #18 Skrevet 7. mai 2023 Kontakt eller kom deg avgårde til wt krisesenter. Der får du både støtte, noen å prate ut med og gode, nyttige råd om veien videre. Han har jo tydelig vist voldelighet før dette òg, men da det som kalles materiell vold. Det kan være vel så skadelig psykisk å oppleve, med truende og aggressivt utagerende atferd. Anonymkode: fab87...56b 7 1
n_97 Skrevet 7. mai 2023 #19 Skrevet 7. mai 2023 (endret) I dag går du. Endret 7. mai 2023 av n_97 Typo 1
Ma.Ya Skrevet 7. mai 2023 #20 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS. Ja, jeg vil flytte ut. Men vi har barn. Hvis jeg flytter vil han ikke selge huset eller flytte selv og han vil ikke at jeg skal ta med barna noe sted. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 61665...973 Du kan få hjelp til å komme deg ut. Krisesenter hvis ikke du har familie eller venner som kan hjelpe deg. Har du synlige merker etter volden? Dokumenter det! Ta bilde! Viktig å ha dersom du velger å anmelde ham. Det han har gjort er straffbart! Vold er aldri greit, uansett hva du har sagt eller gjort. Du må komme deg vekk fra ham. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå