AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Jeg var i et veldig dårlig forhold som var vanskelig å komme seg ut av. Det endte med en midlertidig forføyning som han klagde inn for retten. Jeg var livredd og trodde jeg måtte ta mitt eget liv for å komme unna han. Han ønsket drama og bekreftelse på at han var viktig. Det var en gammel dommer som behandlet saken vår. Han var så snill, mild, prefesjonell, og fornuftig. Han så nok galskapen og min eks sa at han kom til å ha mange rettsaker fremover. Selv om selve behandlingen av den midlertidge forføyningen var gjort på under 10 min og uten bruk av advokater, ble dommeren igjen i over en time og fikk oss til å lage og signere en avtale på at vi skulle la hverandre være i fred og ikke ha flere saker. Dommeren sa til min eksa at det ikke var noe å tjene på å gå etter meg, det ville koste han mer penger enn det ville koste for meg. Da jeg gikk der i fra var jeg så lettet og takknemmelig forå ha møtt et slikt fornuftig og godt menneske. Det dokumentet har jeg fortsatt og det reddet meg. Det inspirerete meg tilå være ekstra god og fornuftig med folk som er i krise. Jeg hadde en operasjon, det var veldig udramatisk. Så profesjonelle og snille alle i helsevesenet var mot meg er jeg veldig takknemmelig for. I mitt arbeid treffer jeg folk i krise. Jeg prøver å trygge de, gi de innformasjon og følge de tett opp i starten. Selvsagt gjør jeg feil innimellom, men jeg prøver å huske på hvor godt det var de gangene jag hadde det vanskelig også traff jeg på riktig person og hvor mye det hadde å si formeg. Har noen gjort noe som har betydd noe for deg, eller har du gjort noe mot andre uten å få noe tilbake? Anonymkode: a2c2b...cab 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Tror jeg ca aldri har gjort noe for å få noe tilbake. Jeg gjør ting fordi jeg har lyst til å glede den andre eller gjøre livet bedre for andre. Anonymkode: c121f...a0c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #3 Skrevet 10. mai 2023 Jeg jobber i butikk, og treffer så mange nydelige kunder. Jeg har fått blomster, mat, gaver, oppmerksomheter, komplimenter mm. Bakgrunnen for dette sier flere at de setter pris på at jeg tar meg tid til en prat og lytter. Eier av butikken strekker seg også litt langt for meg når det er noe. Jeg har fått tilrettelagte arbeidstider ved behov, fri med lønn ved krise. Disse handlingene har vært så fine og oppløftende. Jeg har tidligere tenkt jeg burde fått meg en karriere, men nå er jeg så takknemlig for å få lov til å jobbe her Anonymkode: 30210...d82
Topsi Skrevet 10. mai 2023 #4 Skrevet 10. mai 2023 Det fineste noen har gjort for meg.... familien til en venninne, de har tatt meg inn som en del av familien sin.... Adoptert på et vis, hatt mange julaftener der.... Det fineste jeg har gjort for andre... Venner av meg, en barnefamilie, hadde ikke noe sted å bo, så jeg flyttet til en venninne og lot dem hos meg gratis til de fant noe annet..... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå