AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 La meg bare starte å si jeg vet det kommer til å være reaksjoner med en gang hvor det er noen som tror jeg bare letter etter en unnskyldning til å kan ha sex med fulle kvinner, eller noe lignende. Jeg er ikke ute etter tips for hvordan jeg skal takle en slik situasjon i framtiden, regelen min hele livet har vært ganske enkel. Ikke gjør det fordi du vet aldri når du treffer på feil kvinne som angrer neste dag. Min beste venn som jeg har kjent i over 15 år spurte om jeg kunne reise med henne etter det hadde vært et dødsfall i familien og hadde vært vårt hotel rom. På kvelden satt vi å mimret over drinker hvor hun etterhvert ville snakke om når vi møtte hverandre, det er litt vanskelig å forklare vi bare stolte på hverandre veldig raskt. Noen måneder inn endte vi opp med å være hverandres første, hvor uten at vi ble sammen hadde sex i to måneder delvis for å lære, delvis fordi vi følte oss trygge på, og var glade i hverandre. Før vi så sluttet og bare var venner siden, vi hadde sex en siste gang når vi var russ men det var mer fordi hun absolutt ville gjennomføre en russeknute og jeg var ung, kåt og ikke vanskelig å be. Det har ikke vært noe i nærheten siden, vi kan ha fysisk kontakt men det har en grense, og jo lengre kvelden gikk jo lengre begynte hun å trå over den grensen nå vi satt på rommet hennes å drakk. Jeg ville ikke si noe, tenkte hun bare var full, tenkte seg ikke om og bare trengte litt ekstra støtte. Men når hun gikk fra å ville bli hold rundt til å i full fart snu seg, kysse meg og prøve å få meg hard med hånden sin, måtte jeg sette en grense. Hun hadde drukket alt for mye til at jeg overhode kunne føle meg komfortabel til det, i tillegg har jeg ikke sett på henne som en potensiell seksuell partner på lenge. Jeg er også utrolig glad i henne og følte å utnytte henne i den tilstanden hun var i ville vært feil da selv om jeg var full var det ingen tvil om at hun var ikke lenger 100% hjemme, i tillegg til at hun var sårbar fra før. Jeg sa at det nok var best at jeg gikk på rommet mitt, at alt var greit jeg forstod hun bare hadde drukket litt mye og det hadde vært en lang og vanskelig dag. Neste dag tror jeg alt kommer til å være som normalt, hun kanskje kom til å være litt fyllesyk og skammet seg litt så jeg hadde allerede planlagt å si at hun ikke hadde noe å bekymre seg om. Isteden var hun iskald når hun kom ned til lunsj tiden, kom bort til meg og sa at det nok var best om jeg bare dro hjem hun skulle sove på sofaen til søsteren sin noen dager før hun så begynte å gå. Jeg følgte etter og spurte hva som foregikk, i korteste trekk hun var dritt forbanna over at jeg ikke var der for henne når hun trengte det mest. Jeg skjønte helt ærlig ikke de første 10 sekundene hva hun mente, og trodde det var noe annet som måtte ha skjedd så jeg sa jo at jeg var her med henne. Og hun sa ja men at jeg ikke gav henne en kveld hvor hun kunne glemme bort alt og bare føle noe annet. Jeg prøvde å påpeke at hun var dritings, for første gang jeg har kjent henne himlet hun med øynene og sa "hva så? det er bare du som har den merkelige regelen newsflash folk har sex ifylla hver dag over hele verden. Trodde du seriøst at jeg var edru når vi gjorde russeknuten? Jeg tok deg med fordi jeg trengte deg, og jeg trengte nærhet og intimitet. Det forbauser meg at jeg skulle ha måtte si de tingene og at det var okej å ha sex i fylla på forkant med alt vi har vært igjennom. Tenker du aldri på at man ikke alltid vil si ting rett ut, hvilken dame vet du om som har lyst på sex som går rundt å sier det uten å finne noen omveier til det? Som jeg sa jeg tror det er best at du drar hjem". Så dro hun, det har vært over en uke og ikke hørt et pip siden. Jeg har aldri vært så forrvirret i hele mitt liv, selv det året hvor vi bodde i andre byer snakket vi med hverandre ikke hver dag men minst en gang i uka for å holde kontakten. Er det virkelig jeg som har gjort feil her og burde hatt sex med henne til tross at hun var full pga situasjonen hvor hun trengte å føle noe annet? Eller er det noe mer som ligger bak som jeg ikke skjønner? Jeg kjenner ikke igjen den personen som kom ned og sa alt det til meg, hun er min beste venn hvor vi har vært der for hverandre gjennom store opp og nedganger i livet. Men den personen som kom ned var ikke henne. Jeg har hatt to seriøse forhold i livet hvor hun var den som holdt meg gående når første gikk til helvette når jeg fant ut at hun var utro, og det andre brudet var ingen sin feil, bare feil timing på hva hun skulle gjøre videre i livet så vi måtte avslutte. Begge gangene hadde jeg min beste venn til å hjelpe meg å ikke falle sammen, men nå føles det som at jeg holder på med det største bruddet i mitt liv og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7409c...329 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Jeg syns du gjorde helt rett. "hell has no fury like a woman scorned" er det noe som heter Hun følte seg kanskje ydmyket fordi du ikke ville ha sex med henne, det er hennes problem. Hvis hun er en god venn så kommer hun tilbake når hun har kommet over sinnet sitt. Og gjør hun ikke det så henne om det, på en måte. Hvis du absolutt vil beholde henne som venn og hun holder seg unna pga dette, så prøv å ta kontakt og forklar at du fortsatt står for at det var rett å si nei til sex og at den du var den gangen i russetiden ikke er deg nå. Man eldes og modnes. Jeg syns du har opptrådt riktig og hun er litt vel dramatisk. Anonymkode: 36017...9d8 9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Du gjorde jo rett - men….hun er kanskje mer interessert i deg enn du skjønner? Anonymkode: 2d316...71a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Du gjorde alt rett. De fleste kvinner som blir avvist for sex har denne reaksjonen. De lager en historie i hodet om at du er en avskyelig fyr som hun er glad for at det ikke ble sex med uansett. Dette for å beskytte seg selv. Anonymkode: 750a2...d7e 7
Ma.Ya Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Jeg synes også du gjorde rett her. Synes derimot hun hadde en ganske umoden reaksjon. Bare se for deg omvendt scenario. En mann som reagerer sånn om en kvinne avviser ham. Hva ville du tenkt da? Bare fordi hun er kvinne betyr det ikke at hun har rett til å "kreve", eller forvente sex av deg. Særlig ikke når det er så lenge siden sist dere hadde sex. Hadde dere fortsatt hatt et forhold (FWB) der dere jevnlig har sex hadde det kanskje vært mer forståelig, men likefullt ikke helt greit. Men som en annen her påpeker, hun ble nok såra og kanskje flau over å bli avvist, og prøver å beskytte seg selv. Kanskje hun i tillegg egentlig ønsker noe mer fra deg enn sex? Ønsker du å holde på relasjonen til denne dama kan du gjøre et forsøk på forsoning. "Be the better man", liksom. Gi henne en åpning for en ærlig prat om det som skjedde. Kanskje hun selv er for stolt til å ta det første skrittet. Er hun ikke der så får det bare være. Men da har du i alle fall prøvd. 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 Hun høres ut som de menna som bare fortjener alt mulig rart. Anonymkode: 8c941...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 du har rett her mener jeg. Jeg hadde kankje blitt litt forærmet selv om jeg hadde fått nei. Inni meg ville jeg blitt fornærmet og litt flau. men igjen, det er mitt problem. Alle har lov å sette foten ned å si nei, jenter som gutter. Godtar hun ikke ett nei så er det hun som er problemet! Anonymkode: 33c61...9aa 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #9 Skrevet 6. mai 2023 Har ved flere anledninger vært pære full og våknet opp dagen derpå og merket at jeg har hatt sex uten å huske mer enn bare glimt, hvor mennene har vært bare litt brisen. Har i de tilfellene følt på angst selv om jeg var med på det selv og tenkt jeg skulle ønske de opptrådte som deg. Du var bare en gentleman og hun er såret fordi hun ikke har følt seg bra nok i sitt hode Anonymkode: c39e9...48c 4 2
Paneera Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): La meg bare starte å si jeg vet det kommer til å være reaksjoner med en gang hvor det er noen som tror jeg bare letter etter en unnskyldning til å kan ha sex med fulle kvinner, eller noe lignende. Jeg er ikke ute etter tips for hvordan jeg skal takle en slik situasjon i framtiden, regelen min hele livet har vært ganske enkel. Ikke gjør det fordi du vet aldri når du treffer på feil kvinne som angrer neste dag. Min beste venn som jeg har kjent i over 15 år spurte om jeg kunne reise med henne etter det hadde vært et dødsfall i familien og hadde vært vårt hotel rom. På kvelden satt vi å mimret over drinker hvor hun etterhvert ville snakke om når vi møtte hverandre, det er litt vanskelig å forklare vi bare stolte på hverandre veldig raskt. Noen måneder inn endte vi opp med å være hverandres første, hvor uten at vi ble sammen hadde sex i to måneder delvis for å lære, delvis fordi vi følte oss trygge på, og var glade i hverandre. Før vi så sluttet og bare var venner siden, vi hadde sex en siste gang når vi var russ men det var mer fordi hun absolutt ville gjennomføre en russeknute og jeg var ung, kåt og ikke vanskelig å be. Det har ikke vært noe i nærheten siden, vi kan ha fysisk kontakt men det har en grense, og jo lengre kvelden gikk jo lengre begynte hun å trå over den grensen nå vi satt på rommet hennes å drakk. Jeg ville ikke si noe, tenkte hun bare var full, tenkte seg ikke om og bare trengte litt ekstra støtte. Men når hun gikk fra å ville bli hold rundt til å i full fart snu seg, kysse meg og prøve å få meg hard med hånden sin, måtte jeg sette en grense. Hun hadde drukket alt for mye til at jeg overhode kunne føle meg komfortabel til det, i tillegg har jeg ikke sett på henne som en potensiell seksuell partner på lenge. Jeg er også utrolig glad i henne og følte å utnytte henne i den tilstanden hun var i ville vært feil da selv om jeg var full var det ingen tvil om at hun var ikke lenger 100% hjemme, i tillegg til at hun var sårbar fra før. Jeg sa at det nok var best at jeg gikk på rommet mitt, at alt var greit jeg forstod hun bare hadde drukket litt mye og det hadde vært en lang og vanskelig dag. Neste dag tror jeg alt kommer til å være som normalt, hun kanskje kom til å være litt fyllesyk og skammet seg litt så jeg hadde allerede planlagt å si at hun ikke hadde noe å bekymre seg om. Isteden var hun iskald når hun kom ned til lunsj tiden, kom bort til meg og sa at det nok var best om jeg bare dro hjem hun skulle sove på sofaen til søsteren sin noen dager før hun så begynte å gå. Jeg følgte etter og spurte hva som foregikk, i korteste trekk hun var dritt forbanna over at jeg ikke var der for henne når hun trengte det mest. Jeg skjønte helt ærlig ikke de første 10 sekundene hva hun mente, og trodde det var noe annet som måtte ha skjedd så jeg sa jo at jeg var her med henne. Og hun sa ja men at jeg ikke gav henne en kveld hvor hun kunne glemme bort alt og bare føle noe annet. Jeg prøvde å påpeke at hun var dritings, for første gang jeg har kjent henne himlet hun med øynene og sa "hva så? det er bare du som har den merkelige regelen newsflash folk har sex ifylla hver dag over hele verden. Trodde du seriøst at jeg var edru når vi gjorde russeknuten? Jeg tok deg med fordi jeg trengte deg, og jeg trengte nærhet og intimitet. Det forbauser meg at jeg skulle ha måtte si de tingene og at det var okej å ha sex i fylla på forkant med alt vi har vært igjennom. Tenker du aldri på at man ikke alltid vil si ting rett ut, hvilken dame vet du om som har lyst på sex som går rundt å sier det uten å finne noen omveier til det? Som jeg sa jeg tror det er best at du drar hjem". Så dro hun, det har vært over en uke og ikke hørt et pip siden. Jeg har aldri vært så forrvirret i hele mitt liv, selv det året hvor vi bodde i andre byer snakket vi med hverandre ikke hver dag men minst en gang i uka for å holde kontakten. Er det virkelig jeg som har gjort feil her og burde hatt sex med henne til tross at hun var full pga situasjonen hvor hun trengte å føle noe annet? Eller er det noe mer som ligger bak som jeg ikke skjønner? Jeg kjenner ikke igjen den personen som kom ned og sa alt det til meg, hun er min beste venn hvor vi har vært der for hverandre gjennom store opp og nedganger i livet. Men den personen som kom ned var ikke henne. Jeg har hatt to seriøse forhold i livet hvor hun var den som holdt meg gående når første gikk til helvette når jeg fant ut at hun var utro, og det andre brudet var ingen sin feil, bare feil timing på hva hun skulle gjøre videre i livet så vi måtte avslutte. Begge gangene hadde jeg min beste venn til å hjelpe meg å ikke falle sammen, men nå føles det som at jeg holder på med det største bruddet i mitt liv og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7409c...329 Du gjorde helt rett. Det skulle vært mange flere menn som deg. 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #11 Skrevet 7. mai 2023 49 minutter siden, Samfunnsengasjert said: Du gjorde helt rett. Det skulle vært mange flere menn som deg. Godt tips: Du finner de ikke på Tinder Anonymkode: 421bc...04c 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Godt tips: Du finner de ikke på Tinder Anonymkode: 421bc...04c Er det regler på sånnt for menn som bruker tinder? Anonymkode: 731af...966 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Høres ut som hun er interessert i deg. Anonymkode: 550d3...71d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det regler på sånnt for menn som bruker tinder? Anonymkode: 731af...966 Enig med han over ja. De er ikke på tinder Anonymkode: f6651...d07 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #15 Skrevet 7. mai 2023 Det er nok mer følelser involvert fra hennes side enn hun vil innrømme Anonymkode: d3907...60b 1
ClausSaus Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): La meg bare starte å si jeg vet det kommer til å være reaksjoner med en gang hvor det er noen som tror jeg bare letter etter en unnskyldning til å kan ha sex med fulle kvinner, eller noe lignende. Jeg er ikke ute etter tips for hvordan jeg skal takle en slik situasjon i framtiden, regelen min hele livet har vært ganske enkel. Ikke gjør det fordi du vet aldri når du treffer på feil kvinne som angrer neste dag. Min beste venn som jeg har kjent i over 15 år spurte om jeg kunne reise med henne etter det hadde vært et dødsfall i familien og hadde vært vårt hotel rom. På kvelden satt vi å mimret over drinker hvor hun etterhvert ville snakke om når vi møtte hverandre, det er litt vanskelig å forklare vi bare stolte på hverandre veldig raskt. Noen måneder inn endte vi opp med å være hverandres første, hvor uten at vi ble sammen hadde sex i to måneder delvis for å lære, delvis fordi vi følte oss trygge på, og var glade i hverandre. Før vi så sluttet og bare var venner siden, vi hadde sex en siste gang når vi var russ men det var mer fordi hun absolutt ville gjennomføre en russeknute og jeg var ung, kåt og ikke vanskelig å be. Det har ikke vært noe i nærheten siden, vi kan ha fysisk kontakt men det har en grense, og jo lengre kvelden gikk jo lengre begynte hun å trå over den grensen nå vi satt på rommet hennes å drakk. Jeg ville ikke si noe, tenkte hun bare var full, tenkte seg ikke om og bare trengte litt ekstra støtte. Men når hun gikk fra å ville bli hold rundt til å i full fart snu seg, kysse meg og prøve å få meg hard med hånden sin, måtte jeg sette en grense. Hun hadde drukket alt for mye til at jeg overhode kunne føle meg komfortabel til det, i tillegg har jeg ikke sett på henne som en potensiell seksuell partner på lenge. Jeg er også utrolig glad i henne og følte å utnytte henne i den tilstanden hun var i ville vært feil da selv om jeg var full var det ingen tvil om at hun var ikke lenger 100% hjemme, i tillegg til at hun var sårbar fra før. Jeg sa at det nok var best at jeg gikk på rommet mitt, at alt var greit jeg forstod hun bare hadde drukket litt mye og det hadde vært en lang og vanskelig dag. Neste dag tror jeg alt kommer til å være som normalt, hun kanskje kom til å være litt fyllesyk og skammet seg litt så jeg hadde allerede planlagt å si at hun ikke hadde noe å bekymre seg om. Isteden var hun iskald når hun kom ned