Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro jeg ikke hae vært med folk før, alt var bra da jeg våknet. Vi har gjort oss klar og skal samles i dag til rund  dag. Så slår det meg, jeg blir svett i hendene, klump i halsen, helt skjelven, tenker mange tanker om at jeg er stygg fæl og kjedelig, ikke har noe å snakke om med de andre på bordet, alle vil se på meg og tenke hva gjør hun her. Magen føles som jeg har spist grus. Jeg bare orker ikke å bli hjemme igjen 😟

Anonymkode: 61e1d...6fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det hver dag🫣håper noen hoster opp en løsning på dette🥲har snart ingen venner igjen.

Anonymkode: 6026e...1e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sånn har jeg det hver dag🫣håper noen hoster opp en løsning på dette🥲har snart ingen venner igjen.

Forstår deg så godt, dette er så låsende, lammende, helt jævlig. Klemmer deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Forstår deg så godt, dette er så låsende, lammende, helt jævlig. Klemmer deg. 

Same to you🥰jeg spydde senest i går pga angst🫣Skal sies at jeg har mage/tarm sykdom, som blir ekstremt påvirket av angst og stress. Men så får jeg ikke verden til å ta hensyn; får stort sett beskjed om å ta meg sammen når jeg prøver å få andre til å ta litt hensyn. Feks gi beskjed en halvtime før de vil på besøk🥱

AnonymBruker
Skrevet

Mange har dårlig selvtillitt eller dårlig selvfølelse uten at man dropper å stille opp. Utfordre deg selv, er det som må til. Å øve seg på å stå i ubehag og det å tåle ubehag er noe man gjør som voksen 

Anonymkode: ccbe4...962

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle tro jeg ikke hae vært med folk før, alt var bra da jeg våknet. Vi har gjort oss klar og skal samles i dag til rund  dag. Så slår det meg, jeg blir svett i hendene, klump i halsen, helt skjelven, tenker mange tanker om at jeg er stygg fæl og kjedelig, ikke har noe å snakke om med de andre på bordet, alle vil se på meg og tenke hva gjør hun her. Magen føles som jeg har spist grus. Jeg bare orker ikke å bli hjemme igjen 😟

høres ut som et par styrepils ville hjulpet :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange har dårlig selvtillitt eller dårlig selvfølelse uten at man dropper å stille opp. Utfordre deg selv, er det som må til. Å øve seg på å stå i ubehag og det å tåle ubehag er noe man gjør som voksen 

Gjelder dette også om man får store fysiske plager i etterkant? Jeg får ekstreme ryggsmerter, blir utslått av hodeping og bihulesmerter, ja og kvalme og/eller oppkast🫣

AnonymBruker
Skrevet

Vet hvordan du har det men husk dette: den eneste som kan knuse deg er deg selv!

Uansett hvordan du er, hvordan du snakker, om du er stille eller ikke blant folk. Så vil folk ha forskjellige oppfatninger av deg, på lik linje som du har av andre.

Bare slapp av og vær akkurat som du er!❤️ 

Anonymkode: f8480...1ac

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, er du bedt har du noe der å gjøre. De kjenner deg vel litt og vet hva de kan forvente. Du har ingen plikt til å være spennende med et interessant liv. Det er helt ålreit om noen i et selskap gjør lite av seg, og bare sitter og tar inn stemninga. 

Anonymkode: 26458...a07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gjelder dette også om man får store fysiske plager i etterkant? Jeg får ekstreme ryggsmerter, blir utslått av hodeping og bihulesmerter, ja og kvalme og/eller oppkast🫣

Jo oftere du øver jo bedre vil du tåle ubehag og du vil med øving oppleve at psykiske forplanter seg til fysiske smerter til avta

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo oftere du øver jo bedre vil du tåle ubehag og du vil med øving oppleve at psykiske forplanter seg til fysiske smerter til avta

Har øvd på dette i snart 50 år🥱og prøvd medisiner og ulike terapier. Nå er jeg så fysisk syk at jeg ser ikke helt poenget med å plage meg selv, ihvertfall ikke i hverdagen. Jeg drar i bryllup, begravelser mm, men har ikke helse til å strekke meg veldig langt lenger. Må helst være noe lavterskel som ikke ødelegger helsen mer.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har øvd på dette i snart 50 år🥱og prøvd medisiner og ulike terapier. Nå er jeg så fysisk syk at jeg ser ikke helt poenget med å plage meg selv, ihvertfall ikke i hverdagen. Jeg drar i bryllup, begravelser mm, men har ikke helse til å strekke meg veldig langt lenger. Må helst være noe lavterskel som ikke ødelegger helsen mer.

Om du har øvd i snart 50 år uten å lykkes så må du, dessverre, ha gjort noe feil ett eller flere steder på veien

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Om du har øvd i snart 50 år uten å lykkes så må du, dessverre, ha gjort noe feil ett eller flere steder på veien

Jupp…men får ikke endret fortiden…jeg er et resultat av mobbing, utfrysing og omsorgssvikt. Prøver å gjøre det beste ut av hverdagen i dag, ikke grave meg ned i fortiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jupp…men får ikke endret fortiden…jeg er et resultat av mobbing, utfrysing og omsorgssvikt. Prøver å gjøre det beste ut av hverdagen i dag, ikke grave meg ned i fortiden. 

Du får gjøre det og kanskje øve på en annen måte. Et godt sted å begynne er å ikke kuppe andre sine tråder med dine egne utfordringer. Skjønner at man kan bli litt selvsentrert når livet er kjipt, men et sted å begynne er å anerkjenne at andre (som TS) har sine utfordringer og hva kan du bidra med. Istedenfor å fremme din egen historie og dine vansker 

AnonymBruker
Skrevet

Du får gjøre det og kanskje øve på en annen måte. Et godt sted å begynne er å ikke kuppe andre sine tråder med dine egne utfordringer. Skjønner at man kan bli litt selvsentrert når livet er kjipt, men et sted å begynne er å anerkjenne at andre (som TS) har sine utfordringer og hva kan du bidra med. Istedenfor å fremme din egen historie og dine vansker 

Beklager🥰til deg og til TS. Ville egentlig bare gi TS en klem og si vi er flere. Melder meg ut av tråden❤️

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Vet hvordan du har det men husk dette: den eneste som kan knuse deg er deg selv!

Uansett hvordan du er, hvordan du snakker, om du er stille eller ikke blant folk. Så vil folk ha forskjellige oppfatninger av deg, på lik linje som du har av andre.

Bare slapp av og vær akkurat som du er!❤️ 

Anonymkode: f8480...1ac

Det der er jeg veldig uenig i..det stammer fra det hendige i at livet er som man gjør det til... jeg vet at livet på alle måter kan bli som omgivelsene gjør det til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...