Gå til innhold

Steamdusj

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Han er sikkert enig ja, ergo spør jeg ham ikke..

Gjest Embla s
Skrevet
De påstod det... For det første tar det lenger tid å montere fordi det består av flere deler og for det andre er det mer tidkrevende å koble til fordi det er flere (Mange...) slanger som skal tilpasses og ha riktig trykk. Ikke vet jeg, men jeg var jo hjemme så jeg så jo at de (to stykker) jobbet i ganske mange timer med saken.

Ok. Men det store spørsmålet:

Var det verdt alle disse pengene?

Skrevet

Altså, må man så må man. Det vet jeg alt om :ler:

Gjest gjesta
Skrevet
De påstod det... For det første tar det lenger tid å montere fordi det består av flere deler og for det andre er det mer tidkrevende å koble til fordi det er flere (Mange...) slanger som skal tilpasses og ha riktig trykk. Ikke vet jeg, men jeg var jo hjemme så jeg så jo at de (to stykker) jobbet i ganske mange timer med saken.

Må tilbake i butikken for å forhøre meg mer om slike tekniske ting i morgen, forstår jeg. Takk for tipset, Leo. :)

Gjest Embla s
Skrevet (endret)

brukte du alle finessene, eller ble det bare en sinnsykt dyr dusj?

(etter den første måneden vel å merke?)

Endret av Embla s
Skrevet
Ok. Men det store spørsmålet:

Var det verdt alle disse pengene?

Absolutt! Jeg brukte den masse det halve året jeg hadde den og den gjorde virkelig susen da leiligheten skulle selges. Helt klart en av de tingene jeg ville ha investert i igjen! (Og det kommer jeg nok helt sikkert til å gjøre!)

Gjest Embla s
Skrevet

Ok. Tusen takk, Leo :)

Og Mie; kan du ikke avlegge rapport etter rekognoseringstur i morgen?! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Tilkobling; Ang. vann; Ikke noe verre enn å koble til et vanlig kabinett. Alle ekstra slanger og selve pumpen er ferdig koblet og ligger skjult inne i ryggsøylen på kabinettet.

Det som er den største forskjellen fra et vanlig kabinett er at det må kobles strøm til, og da trenger man selvsagt elektriker.

Montering av selve kabinettet; Hvis man er noenlunde fingernem, så fikser man det ganske så greit selv. Ikke noe verre enn vanlig kabinett.

Dette er jo i følge selgeren i butikken, men vi så jo selv at det ikke var andre slanger enn en til varmt vann og en til kaldt vann som skulle kobles til. Alt annet var skjult.

Satser på at hvis vi går for dette så trenger vi en elektriker og muligens en rørlegger - resten pusler vi sammen selv. Har montert et dusjkabinett før, det var litt klundrete, men ikke vanskelig.

Skrevet

men det kan hende at dere må endre på sikringskursen og koble den over på en annen en. på grunn av at den drar mye strøm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...