AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Tilbringer alt for mye av pausetiden min på KG og blir helt dårlig i sympati over alle som har så mange kjipe opplevelser med apper, ghosting og dater som begynner bra og ender dårlig. Håper dere har lyst å høre om en som er god<3 Samlivsbrudd etter mange år med barn innvolvert, vi var dødsforelsket i mange år, men det var alltid en forskjell i lyst. Han ville gjerne tømme seg i blandt, men mine behov var ikke så viktige. Det var så skamfullt og annerledes enn alle mine venninner, som sukket over at de hadde menn som ville ha sex hele tiden, hos oss var det omvendt. Jeg fikk masse oppmerksomhet hos andre, uten å benytte meg av det, men ikke hos ham som var den eneste for meg. Men alt annet var bra, sett på den tiden. Til slutt tok han initiativ til å skilles, begrunnet i alt som var feil hos meg, og jeg var knust. Veninner stusset, Empirisk, men ikke forskningsbasert empiri sier at en mann sjelden går uten å ha noe å gå til. Jeg så ikke den, vi var jo stort sett sammen`? Jeg flyttet, hadde et svart år, før jeg begynte å fungere. Og laget en profil på en dating app. Og herregud så mye rart...gamle bilder, solbrillebilder, teite henvendelser, svindelhenvendelser, noen tilsynelatende normale som aldri dukket opp på date, ghosting, jeg var sjokkert og bare slettet hele greia. Så gikk jeg ut en kveld i den byen jeg bor i. Og kom i snakk med en som jeg i utgangspunktet ikke ville svart på en app, utsseendemessig. Men utrolig morsom fyr. Og han gav seg ikke. Inviterte meg på en middag, så en til, og i dag har jeg et fantastisk forhold til ham som aldri ville sluppet igjennom det overfladiske nåløyet, om jeg ikke ble kjent med ham i virkeligheten. Han er bare så fin! både inni og utenpå. Og x? Viste seg at teorien om at menn ikke går om de ikke har noe å gå til, kan stemme. Det lå ei lita gjedde i sivet. De har et forhold i dag, men fylt av langt mer issues og styr enn vi noengang hadde, og han angrer bittert. Det er heldigvis for sent, fire år har gått, og jeg kan ikke fatte at jeg fant meg i å bli så lite verdsatt i så mange år som vi var sammen. Jeg har ikke noe moral i dette innlegget, men har bare lyst til å fortelle at livet kan ta en vending, plutselig. Drit i drittsekkene som ghoster eller er ekle på apps, det er dem det er noe i veien med. En kan finne drømmepartner der, eller helt tilfeldig. Men sortèr. Er han/hun kjip med deg, så gå videre. Det kan gjøre deg tilgjengelig for noe magisk. Anonymkode: 8bd9c...06a 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Drit i drittsekkene som ghoster eller er ekle på apps, det er dem det er noe i veien med..Sortèr. Er han/hun kjip med deg, så gå videre. Det kan gjøre deg tilgjengelig for noe magisk. Anonymkode: 8bd9c...06a Signerer dette 💯 Veldig viktig å ikke kaste bort tid på menn som gjør at en føler seg dårlig! Det ble min nye dating regel "Er han tvetydig så ikke tenk på hva du føler for han, men hvordan han får deg til å føle!" Anonymkode: 26bcd...dee 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå