AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Jeg er helsefagarbeider som har hatt 100 % stilling i noen år, men egentlig aldri har fått prøvd dette ut før da jeg har vært i mammapermisjon, ulønnet permisjon osv store deler av tiden. Etter endt permisjon søkte jeg meg over på natt da jeg ville ha mer tid med barna mine. Dette fungerte ikke da jeg gikk med fullstendig panikk på jobb. Jeg har slitt med angst hele livet, mye panikkangst. Jeg har også en migrene diagnose som blir svært forsterket av dette. Etter det ikke fungerte med nattevaktstillingen søkte jeg meg over i en 100 % fast stilling et annet sted, frem til jeg begynte i denne jobben var jeg sykemeldt 50%. Jeg hadde stor tro på at ting ville bli bedre i den nye jobben. Jeg har nå jobbet èn uke i den nye jobben, å har en forsterket angst, uutholdelig migrene med synsforstyrrelser og er mer deprimert enn noengang. Det lille jeg har av energi bruker jeg på barna mine. Jeg begynner å tvile på mine evner til å klare å være 100 % i jobb. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, å er livredd for å reise til legen igjen for å fortelle at jeg ikke klarer å fungere i den nye jobben heller. Jeg er redd for å ikke bli trodd, redd for å få beskjed om at dette må jeg bare. Jeg leter desperat etter en årsak til hvorfor jeg er som jeg er, hadde det nå enda vært en fysisk årsak til mine problemer. Det skal sies at jeg i tillegg til problemene nevnt over, ikke har hatt mensen på et halvt år. Uregelmessig mens har jeg hatt så lenge jeg kan huske, men har aldri gått så lenge som dette. Tanken om pcos har streifet meg, men usikker på hvordan jeg skal gå videre med alt dette. Anonymkode: 162ef...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå