AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Hei hei. Jeg lurer på hvordan det står til med deres førsteklassinger, kanskje spesielt gutter? Hvordan ser rommene deres ut? Er det fortsatt fult av leker, eller blir det mer og mer gutterom? Leker de fortsatt mye? 😊 Anonymkode: 429a8...695
solsolsol Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Hadde førsteklassing i fjor, han har fremdeles et par leker på rommet, men har ikke lekt med leker siden han var fire 🙄 Bruker rommet stort sett som fotballbane, har gjort det siden han gikk i barnehagen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Min leker masse! 1. klasse er da alt for tidlig å slutte med det. Vi lekte gjennom hele barneskolen. Anonymkode: 0e1e3...090 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Han eldste min hadde leker til han var tenåring, men da mest figurer, kostymer, lego og "våpen" (nerf-pistoler, skjold, sverd o.l.). Som 6-7 åring lekte han masse med figurer, lego og liknende. Og ellers drev han en del med tegning, lagde figurer og kostymer, litt pc-spill og film. Han yngste var egentlig aldri særlig opptatt av leker. Han hadde fortsatt lekene sine på den alderen, men var mer interessert i uteaktiviteter som skateboarding, klatring, løping, hopping og jeg vet ikke helt hva de drev med, men han var mest ute. Inne var han mer interessert i filmer, dansing og musikk. Nå er begge på vgs, og da vi nylig ryddet boden ønsket han eldste å ta vare på noe lego, noen figurer og kosedyr mens han yngste ikke ønsket å beholde noe (med unntak av babydynen da, som han fortsatt har i sengen sin...😆). Anonymkode: 290ff...39a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Jeg har en førsteklassing. Han har masse leker på rommet Han leker mest med pokemon og fotballkort, nerf, pluss pluss og lego. Ellers går det i fysisk lek (gjerne ute i form av sykkel, skateboard, fotball osv) eller tegning og perling. Han har masse biler og paw patrol ting, men det her han nesten sluttet å leke med. Anonymkode: 9a819...366
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 Min førsteklassing er mest opptatt av utelek. Men av leker på rommet har han fortsatt pokemon-greier, lego, robot, utkledningsting og leke-våpen. Kan også fargelegge og perle, men dette har vi på stua. Anonymkode: 0e769...718
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 Min førsteklassing elsker å leke! Med alt fra bamser til biler. Han leker masse med paw patrol enda. (Har lyst å selge det nå, før det er udatert, men får meg ikke til å gjøre det enda). Han kan leke lenge, alene, med søsken og vennene sine. Virker som de fleste guttene i klassen fortsatt leker med leker.. Syns det er tidlig å ta vekk alt og gjøre om rommet. Anonymkode: de8f3...26e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå