AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Del Skrevet 7. mai 2023 Jeg har en utekran av typen man skrur med en slags nøkkel når krana skal brukes og den en frostsikker og jeg gjør derfor ingenting inne når vinteren kommer og det blir kuldegrader. Jeg lurer på om det likevel finnes en måte å skru av vannet til denne. Jeg har nemlig oppdaget at naboen jeg deler tomannsbolig med bruker både vann og strøm hos meg når han holder på ute med høytrykksspyler og jeg ønsker å fjerne muligheten for han. 😠 Anonymkode: 301fe...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Del Skrevet 7. mai 2023 Vanskelig å si hvordan det er hos det, men vi har en stoppekran på innsiden av veggen også Anonymkode: 4fddf...c9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Del Skrevet 7. mai 2023 Du må jo bare lete etter stoppekrana.... den er nok et eller annet sted. I kjelleren sannsynligvis. Anonymkode: 6ada4...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 7. mai 2023 #4 Del Skrevet 7. mai 2023 Det er bare å sjekke på innsiden av veggen om det er en kran der. Den kan være så liten: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumoa Skrevet 7. mai 2023 #5 Del Skrevet 7. mai 2023 Om du har nyere vannfordeligsskap inne er det vel krane på hver vannledning, men tungvindt. Ville snakket med naboen. Du kan jo fjerne nøkkel til krana, og du kan få stikkontakt med nøkkellås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumoa Skrevet 7. mai 2023 #6 Del Skrevet 7. mai 2023 Er det han som vasker hus utvendig og tak gratis (kun strøm), ref annen tråd her, så ville eg vært kjempefornøyd med dealen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 7. mai 2023 #7 Del Skrevet 7. mai 2023 Bumoa skrev (53 minutter siden): Er det han som vasker hus utvendig og tak gratis (kun strøm), ref annen tråd her, så ville eg vært kjempefornøyd med dealen Skulle til å si det samme! TS må huske at inntil en av dere flytter, så er dere naboer. Å eskalere negativt naboforhold er hverken trivelig eller sunt for helsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 7. mai 2023 #8 Del Skrevet 7. mai 2023 petterm skrev (16 minutter siden): Skulle til å si det samme! TS må huske at inntil en av dere flytter, så er dere naboer. Å eskalere negativt naboforhold er hverken trivelig eller sunt for helsa! Ærlig talt, det er da på ingen måte greit å ta seg til rette hos andre og ta strøm og vann! Ikke engang for å gjøre "tjenester" man ikke har avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #9 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en utekran av typen man skrur med en slags nøkkel når krana skal brukes og den en frostsikker og jeg gjør derfor ingenting inne når vinteren kommer og det blir kuldegrader. Jeg lurer på om det likevel finnes en måte å skru av vannet til denne. Jeg har nemlig oppdaget at naboen jeg deler tomannsbolig med bruker både vann og strøm hos meg når han holder på ute med høytrykksspyler og jeg ønsker å fjerne muligheten for han. 😠 Anonymkode: 301fe...5de Har du snakket med naboen? Kanskje det var en avtale med forrige eier at det var greit å bruke vann og strøm til spyling? Anonymkode: d49ea...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå