Grooo Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Vi har vært så flinke! Fem diiigre esker med videofilmer ble til en, vi tok kun vare på Disnenfilmer og noen av yndlingsfilmene. Resten kjøper eller leier vi på dvd hvis vi ev. vil se det igjen... Tre esker med julepynt ble til to.. Det vi ikke har hatt oppe hverken i år eller forrige jul åker også ut, det er en grense for hvor mye man kan pynte selv om det er jul. To esker med "div. pynteting og nips" som stod igjenn etter forrige flytting ble til en halv, det jeg ikke har savnet på snart halvannet år fant veien ut det også. Du verden så mange små t-lysestaker vi hadde... Så på lørdag skal vi til bruktbutikken og levere alt dette, har ringt og sjekket og de vil ha alt i hop!
Gjest Gjest med sko ii Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Så flink du har vært. Deilig ikke sant! Å kvitte seg med det man ikke bruker/trenger gir en utrolig oppkvikkende og langvarig god effekt på humøret! Og å titte inn i boden/kjelleren etc. etterpå gir gledeskick fordi man begynner å se gulvet...
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Tre esker med julepynt ble til to.. Det vi ikke har hatt oppe hverken i år eller forrige jul åker også ut, det er en grense for hvor mye man kan pynte selv om det er jul. jeg har åtte kasser, jeg...... Men du verden så flinke dere har vært
lillesky Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 Så flott! Er så deilig å kvitte seg med ting man ikke trenger.
Varja Skrevet 6. januar 2006 #7 Skrevet 6. januar 2006 Bra jobba! Når man først har fått sansen for å kaste ting blir livet mye lettere! Bedre å bli kvitt ting nå enn at barn/barnebarn må kaste det seinere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå