Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker aldri det jeg,men lurer på om jeg skal prøve.

vasker håret daglig,samt at jeg bruker stylingprodukter hver dag.

så,hvor ofte bruker dere det?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker renseshampo en gang i uka, og bruker Redken Cleansing Cream. Syns den er veldig god.

Skrevet

Brukte kms sin. Synes den var kjempegod. Brukte den hver dag, og håret tok ikke skade av det.

Gjest Fruktfat
Skrevet

skal brukes en gang i uka om du bruker endel stylingprodukter. brukes den for ofte kan den tørke ut hår og hodebunn.

Skrevet
Jeg bruker renseshampo en gang i uka, og bruker Redken Cleansing Cream. Syns den er veldig god.

Samme her :)

Skrevet
Har aldri brukt renseshampo.

Ikke jeg heller.. Visste ikke at det fantes en gang jeg.

Skrevet

Bruker Redken Cleansing Cream, den funker bra!

Skrevet

ok,takk for svar :)

tror jeg prøver redken jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

For min del varierer det. Bruker jeg stylingprodukter med mye silikoner, eller Crude Clay, bruker jeg renseshampo hver uke. Ellers kan det gå flere uker mellom hver gang. Jeg liker best Purifying fra Herbal Essences (faktisk), den tørker ikke ut, og er billig.

Skrevet

tror jeg sjekker ut purifying først.

takk :)

Skrevet
Ikke jeg heller.. Visste ikke at det fantes en gang jeg.

ikke jeg heller.

hva gjør vanlige shampoer dersom man trenger renseshampo i tillegg?

eller, hva gjør en renseshampo som en vanlig shampo ikke gjør? :sjenert:

(skjønner jo at den renser, men det er da virkelig meningen med en vanlig shampo også, etter hva jeg har skjønt)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vanlige shampoer inneholder ofte silikoner som gjør håret glatt, men som kan legge et belegg i håret som etterhvert gjør det tørt, akkurat som silikoner i stylingprodukter. Renseshampoer fjerner dette belegget, men bør ikke brukes for ofte, for de er litt for tøffe for håret. De er laget for å rense, ikke for å skåne og gi fuktighet.

Skrevet

Bruker man vanlig balsam etter å ha vasket med renseshampo?

Gjest Pecado
Skrevet

Så mye gørr jeg har i håret daglig bør jeg iallefall bruke det et par ganger i uka. Ellers blir håret mitt helt tykt og stivt.

Skrevet

Bruker Herbal Essences Purifying Shampoo ca. 1 gang i uken.

Gjest Gjesta
Skrevet

Håret mitt er helt fint det.....................

Gjest Fruktfat
Skrevet
Bruker man vanlig balsam etter å ha vasket med renseshampo?

ja, kan bli litt trått av det. brukes som en vanlig shampo, med etterfølgende bruk av balsam.

mitt hår er også helt fint selv om jeg aldri har brukt renseshampo, men det henger også sammen med at jeg ikke bruker noe særlig styling! bruker skum/spray/andre lette stylingprodukter, stort sett aldri voks o.l

husk at den ikke skal brukes på nyfarget hår, kan trekke farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...