AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Hei. Jeg skilte meg for et halvt år siden. Jeg har ikke lyst til å finne meg en ny mann enda, mest fordi jeg har barn, og jeg må liksom komme over alt 😅 Men jeg skal jo være ærlig å si at jeg savner en mann. Men så sitter jeg her og aner jo ikke om mulighetene er der engang. Jeg er 33 år, har utdanning og skal begynne på mer utdanning, fått en vikarjobb etter hundre år som hjemmeværende. Ser helt alminnelig ut, slank, blid og grei. Klarer meg selv, men sykt kjipt å måtte gjøre alt alene som å skifte fikse ting som går å stykker etc.. Jeg er fornøyd med meg selv. Synes selv jeg er et ok menneske, men savner noen å lage mat for og stryke skjortene til,.. Men punktet med at jeg har vært gift, jeg vet ikke om det er et problem idag.. Ser for meg at jeg er second hand og ikke fortjener en som faktisk bryr seg og vil være med meg. Jeg vil ikke ligge rundt og rote med andre mannfolk, for det går imot mine verdier, men det er jo lite sannsynlig at en mann kommer bort til meg når jeg leker med barna på lekeplassen liksom 😅 hvordan blir man kjent med en anstendig mann uten å "selge seg selv"? Har man i det hele tatt en sjans når man har et liv? Anonymkode: e1f4d...892
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. Jeg skilte meg for et halvt år siden. Jeg har ikke lyst til å finne meg en ny mann enda, mest fordi jeg har barn, og jeg må liksom komme over alt 😅 Men jeg skal jo være ærlig å si at jeg savner en mann. Men så sitter jeg her og aner jo ikke om mulighetene er der engang. Jeg er 33 år, har utdanning og skal begynne på mer utdanning, fått en vikarjobb etter hundre år som hjemmeværende. Ser helt alminnelig ut, slank, blid og grei. Klarer meg selv, men sykt kjipt å måtte gjøre alt alene som å skifte fikse ting som går å stykker etc.. Jeg er fornøyd med meg selv. Synes selv jeg er et ok menneske, men savner noen å lage mat for og stryke skjortene til,.. Men punktet med at jeg har vært gift, jeg vet ikke om det er et problem idag.. Ser for meg at jeg er second hand og ikke fortjener en som faktisk bryr seg og vil være med meg. Jeg vil ikke ligge rundt og rote med andre mannfolk, for det går imot mine verdier, men det er jo lite sannsynlig at en mann kommer bort til meg når jeg leker med barna på lekeplassen liksom 😅 hvordan blir man kjent med en anstendig mann uten å "selge seg selv"? Har man i det hele tatt en sjans når man har et liv? Anonymkode: e1f4d...892 Se rundt deg, så se du jo hvor vanlig det er🙂 Anonymkode: 509a3...a74 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Jeg er dame på 38 og vært skilt i to år. Får høre at jeg er pen, til og med ei dame som er 10 år yngre (kollega) sa til meg «Tina, du er helt nydelig». Men jeg har bare møtt noen få menn fra Tinder. Har to barn 50% og jobber 100%. Jeg kommer til å gå inn i et nytt forhold, for jeg er ei som overhodet ikke trives alene i lengden. Også må jeg ha et sexliv og mye kos og kroppskontakt med en mann i fast forhold. Det er bare sånn jeg er. Så ja, du har mange muligheter! Du finner deg ny fast kjæreste. I motsetning til meg rekker du også å få flere barn dersom du ønsker det. Alt det beste til deg, det kommer! Anonymkode: 7d449...4c9 1
flusa Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Jeg var forlovet tidligere, og det var ikke et bra forhold. Han var ikke god mot meg. Jeg fant en fin mann noen år etter jeg gikk ifra han, så ja, man kan absolutt finne kjærligheten på ny!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Nei.. det er nok ikke det. Anonymkode: 73688...7ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 Tinder er grufullt og slitsomt, men du kan jo være heldig og treffe på riktig mann ganske fort. Anonymkode: ebbed...afc
Doktor Dyregod Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 Det er håp for deg. Han dukker nok opp når du ikke forventer det. Ha tålmodighet og pass på at du koser deg der du er i livet. Så kommer ting på plass👍 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #9 Skrevet 7. mai 2023 Ts her Takk for fine svar ❤️ jeg tenker jo litt hva slags mann også videre, for meg hadde det vært fint å måte en mann som har barn fra før. For jeg vet ikke selv om jeg vil ha flere, så om det er en som ikke har fått barn enda så vil han kanskje ha egne osv... Men er det slik at menn helst vil ha urørt? For vet at vi kvinner, ihvertfall ikke jeg, synes det ikke det gjør noe år mannen har vært i forhold osv før.. Anonymkode: e1f4d...892
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #10 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er dame på 38 og vært skilt i to år. Får høre at jeg er pen, til og med ei dame som er 10 år yngre (kollega) sa til meg «Tina, du er helt nydelig». Men jeg har bare møtt noen få menn fra Tinder. Har to barn 50% og jobber 100%. Jeg kommer til å gå inn i et nytt forhold, for jeg er ei som overhodet ikke trives alene i lengden. Også må jeg ha et sexliv og mye kos og kroppskontakt med en mann i fast forhold. Det er bare sånn jeg er. Så ja, du har mange muligheter! Du finner deg ny fast kjæreste. I motsetning til meg rekker du også å få flere barn dersom du ønsker det. Alt det beste til deg, det kommer! Anonymkode: 7d449...4c9 Håper du også finner den rette ❤️ Jeg vet ikke om jeg vil ha flere.. Skulle isåfall hatt flere med eksmannen min, men han vil jeg ikke ta i lengre 😅 Anonymkode: e1f4d...892
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #11 Skrevet 7. mai 2023 Jeg lurer også på det samme. Mann 35, skilt, to barn. Hvilken verdi har jeg? Anonymkode: d39f7...df7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lurer også på det samme. Mann 35, skilt, to barn. Hvilken verdi har jeg? Anonymkode: d39f7...df7 Jeg hadde vært interessert 😊 39, skilt med ett barn. Du har akkurat passe antall barn, jeg styrer unna de med tre og flere 😄 Anonymkode: ebbed...afc 1
cafflatte Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Selvfølgelig har du mulighet og sjanse til å treffe noen, du er jo kun 33, i din beste alder. Finnes mange nettdatingsider (styr unna tinder) du har ingen grunn til bekymring. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg hadde vært interessert 😊 39, skilt med ett barn. Du har akkurat passe antall barn, jeg styrer unna de med tre og flere 😄 Anonymkode: ebbed...afc Ja, hvor er du? 😂 Ser nemlig ut til at ingen som bor her i strøket er spesielt interessert i en slik startpakke 😝 Anonymkode: d39f7...df7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #15 Skrevet 7. mai 2023 Til å være 33 år er det rart du ikke har fått med deg hvor vanlig det du lurer på er, Ts. Har du bodd under en stein alle årene? Anonymkode: 87488...fc4 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer også på det samme. Mann 35, skilt, to barn. Hvilken verdi har jeg? Anonymkode: d39f7...df7 Jeg hadde vært interessert! Fin start det der vel 😊 cafflatte skrev (1 time siden): Selvfølgelig har du mulighet og sjanse til å treffe noen, du er jo kun 33, i din beste alder. Finnes mange nettdatingsider (styr unna tinder) du har ingen grunn til bekymring. Føler med ett det blir ganske seriøst med nettdating, for jeg vil bare prate liksom 😅 men takk for tips 💕 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Til å være 33 år er det rart du ikke har fått med deg hvor vanlig det du lurer på er, Ts. Har du bodd under en stein alle årene? Anonymkode: 87488...fc4 Ja, det har jeg så og si. Ts Anonymkode: e1f4d...892
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei. Jeg skilte meg for et halvt år siden. Jeg har ikke lyst til å finne meg en ny mann enda, mest fordi jeg har barn, og jeg må liksom komme over alt 😅 Men jeg skal jo være ærlig å si at jeg savner en mann. Men så sitter jeg her og aner jo ikke om mulighetene er der engang. Jeg er 33 år, har utdanning og skal begynne på mer utdanning, fått en vikarjobb etter hundre år som hjemmeværende. Ser helt alminnelig ut, slank, blid og grei. Klarer meg selv, men sykt kjipt å måtte gjøre alt alene som å skifte fikse ting som går å stykker etc.. Jeg er fornøyd med meg selv. Synes selv jeg er et ok menneske, men savner noen å lage mat for og stryke skjortene til,.. Men punktet med at jeg har vært gift, jeg vet ikke om det er et problem idag.. Ser for meg at jeg er second hand og ikke fortjener en som faktisk bryr seg og vil være med meg. Jeg vil ikke ligge rundt og rote med andre mannfolk, for det går imot mine verdier, men det er jo lite sannsynlig at en mann kommer bort til meg når jeg leker med barna på lekeplassen liksom 😅 hvordan blir man kjent med en anstendig mann uten å "selge seg selv"? Har man i det hele tatt en sjans når man har et liv? Anonymkode: e1f4d...892 Jeg kan garantere deg at oppegående menn rundt din alder foretrekker nettopp damer som deg - fremfor de damene det florerer av, langtidssingle, pult 40 tinder-dater, og gjerne har pult på seg herpes og det som verre er. Mine venner foretrekker damer som ikke ligger rundt og har dine holdninger ( de har samme verdier selv) og det er selvfølgelig ikke en dealbreaker at du er skilt. Så second hand bør du overhodet ikke bekymre deg for at du er! Anonymkode: 0e742...a87 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #18 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg kan garantere deg at oppegående menn rundt din alder foretrekker nettopp damer som deg - fremfor de damene det florerer av, langtidssingle, pult 40 tinder-dater, og gjerne har pult på seg herpes og det som verre er. Mine venner foretrekker damer som ikke ligger rundt og har dine holdninger ( de har samme verdier selv) og det er selvfølgelig ikke en dealbreaker at du er skilt. Så second hand bør du overhodet ikke bekymre deg for at du er! Anonymkode: 0e742...a87 Jeg er også av den seriøse typen og klarer bare å ha sex i fast forhold. Jeg merker det er tøft å ikke ha noe hudkontakt og ikke gi klem og kos til en mann som singel. Men jeg holder ut til jeg får kjæreste. Meg over her som er 38 og vært singel i snart to år. Har jo hørt om damer eldre enn meg som fikk ny kjæreste etter samlivsbrudd, så jeg har håpet. Har bare vært i to forhold, og det siste varte i 12 år. Anonymkode: 7d449...4c9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #19 Skrevet 7. mai 2023 Det er jo åpenbart ikke spesielt vanskelig for en 33 år gammel dame å få en kjæreste. Men du har 2 utfordringer: -De fleste menn i passende alder er jo opptatte. Det er tross alt et mindretall som er single. Og blant de single er det en konsentrasjon av menn med mindre attraktivt utseende, og menn som ikke er interessert eller egnet for seriøse forhold. Og de mest attraktive mennene er nettopp attraktive, og kun tilgjengelig for forhold for tilsvarende attraktive damer. -Det er færre arenaer å møte menn på enn i ungdommen. Ikke så vanlig å gå på byen, og de fleste er opptatte med jobb og barn. Det er og mindre vanlig å bruke mye tid på hobbyer og fritidsaktiviteter. Datingapper er nok det enkleste. Anonymkode: a30ae...61d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #20 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo åpenbart ikke spesielt vanskelig for en 33 år gammel dame å få en kjæreste. Men du har 2 utfordringer: -De fleste menn i passende alder er jo opptatte. Det er tross alt et mindretall som er single. Og blant de single er det en konsentrasjon av menn med mindre attraktivt utseende, og menn som ikke er interessert eller egnet for seriøse forhold. Og de mest attraktive mennene er nettopp attraktive, og kun tilgjengelig for forhold for tilsvarende attraktive damer. -Det er færre arenaer å møte menn på enn i ungdommen. Ikke så vanlig å gå på byen, og de fleste er opptatte med jobb og barn. Det er og mindre vanlig å bruke mye tid på hobbyer og fritidsaktiviteter. Datingapper er nok det enkleste. Anonymkode: a30ae...61d Kjenner meg igjen og jeg er 38. Møtt 4 menn fra Tinder på café, og ingen av de klaffet 🙈 To av de ville ha noe uforpliktende, men det ville ikke jeg. Så.. jeg bare virkelig håper at løpet ikke er helt kjørt for meg, 5 år eldre enn TS. Jeg trener og tar vare på meg selv. Må vel prøve å finne en mann på en litt kreativ utenfor boksen-måte, hvis det er mulig da. Anonymkode: 7d449...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå