Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Baktus skrev (1 minutt siden):

mnja...tror jeg fortsatt holder på at det var Lasse der...

Det må du gjerne gjøre, om du vil ta feil, som du gjør. Hvilken rolle hadde Lasse?Screenshot_20230507-104842_Google.thumb.jpg.6fcfa8fc6f6566aa83ac161bfd97ac76.jpg

Anonymkode: 1516c...d5e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det må du gjerne gjøre, om du vil ta feil, som du gjør. Hvilken rolle hadde Lasse?Screenshot_20230507-104842_Google.thumb.jpg.6fcfa8fc6f6566aa83ac161bfd97ac76.jpg

skal være ærlig å si at jeg stusset over aldersforskjellen til Kjersti Holmen.. :) må sikkert bite i meg den 

AnonymBruker
Skrevet
Baktus skrev (Akkurat nå):

skal være ærlig å si at jeg stusset over aldersforskjellen til Kjersti Holmen.. :) må sikkert bite i meg den 

Du bør hvertfall innrømme at Lasse aldri har spilt i den spanske flue. Ikke snakke deg bort med Kjersti Holmen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du bør hvertfall innrømme at Lasse aldri har spilt i den spanske flue. Ikke snakke deg bort med Kjersti Holmen. 

Jeg kan dessverre ikke innrømme det...mulig jeg tar feil pga at Henki har spilt veldig mye flere roller som vi er kjent med enn Lasse, men jeg mener han er mer en Lasse Kolstad som Sennepsfabrikant ja..

AnonymBruker
Skrevet

Lasse er i allefall stemmen i «the julekalender»! At TS kan bli lei kjærestens imitering kan jeg forstå, men det er jo bare å si i fra. 

Anonymkode: 65236...1d4

AnonymBruker
Skrevet
Baktus skrev (41 minutter siden):

Jeg kan dessverre ikke innrømme det...mulig jeg tar feil pga at Henki har spilt veldig mye flere roller som vi er kjent med enn Lasse, men jeg mener han er mer en Lasse Kolstad som Sennepsfabrikant ja..

https://m.imdb.com/title/tt0281143/

Lasse er ikke med i det hele tatt i den spanske flue. Sjekk rollebesetning. Det er Henki som er Ludvig Klinke. 

Anonymkode: 038d3...90e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trodde du seriøst at Henki Kolstad har stemmen i åpningsscenen i "The Julekalender"? 

Nei... Jeg mener Lasse Kolstad. 

Henki hadde en helt annen stemme.

Anonymkode: dc713...89f

Jeg blandet med Jul i Skomakergata. Sorry. Det har åpenbart vært noen år siden jeg fulgte med….

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lasse Kolstad hadde jo en dyp bassbarytonstemme og mannen din har sikkert bare lest et eller annet "manneblad" der det står at damer blir "ville i trusa" av dype mannsrøster...

Anonymkode: 322ee...277

• Liker 1
Skrevet
Baktus skrev (3 timer siden):

:) jaja , men Lasse Kolstad..dyktig han..den spanske flue feks :) 

Det var Henki Kolstad det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er en mørk og stormfull aften... 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan hende, men forbinder ham mer med Jahn Teigen og det der. 

Hurra for Norge og 17.mai og alt det derre der.. hei..

Tom Mathiesen har en annen klassisk forteller rolle. Han er fortelleren i alle Brødrene Dal seriene til KLM.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 7.5.2023 den 10.47):

Irriterende! Prat vanlig! Sa det ofte til min eks og, han snakket om seg selv i 3.person og brukte kalle navnet sitt, og snakket i babyspråk.

Øyse sliten nå, Øyse sove.

Øyse er dussemann, Øyse syk.

Fy faen, snakk skikkelig, voksent og med vanlig stemme!

Jeg hadde blitt så turned off…!

Endret av Motelvibes
AnonymBruker
Skrevet

Min mann imiterer Skrellex daglig. Hadde glatt valgt Lasse Kolstad om jeg kunne.

Anonymkode: d6fc4...295

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hjelp! Mannen min imiterer Lasse Kolstsad sin stemme for å være morsom. Det er morsomt, men kan bli litt mye. Han hadde ganske karakteristisk stemme. (Tenk the julekalender)

Lasse Kolstad? Hvor gammel er mannen din??

Anonymkode: 4448d...487

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Baktus said:

Hva du mener er vel egentlig urelevant, Lasse Kolstad var IKKE med i Den Spanske Flue!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Siden dere ikke er helt unge? husker dere kanskje tjue år tilbake til «steikje fine gardiner».

Du kan imitere Hildegunn Moltubakk som hevn.

Hver gang han går i Lasse Kolstad-modus, blir du Hildegunn. Tipper det kurerer ham!

Anonymkode: d1620...863

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lasse Kolstad? Hvor gammel er mannen din??

35🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2023 den 10.15):

😂😂😂 Si i fra da?

Anonymkode: 65236...1d4

Ja, men det har jeg ikke hjerte til veitu!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2023 den 10.47):

Irriterende! Prat vanlig! Sa det ofte til min eks og, han snakket om seg selv i 3.person og brukte kalle navnet sitt, og snakket i babyspråk.

Øyse sliten nå, Øyse sove.

Øyse er dussemann, Øyse syk.

Fy faen, snakk skikkelig, voksent og med vanlig stemme!

Haha. Fortalte mannen min dette, hans respons var å le og si at det var en "søt babymann" 🙈🤣 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...