Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min henger med noen venner jeg virkelig ikke liker. De har dårlig innflytelse på han. Er i kriminelle miljøer og prøver å få oss til å slå opp. Han henger med dem bak ryggen på meg og lyver til meg. Har felles venner så finner som regel alltid ut når han er med dem. Fått nok av at han lyver og skulle ønske han var ærlig med meg. Samtidig som jeg ikke ønsker han er med dem heller. Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du du bør fokusere på er at han lyver til deg, som for de fleste som ønsker en sunn og respektfull relasjon er en dumpe grunn. En partner som går bak ryggen på en er også dumpegrunn. 

Ingen kan kontrollere hvem sin partner henger med,men det at han velger å henge med disse sier mye om han, som også er dumpegrunn. 

Det eneste du kan gjøre er å slå opp. Du kan ikke gjøre noe som helst annet med mindre du ønsker å bli psykisk ødelagt og emosjonelt ødelagt i et forhold med en som lyver til deg, går bak ryggen din og ikke ivaretar følelsene dine. 

Anonymkode: 03308...1d0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Han er jo akkurat samme sort som disse vennene sine, ellers hadde han ikke søkt seg til dem.

Han lyver og er upålitlig.

Du slår opp, og så må han få skikk på livet sitt på egen hånd. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...