AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Har en del jeg vil selge/kvitte meg med. Er flere loppemarked jeg kunne tenke meg å prøve å selge. Men jeg ser jo at mye er skrot og mye blir ikke solgt. Hva ser du etter? Hva liker du ikke å se på loppemarked? Anonymkode: fcd10...02e
Ullvott Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Jeg liker at selger har en ryddig og tydelig profil slik at man lett forstår hva som tilbys. Det kan være enten innen en viss type produkter, eller en viss stil. Det kan f.eks være: 60- og 70-tallsstil, tekstiler eller smykker, bare for å gi noen eksempler. Sånne som selger rubbel og bit, alt fra gamle trau til nips fra 1986 går jeg forbi. Det blir for rotete, og det tar for mye tid å få oversikt i vrimmelen av selgere, kjøpere og generelt kaos. Jeg tror uryddige bord/boder selger dårligere. Selv er jeg fremdeles glad i Turi-design serviser fra Figgjo og andre ting i samme stil. Når jeg dekker bord vil jeg gjerne gjøre det gjennomført, så brukbare duker, blomsterpotter og vaser fra samme tidsrom har også blitt med hjem fra loppis. Jeg syr litt, og ser også etter tekstiler som kan gjenbrukes. Ting jeg selv ikke ser etter: suvenirer, nips som ikke har noen annen funksjon enn å være til pynt og ting som helt ærlig hører hjemme i en avfallscontainer. Platter eller askebeger i plast, med motiv fra Geiranger, Trollstigen og Polarsirkelen i 1974 går jeg forbi, men det finnes sikkert et visst marked for det også, om enn noe begrenset. Bare sånn for sikkerhets skyld: jeg regner med det er loppemarked av den typen der man selv tar med seg ting og lager sin egen salgsbod du tenker på, og ikke innsamlede lopper fra det lokale skolekorpset. 1
Phoenix Heart Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Bøker, ellers ser jeg ikke etter noe spesielt.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Ullvott skrev (5 minutter siden): Selv er jeg fremdeles glad i Turi-design serviser fra Figgjo og andre ting i samme stil. Når jeg dekker bord vil jeg gjerne gjøre det gjennomført, så brukbare duker, blomsterpotter og vaser fra samme tidsrom har også blitt med hjem fra loppis. Jeg syr litt, og ser også etter tekstiler som kan gjenbrukes. Samme her. Figgjo står høyt på lista over ting jeg håper å finne på loppis Anonymkode: 898c9...a44 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 Når jeg er på loppemarked så ser jeg etter gamle LP plater/vinyl 🙂 Anonymkode: 90f85...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå