Gå til innhold

Uttrykt skuffelse over at man ikke virket glad nok/begeistret nok over graviditet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal respondere på mld jeg fikk fra en god venninne tidligere ikveld. De venter da sitt andre barn. Dette ringte hun å fortalte når jeg hadde en utfordrende dag med legevisitt, smerter og usikkerhet. Jeg er selv barnløs. Vi lever ganske forskjellige liv. Nyheten kom brått på meg og visste ikke helt hva jeg skulle si. Jeg sa jeg var så glad på deres veine, spurte om hvordan formen var og om mannen hennes også gledet seg. Fikk mld ikveld om at hun var så skuffet over at jeg virket sur/ikke glad. Altså.. hva skal jeg egentlig svare på noe sånt? 

Anonymkode: 9cf5e...072

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart jeg gleder meg på deres vegne. Gratulerer!

Anonymkode: f6853...e24

AnonymBruker
Skrevet

"Skjønner at dette er en stor nyhet for deg og jeg sa at jeg er glad på deres vegne, men jeg hadde mine egne ting å bekymre meg over, så om det ikke var bra nok reaksjon så beklager jeg det." 

F.eks?

(Og hvis hun ikke klarer å ta huet ut av navelen sin og spørre hva som skjer i livet ditt så er det kanskje like greit å la det ligge?)

Anonymkode: f34ac...800

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså.. hva skal jeg egentlig svare på noe sånt? 

Er ikke dette en typisk melding man velger å ikke svare på, egentlig?  Og om man ikke vet hva man skal svare, men føler man må, så kan man jo alltids svare; "vet ikke hva jeg skal svare på en slikt engang, jeg" - så kan jo sender tygge på den til man møtes i person 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...