AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Gjennom oppveksten har jeg vært såpass interessert i damer at jeg har plassert meg lengst foran i klasserom for å se minst mulig til dem. Jeg fikk dårligere karakterer på prøver om jeg måtte sitte nærme jenter og klarer ikke fokusere på jobben i arbeidslivet. Jeg merker at det blir enda verre når jeg er i forhold. Da er jeg helt ekstrem Det som har fungert for meg er å reise noen turer til de største byene i Norge og bare glane på damene. Gjør jeg det i to dager så kan jeg temme kreftene for en stund. Er det noen som har andre råd? Jeg har ikke tid ig penger til å reise hele tiden og jeg kan ikke forklare kjæresten hvorfor jeg drar heller Anonymkode: 445e3...1a8
Agaton Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gjennom oppveksten har jeg vært såpass interessert i damer at jeg har plassert meg lengst foran i klasserom for å se minst mulig til dem. Jeg fikk dårligere karakterer på prøver om jeg måtte sitte nærme jenter og klarer ikke fokusere på jobben i arbeidslivet. Jeg merker at det blir enda verre når jeg er i forhold. Da er jeg helt ekstrem Det som har fungert for meg er å reise noen turer til de største byene i Norge og bare glane på damene. Gjør jeg det i to dager så kan jeg temme kreftene for en stund. Er det noen som har andre råd? Jeg har ikke tid ig penger til å reise hele tiden og jeg kan ikke forklare kjæresten hvorfor jeg drar heller Anonymkode: 445e3...1a8 shit. du bare sitter og glor? hva gir det deg? fantaserer du, liksom? om det er mye fantasier og drøye tanker, bør du snakke med noen om det - en terapaut f.eks. høres ut som om dette forstyrrer livet ditt/deres. ergo: en forstyrrelse som må jobbes med. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bli singel Anonymkode: e26a4...3b2 Det trodde jeg han var helt til jeg leste den siste setningen. Men jeg tror fremdeles han er singel Anonymkode: d0428...3aa 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Dette problemet løser seg når du havner i fengsel for stalking / trakassering / uønskede seksuelle tilnærmelser / voldtekt etc. Anonymkode: 27dd1...c18 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 Agaton skrev (2 timer siden): shit. du bare sitter og glor? hva gir det deg? fantaserer du, liksom? om det er mye fantasier og drøye tanker, bør du snakke med noen om det - en terapaut f.eks. høres ut som om dette forstyrrer livet ditt/deres. ergo: en forstyrrelse som må jobbes med. Jeg har ikke noen sære fetisjer eller drøye tanker. De er mer vanlige. Jeg liker dessuten å være den mer passive parten under sex så jeg tenner ikke på å gjøre noe mot noen sin vilje Anonymkode: 445e3...1a8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 Når det er noe i livet som du er så besatt av at det påvirker dagliglivet (og kanskje etterhvert forholdet) ditt i så stor grad har det gått for langt. Dette gjelder uavhengig av om det var damer eller noe annet du var besatt av. Tror du kanskje kan dra nytte av å snakke med terapeut/ psykolog for å finne ut hvorfor, og å se om det finnes teknikker/ tankemønstre du kan benytte deg av som gjør at du slipper å bli så påvirket/ styrt av dette i hverdagen din. Anonymkode: 5fbac...9a7 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg liker dessuten å være den mer passive parten under sex... Anonymkode: 445e3...1a8 Er det sånne damer du blir sammen med? Anonymkode: 51fe6...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå