AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Det har skjedd meg to ganger nå at jeg har hatt venninner som har virket som oppegående mennesker, men så ligger de plutselig med en tilfeldig mann fra tinder selv om de ikke har ligget med noen på flere år. Jeg ser svart av det. Hvordan skala man møte bra mennesker som aldri har gjort det? Jeg sidestiller det med drøye ting jeg ikke vil nevne her Anonymkode: 5bbc9...d11 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Hva mener du? Hadde du noe på gang med disse jentene? Anonymkode: 92c63...081 13
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Jeg orker ikke et sånt liv. Jeg klarer det bare ikke mer. Hvor skal jeg gå? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 5bbc9...d11 1
Rosakatt Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Folk må få ta egne valg når det kommer til sin seksualitet, så lenge det er innefor lovens grenser selvsagt Tror ikke du kan pålegge venner å ha akkurat samme syn på sex som deg, beklager. Å ha sex gjør dem ikke til dårlige mennesker. Kanskje du skal tenke på hvorfor du føler på det? 14
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du? Hadde du noe på gang med disse jentene? Anonymkode: 92c63...081 Følelser Anonymkode: 5bbc9...d11
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Følelser Anonymkode: 5bbc9...d11 Vet de det da? Anonymkode: 80ae0...52b 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Følelser Anonymkode: 5bbc9...d11 Men de hadde ikke følelser for deg? Da er det nok lurt å ende vennskapene. Ellers blir slikt veldig vondt. Anonymkode: 92c63...081 6 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg orker ikke et sånt liv. Jeg klarer det bare ikke mer. Hvor skal jeg gå? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 5bbc9...d11 Logg av internett og bli buddhist Anonymkode: 7fff1...1d5 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #9 Skrevet 7. mai 2023 Hva er galt med at to samtykkende voksne ligger? Anonymkode: 5de2c...80e 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #10 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er galt med at to samtykkende voksne ligger? Anonymkode: 5de2c...80e Det er tinderligg. Man vet ingenting om de. Det eneste vi vet er at de eier egne boliger i Oslo. Rich kids Anonymkode: 5bbc9...d11
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #11 Skrevet 7. mai 2023 Også så svartsjuk og sjalu ta ts. Når disse er dine venner og de ikke har peiling på hva du føler for dem eller de ikke responderer på dine følelsene så kan de da ligge med hvem de vil, ikke hvem du vil. Voksne kvinner kan da ligge med tinder menn så mye de bare vil, igjen de bestemmer over seg selv. Liker du ikke det så får du eventuelt finne deg andre venner Anonymkode: bb1d0...bff 12
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Også så svartsjuk og sjalu ta ts. Når disse er dine venner og de ikke har peiling på hva du føler for dem eller de ikke responderer på dine følelsene så kan de da ligge med hvem de vil, ikke hvem du vil. Voksne kvinner kan da ligge med tinder menn så mye de bare vil, igjen de bestemmer over seg selv. Liker du ikke det så får du eventuelt finne deg andre venner Anonymkode: bb1d0...bff Selv om mennene kanskje har kjøpt sex oh er rich kids? Det viser at rike har flest sjanser Anonymkode: 5bbc9...d11
norw Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Bør justere forventningene litt. Mange som ligger og dater om hverandre, men for all del, du må gjerne luke dem vekk.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selv om mennene kanskje har kjøpt sex oh er rich kids? Det viser at rike har flest sjanser Anonymkode: 5bbc9...d11 Rike menn med et liv har hvertfall bedre sjanser enn en bitter gutt som sprer kvinnehat på internett Anonymkode: 7fff1...1d5 11 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #15 Skrevet 7. mai 2023 norw skrev (8 minutter siden): Bør justere forventningene litt. Mange som ligger og dater om hverandre, men for all del, du må gjerne luke dem vekk. Hvordan skal man klare å vite hvem som er hvem når folk ikke går med kryss i panna? Det verste er at sånne som meg blir dømt om vi finner en som er mer som oss fra Fillipikeke. Hvilke muligheter har vi? Det er noe i utrykket nice guy finish last. Jeg vil ikke bare være sist, men en av de første. I hvertfall bedre enn et tinderligg. Det er vanskelig å tolke dette på annen måte enn at sexkjøp og golddigging er greit Anonymkode: 5bbc9...d11
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Selv om mennene kanskje har kjøpt sex oh er rich kids? Det viser at rike har flest sjanser Anonymkode: 5bbc9...d11 De bitre har vertfall 0 sjangse. Du er et bevis for dette, så kanskje du skal gjøre noe med deg selv før du ender både som Viggo venneløs med 0 venner, 0 sex, 0 damer og 0 mennesker som ønsker å bli kjent med deg, for innleggene dine så langt vitner som at det er mer den stien du ønsker deg i livet. Anonymkode: bb1d0...bff 9 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 Jeg vokste opp i fattigdom. Jeg ble mobbet fordi foreldrene mine var fattige. Det ga meg lav selvtillit som igjen gjorde meg til han jentene ikke spurte om å ha sex med. Jeg håpte det tilhørte fortiden, men når jeg hører at de har sex med folk som eier leilighet i Oslo forstår jeg at det bare er tull Anonymkode: 5bbc9...d11
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #18 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan skal man klare å vite hvem som er hvem når folk ikke går med kryss i panna? Det verste er at sånne som meg blir dømt om vi finner en som er mer som oss fra Fillipikeke. Hvilke muligheter har vi? Det er noe i utrykket nice guy finish last. Jeg vil ikke bare være sist, men en av de første. I hvertfall bedre enn et tinderligg. Det er vanskelig å tolke dette på annen måte enn at sexkjøp og golddigging er greit Anonymkode: 5bbc9...d11 LOL! Du har totaaaaaalt misforstått hva det uttrykket betyr 😂😂 Anonymkode: 7fff1...1d5 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #19 Skrevet 7. mai 2023 Snu tankegangen litt, selv om det føles fortvilende, så er det bra at disse kvinnene viste sin sanne løsenhet. Du fortjener bedre enn en løssluppen dame. Lykke til TS Anonymkode: 61c21...6ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #20 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De bitre har vertfall 0 sjangse. Du er et bevis for dette, så kanskje du skal gjøre noe med deg selv før du ender både som Viggo venneløs med 0 venner, 0 sex, 0 damer og 0 mennesker som ønsker å bli kjent med deg, for innleggene dine så langt vitner som at det er mer den stien du ønsker deg i livet. Anonymkode: bb1d0...bff Vet du hva!? Det må faktisk være lov å være bitter Anonymkode: 5bbc9...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå