AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Vil advare særlig yngre kvinner. Følelsen av uendelighet og rikelig muligheter varer ikke lenge og dette kommer til å slå ut tilbake på dere. Akkurat som meg. Husker særlig en som prøvde å bli kjent med meg i flere år, alle de tjenestene og godheten hans ble ignorert fordi jeg liksom ikke liker han, noe som viste seg å ikke stemme. Det var bare der og da. Hvorfor sier jeg det? fordi nå er jeg døende for å ta opp kontakt med han og det med å aldri gi en fyr sjanse fordi han bare ikke passet i det overfladiske verden som egentlig bare handler om oss er bare en følelse som gjør at vi senere kaster oss på hvem som helst særlig i 30-årene. hvorfor er vi villige til å gi kroppen vår og tiden vår på noen vi ikke liker kun for ørliten håp at vi ender sammen med motparten? Jeg avviste han som virkelig elsket meg, men ga meg selv til folk jeg ikke likte og heller ikke likte meg kun med motiv å ikke ende opp alene. Noe som viste seg at jeg følte meg brukt. Jeg savner han og vet jeg kunne likt han dersom jeg tenkte utenfor boblen. Og det med å være alene noe jeg er den idag som 42 og barnløs. Tanken med å ble gammel alene og faktisk mye bedre enn å gi sjanse til en som elsket meg og som viste seg at jeg også elsker han? noen argumenter her? Anonymkode: 25a35...4db 3 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Mhm. Vi blir gjerne kjent med hele verden bare ikke med den som elsker oss. ser den! Anonymkode: 4d3b1...de7 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Har ikke noe behov for å argumentere mot din personlige måte å se det på, men vet at det ikke kan overføres til andre bare fordi du sier det. De fleste av oss er ikke interessert i å tvinge oss til å være sammen med noen vi ikke liker, og det er en sunn og viktig grense å ha. Anonymkode: 05006...e66 33 15
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Du elsket han ikke da og elsker han da ikke nå heller. Tror du elsker deg selv, med en slik ego kan du gjerne ende opp alene. Han fortjener bedre. Anonymkode: 171dc...6f2 3 2 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke noe behov for å argumentere mot din personlige måte å se det på, men vet at det ikke kan overføres til andre bare fordi du sier det. De fleste av oss er ikke interessert i å tvinge oss til å være sammen med noen vi ikke liker, og det er en sunn og viktig grense å ha. Anonymkode: 05006...e66 Hun har et poeng her da. Avvise en mann i 20 årene i pretty boys hetet, men så kaste seg på menn de også IKKE liker i 30 årene, det er jo blitt normen for kvinner idag. Anonymkode: 77fdd...dd5 5 1
Helene1982 Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun har et poeng her da. Avvise en mann i 20 årene i pretty boys hetet, men så kaste seg på menn de også IKKE liker i 30 årene, det er jo blitt normen for kvinner idag. Anonymkode: 77fdd...dd5 Overhodet ikke enig. I noe av det da det er fri fantasi 24 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 Jeg tror at vi kan få lov til å ikke bli sammen med noen vi ikke liker når vi ikke ser noe verdig i det, Ja gjerne når vi har muligheter også har vi rett til å like dem tilbake når vi enten har blitt bedre kjent eller kanskje har mindre alternativer, men da er det opp til dem. Det med at vi blir eldre og da ikke deres problem, heller ikke vår. De passet bare ikke da fordi vi var andre type mennesker. Vi kan gjerne ta kontakt igjen og presentere oss på nytt. Det er ikke noe galt å avvise noen av ulike grunner selv om de er egoistiske og det er heller ikke noe galt å ta kontakt igjen dersom vi har behov for det. Anonymkode: 9f06a...46f 5 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun har et poeng her da. Avvise en mann i 20 årene i pretty boys hetet, men så kaste seg på menn de også IKKE liker i 30 årene, det er jo blitt normen for kvinner idag. Anonymkode: 77fdd...dd5 Bare bitre kvinnefiendtlige selvutnevnte "snille menn" som tror det er sånn det er Anonymkode: 05006...e66 17 1 11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #9 Skrevet 6. mai 2023 Her var det veldig mange selvmotsigelser. Anonymkode: 26c53...160 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 Det er noe sannhet i det hun skriver folkens! Hun kunne faktisk gjerne blitt kjent med han og ikke nødvendigvis sammen og dermed over tid kunne hun fått klarhet og kanskje hun hadde vært lykkelig gift med barn nå. Anonymkode: bb6e4...af4 6 1
Djerv2020 Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vil advare særlig yngre kvinner. Følelsen av uendelighet og rikelig muligheter varer ikke lenge og dette kommer til å slå ut tilbake på dere. Akkurat som meg. Husker særlig en som prøvde å bli kjent med meg i flere år, alle de tjenestene og godheten hans ble ignorert fordi jeg liksom ikke liker han, noe som viste seg å ikke stemme. Det var bare der og da. Hvorfor sier jeg det? fordi nå er jeg døende for å ta opp kontakt med han og det med å aldri gi en fyr sjanse fordi han bare ikke passet i det overfladiske verden som egentlig bare handler om oss er bare en følelse som gjør at vi senere kaster oss på hvem som helst særlig i 30-årene. hvorfor er vi villige til å gi kroppen vår og tiden vår på noen vi ikke liker kun for ørliten håp at vi ender sammen med motparten? Jeg avviste han som virkelig elsket meg, men ga meg selv til folk jeg ikke likte og heller ikke likte meg kun med motiv å ikke ende opp alene. Noe som viste seg at jeg følte meg brukt. Jeg savner han og vet jeg kunne likt han dersom jeg tenkte utenfor boblen. Og det med å være alene noe jeg er den idag som 42 og barnløs. Tanken med å ble gammel alene og faktisk mye bedre enn å gi sjanse til en som elsket meg og som viste seg at jeg også elsker han? noen argumenter her? Anonymkode: 25a35...4db Sånn er livet, noen ganger bommer man på valg, andre ganger gjør man det riktige. Det er ingen krise å være 42 og barnløs. Forskning viser faktisk at single kvinner uten barn er de lykkeligste, så ta et steg ut av selvmedlidenheten og to steg inn i omfavnelsen av livet. Det er masse spennende å ta seg til der ute!❤️ 10 3
Rosakatt Skrevet 6. mai 2023 #12 Skrevet 6. mai 2023 Slutt, det handler ikke bare om hvem som elsker deg, å hva de syns om deg. Du må elske dem også, ellers er du ikke en god nok partner i retur. 9 6
Helene1982 Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 Min erfaring er at backsliding kan føles trygt og det vil alltid være bra ved et forhold, men det er også en grunn til at det ikke fungerte. For min del har aldri noen vært slemme eller dårlige mennesker, men vi passet ikke sammen og ønsket ikke de samme tingene. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 Jeg ble sammen med en i Tidlig 20 årene som jeg synds synd i. Kastet bort 20 år med han. Livet er bedre som singel tro meg. Anonymkode: f34ad...505 11 4 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #15 Skrevet 6. mai 2023 En venninde fra vgs giftet seg med en ukjent mann (frivillig arrangert). Hun er vestlig og mannen er vestlig. Etter to år hadde vi ett treff hvor hun sa at hun først ikke hadde følelser men så at han var veldig snill og hadde like verdier men etter som tiden gikk ble hun oppriktig glad i han og følelsene kom. Det er 20 år siden, de er fortsatt gift. Anonymkode: 1df87...fcd 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #16 Skrevet 6. mai 2023 Jo! Jeg hadde heller vært singel enn å bli sammen med en som jeg ikke likte bare fordi han likte meg og var trofast og snill. Og hadde jeg blitt sammen med en sånn, så hadde jeg ikke blitt sammen med han jeg er sammen med i dag, hvor kjærligheten går begge veier! Anonymkode: dcd96...f90 3 1 8
NiceOrNothing Skrevet 6. mai 2023 #17 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil advare særlig yngre kvinner. Følelsen av uendelighet og rikelig muligheter varer ikke lenge og dette kommer til å slå ut tilbake på dere. Akkurat som meg. Husker særlig en som prøvde å bli kjent med meg i flere år, alle de tjenestene og godheten hans ble ignorert fordi jeg liksom ikke liker han, noe som viste seg å ikke stemme. Det var bare der og da. Hvorfor sier jeg det? fordi nå er jeg døende for å ta opp kontakt med han og det med å aldri gi en fyr sjanse fordi han bare ikke passet i det overfladiske verden som egentlig bare handler om oss er bare en følelse som gjør at vi senere kaster oss på hvem som helst særlig i 30-årene. hvorfor er vi villige til å gi kroppen vår og tiden vår på noen vi ikke liker kun for ørliten håp at vi ender sammen med motparten? Jeg avviste han som virkelig elsket meg, men ga meg selv til folk jeg ikke likte og heller ikke likte meg kun med motiv å ikke ende opp alene. Noe som viste seg at jeg følte meg brukt. Jeg savner han og vet jeg kunne likt han dersom jeg tenkte utenfor boblen. Og det med å være alene noe jeg er den idag som 42 og barnløs. Tanken med å ble gammel alene og faktisk mye bedre enn å gi sjanse til en som elsket meg og som viste seg at jeg også elsker han? noen argumenter her? Anonymkode: 25a35...4db Dette tror jeg er skrevet av en mann. Som går å innbiller seg at kvinner angrer på/ burde angre på de vi avviste . Er rimelig sikker på at de færreste kvinner IKKE går å angrer på sånt . 11 21
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #18 Skrevet 6. mai 2023 NiceOrNothing skrev (7 minutter siden): Dette tror jeg er skrevet av en mann. Som går å innbiller seg at kvinner angrer på/ burde angre på de vi avviste . Er rimelig sikker på at de færreste kvinner IKKE går å angrer på sånt . Jepp du har rett så rett 😉 Anonymkode: 05006...e66 8 2
Hansehan Skrevet 7. mai 2023 #19 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil advare særlig yngre kvinner. Følelsen av uendelighet og rikelig muligheter varer ikke lenge og dette kommer til å slå ut tilbake på dere. Akkurat som meg. Husker særlig en som prøvde å bli kjent med meg i flere år, alle de tjenestene og godheten hans ble ignorert fordi jeg liksom ikke liker han, noe som viste seg å ikke stemme. Det var bare der og da. Hvorfor sier jeg det? fordi nå er jeg døende for å ta opp kontakt med han og det med å aldri gi en fyr sjanse fordi han bare ikke passet i det overfladiske verden som egentlig bare handler om oss er bare en følelse som gjør at vi senere kaster oss på hvem som helst særlig i 30-årene. hvorfor er vi villige til å gi kroppen vår og tiden vår på noen vi ikke liker kun for ørliten håp at vi ender sammen med motparten? Jeg avviste han som virkelig elsket meg, men ga meg selv til folk jeg ikke likte og heller ikke likte meg kun med motiv å ikke ende opp alene. Noe som viste seg at jeg følte meg brukt. Jeg savner han og vet jeg kunne likt han dersom jeg tenkte utenfor boblen. Og det med å være alene noe jeg er den idag som 42 og barnløs. Tanken med å ble gammel alene og faktisk mye bedre enn å gi sjanse til en som elsket meg og som viste seg at jeg også elsker han? noen argumenter her? Anonymkode: 25a35...4db Ja: oversett selv istedenfor å bruke google translate neste gang du finner noe på incel-forumet på reddit du vil dele. 10 13
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #20 Skrevet 7. mai 2023 11 minutter siden, Hansehan said: Ja: oversett selv istedenfor å bruke google translate neste gang du finner noe på incel-forumet på reddit du vil dele. Han er jo døende 🙄🙈 Anonymkode: 9a828...277 3 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå