AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Kjæresten min ønsker særbo. Han tenker det er best for barna. Jeg forstår den delen godt, og han har mange barn og det er mye jobb med de, så jeg respekterer det. Jeg har bare alltid ønsket meg en stor familie. Han sier også at det blir så vanskelig for hans familie å venne seg til at han skulle dele et hus med meg. Stakkars foreldrene hans som da må forholde seg til enda en ny person. Men er vi ikke en berikelse i livene til hverandre da? Kan ikke en ny person i livet ditt være en berikelse? De på det på den måten at når ditt barn blir stort så kan du bo der du vil, sier han. Vel jeg er ensom jeg. Jeg vil ikke bo alene hvor som helst. Jeg vil jo ha en familie. 😭 Jeg blir glad av å ha folk rundt meg som jeg kan være god mot. Mens hans foreldre og han selv tydeligvis synes det er slitsomt å forholde seg til nye mennesker. Han er redd for å forplikte seg så det handler om frykt, men det her er så sårende. Vi har vært kjærester i snart et år nå. Han sa at Kansje om tre år, så forandrer han mening, og Kansje bor vi sammen da. Men Kansje ikke. Kansje er vi særboere i ti år eller resten av livet. Anonymkode: 8f208...30b
Brunello Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Dere er ikke kompatible og ønsker ulik retning i livet. Dette blir kilde til massevis av krangling. Og har du antydning til sjalusi, vil særbo når du ikke ønsker å være det gi sjalusien fullt utspring. Personlig ville ikke et slikt forhold være aktuelt for meg når jeg ønsker noe annet. Her ville jeg ha brutt med kjæresten.
Veggdyret Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Jeg synes jo at å flytte sammen etter bare et år, når dere begge to har barn, er altfor tidlig. Men når argumentene hans går på hva alle rundt han ønsker, og ikke hva han selv ønsker, da ville jeg blitt skeptisk til hele forholdet...
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Veggdyret skrev (2 minutter siden): Jeg synes jo at å flytte sammen etter bare et år, når dere begge to har barn, er altfor tidlig. Enig. Men dette handler mest om å tenke på fremtiden. Det kan være særboerskap er bra for barna, men jeg merker det er en skummel tanke å tenke at jeg skal bo alene resten av livet. Anonymkode: 8f208...30b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 Jeg tolker det som han ønsker deg som kjæreste, men at dere er særboere. Tror du må forholde deg til at du må bestemme deg for om det er noe for deg eller ikke. Anonymkode: d1505...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå