Gå til innhold

Jeg har alltid vært interessert i andre damer, men nå er det helt ekstremt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjennom oppveksten har jeg vært såpass interessert i damer at jeg har plassert meg lengst foran i klasserom for å se minst mulig til dem. Jeg fikk dårligere karakterer på prøver om jeg måtte sitte nærme jenter og klarer ikke fokusere på jobben i arbeidslivet. Jeg merker at det blir enda verre når jeg er i forhold. Da er jeg helt ekstrem

Det som har fungert for meg er å reise noen turer til de største byene i Norge og bare glane på damene. Gjør jeg det i to dager så kan jeg temme kreftene for en stund. Er det noen som har andre råd? Jeg har ikke tid ig penger til å reise hele tiden og jeg kan ikke forklare kjæresten hvorfor jeg drar heller

Anonymkode: 445e3...1a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bli singel 

Anonymkode: e26a4...3b2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gjennom oppveksten har jeg vært såpass interessert i damer at jeg har plassert meg lengst foran i klasserom for å se minst mulig til dem. Jeg fikk dårligere karakterer på prøver om jeg måtte sitte nærme jenter og klarer ikke fokusere på jobben i arbeidslivet. Jeg merker at det blir enda verre når jeg er i forhold. Da er jeg helt ekstrem

Det som har fungert for meg er å reise noen turer til de største byene i Norge og bare glane på damene. Gjør jeg det i to dager så kan jeg temme kreftene for en stund. Er det noen som har andre råd? Jeg har ikke tid ig penger til å reise hele tiden og jeg kan ikke forklare kjæresten hvorfor jeg drar heller

shit. du bare sitter og glor? hva gir det deg? fantaserer du, liksom? 

om det er mye fantasier og drøye tanker, bør du snakke med noen om det - en terapaut f.eks. høres ut som om dette forstyrrer livet ditt/deres. ergo: en forstyrrelse som må jobbes med. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bli singel 

Anonymkode: e26a4...3b2

Det trodde jeg han var helt til jeg leste den siste setningen. Men jeg tror fremdeles han er singel

Anonymkode: d0428...3aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette problemet løser seg når du havner i fengsel for stalking / trakassering / uønskede seksuelle tilnærmelser / voldtekt etc. 

Anonymkode: 27dd1...c18

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (2 timer siden):

shit. du bare sitter og glor? hva gir det deg? fantaserer du, liksom? 

om det er mye fantasier og drøye tanker, bør du snakke med noen om det - en terapaut f.eks. høres ut som om dette forstyrrer livet ditt/deres. ergo: en forstyrrelse som må jobbes med. 

Jeg har ikke noen sære fetisjer eller drøye tanker. De er mer vanlige. Jeg liker dessuten å være den mer passive parten under sex så jeg tenner ikke på å gjøre noe mot noen sin vilje 

AnonymBruker
Skrevet

Når det er noe i livet som du er så besatt av at det påvirker dagliglivet (og kanskje etterhvert forholdet) ditt i så stor grad har det gått for langt. Dette gjelder uavhengig av om det var damer eller noe annet du var besatt av. Tror du kanskje kan dra nytte av å snakke med terapeut/ psykolog for å finne ut hvorfor, og å se om det finnes teknikker/ tankemønstre du kan benytte deg av som gjør at du slipper å bli så påvirket/ styrt av dette i hverdagen din. 

Anonymkode: 5fbac...9a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg liker dessuten å være den mer passive parten under sex...

Er det sånne damer du blir sammen med?

Anonymkode: 51fe6...447

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...