Gå til innhold

Camelbak flaske til barn, kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en sånn Eddy kids flaske fra Camelbak, og etter at sugerøret datt ut og jeg puttet det inn igjen, så er vann gjennom strømningen svak, man må nesten bite tuten sammen for at det skal komme opp noe, holder ikke å kun suge. Er det noen som vet hva som kan være galt? Noe å passe på når man monterer den?

Anonymkode: 27fdd...436

AnonymBruker
Skrevet

Sitter røret godt fast? Min har (hatt) 3 stk av den typen og jeg har aldri opplevd det problemet, utenom når røret bare så vidt er festet. Du må dytte det litt hardt på plass og kjenne at det ikke er lett å dra ut igjen. 

Anonymkode: a723e...caf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sitter røret godt fast? Min har (hatt) 3 stk av den typen og jeg har aldri opplevd det problemet, utenom når røret bare så vidt er festet. Du må dytte det litt hardt på plass og kjenne at det ikke er lett å dra ut igjen. 

Anonymkode: a723e...caf

Takk, skal prøve det:)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg misforstår spørsmålet ditt men det er meningen man skal måtte bite på tuten når man drikker fra de flaskene.

Anonymkode: 992d5...57a

• Liker 1
Skrevet

Som noen skrev over her er det meningen at man skal bite tuten sammen for å få ut vann, det er jo det som gjør at den ikke lekker når man snur den. Så jeg tror ikke det er noe galt med den nå, heller at den ikke virket som den skulle før.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje jeg misforstår spørsmålet ditt men det er meningen man skal måtte bite på tuten når man drikker fra de flaskene.

Aha er det? Du andre som svarte her, er dine også sånn?

Skrevet

Vi har hatt flere Camelbak og på alle må man bite tuten sammen for å kunne suge ut vann. :) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja bite på sugerøret er hele poenget med de flaskene 

(derfor hater jeg de, er slitsomt)

Anonymkode: c624e...4d5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja bite på sugerøret er hele poenget med de flaskene 

(derfor hater jeg de, er slitsomt)

Anonymkode: c624e...4d5

Haha, jeg elsker de (til barna). Eneste vi har hatt i hus som varer og varer og varer. Ikke blir knust, begynner å lekke etc.

AnonymBruker
Skrevet

Man skal da bite tuten for å få ut vann av camelbak??!? Har 9 slike flasker og må bite tuten på alle.

Anonymkode: c010b...786

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har camelbak eddy+, og det er meningen at en skal bite på tuten for å få gjennomstrømning. 

Det er derfor de holder tett.

Anonymkode: a1259...87e

Skrevet

Jeg liker heller ikke Camelbak Eddy eller de andre med bitetut, etter hvert blir tuten ødelagt og må byttes samt at tuten og sugerøret ikke blir ordentlig ren i maskin. Jeg foretrekker flasker som ikke har deler som så lett blir ødelagt samt ikke har rare deler eller kriker og kroker som gjør at den ikke blir helt ren i oppvaskmaskin, men med små barn er det selvsagt også et poeng at de skal være brukervennlige. De er mer distré (husker ikke å skru på korken så det er viktigere at flasken ikke lekker også når den er åpen) og har svakere hender slik at det kan være vanskelig å skru opp enkelte flasker. Til barn over barnehagealder synes jeg Camelbak Chute Mag er best. :) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du satt for dårlig inn og røret når og treffer bunnen? 

Anonymkode: 876ee...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...