til lunsj tiden, kom bort til meg og sa at det nok var best om jeg bare dro hjem hun skulle sove på sofaen til søsteren sin noen dager før hun så begynte å gå. Jeg følgte etter og spurte hva som foregikk, i korteste trekk hun var dritt forbanna over at jeg ikke var der for henne når hun trengte det mest. Jeg skjønte helt ærlig ikke de første 10 sekundene hva hun mente, og trodde det var noe annet som måtte ha skjedd så jeg sa jo at jeg var her med henne. Og hun sa ja men at jeg ikke gav henne en kveld hvor hun kunne glemme bort alt og bare føle noe annet. Jeg prøvde å påpeke at hun var dritings, for første gang jeg har kjent henne himlet hun med øynene og sa "hva så? det er bare du som har den merkelige regelen newsflash folk har sex ifylla hver dag over hele verden. Trodde du seriøst at jeg var edru når vi gjorde russeknuten? Jeg tok deg med fordi jeg trengte deg, og jeg trengte nærhet og intimitet. Det forbauser meg at jeg skulle ha måtte si de tingene og at det var okej å ha sex i fylla på forkant med alt vi har vært igjennom. Tenker du aldri på at man ikke alltid vil si ting rett ut, hvilken dame vet du om som har lyst på sex som går rundt å sier det uten å finne noen omveier til det? Som jeg sa jeg tror det er best at du drar hjem". Så dro hun, det har vært over en uke og ikke hørt et pip siden. Jeg har aldri vært så forrvirret i hele mitt liv, selv det året hvor vi bodde i andre byer snakket vi med hverandre ikke hver dag men minst en gang i uka for å holde kontakten. Er det virkelig jeg som har gjort feil her og burde hatt sex med henne til tross at hun var full pga situasjonen hvor hun trengte å føle noe annet? Eller er det noe mer som ligger bak som jeg ikke skjønner? Jeg kjenner ikke igjen den personen som kom ned og sa alt det til meg, hun er min beste venn hvor vi har vært der for hverandre gjennom store opp og nedganger i livet. Men den personen som kom ned var ikke henne. Jeg har hatt to seriøse forhold i livet hvor hun var den som holdt meg gående når første gikk til helvette når jeg fant ut at hun var utro, og det andre brudet var ingen sin feil, bare feil timing på hva hun skulle gjøre videre i livet så vi måtte avslutte. Begge gangene hadde jeg min beste venn til å hjelpe meg å ikke falle sammen, men nå føles det som at jeg holder på med det største bruddet i mitt liv og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 7409c...329 Ta det helt med ro: Som andre også har påpekt kan du jo prøve å se for deg hvordan samfunnet hadde reagert om det var du som drakk deg dritings, begynte å klå på henne, og ble varig sur fordi hun ikke ville. Du ville blitt definert som et samfunnsproblem. Og du gjør helt rett i å ligge unna fulle damer. For igjen, samfunnet er blitt et sted der det ikke er noen unnskyldning om du var dritings da du begikk en forbrytelse… men at kvinner selv skal ha ansvar for hvem de velger å ligge med i fylla? Ja, du kunne jo tro det… Derfor: Gi faen. Det er helt og holdent henne som skylder deg en uforbeholden unnskyldning. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 Ma.Ya skrev (15 timer siden): Jeg synes også du gjorde rett her. Synes derimot hun hadde en ganske umoden reaksjon. Bare se for deg omvendt scenario. En mann som reagerer sånn om en kvinne avviser ham. Hva ville du tenkt da? Bare fordi hun er kvinne betyr det ikke at hun har rett til å "kreve", eller forvente sex av deg. Særlig ikke når det er så lenge siden sist dere hadde sex. Hadde dere fortsatt hatt et forhold (FWB) der dere jevnlig har sex hadde det kanskje vært mer forståelig, men likefullt ikke helt greit. Men som en annen her påpeker, hun ble nok såra og kanskje flau over å bli avvist, og prøver å beskytte seg selv. Kanskje hun i tillegg egentlig ønsker noe mer fra deg enn sex? Ønsker du å holde på relasjonen til denne dama kan du gjøre et forsøk på forsoning. "Be the better man", liksom. Gi henne en åpning for en ærlig prat om det som skjedde. Kanskje hun selv er for stolt til å ta det første skrittet. Er hun ikke der så får det bare være. Men da har du i alle fall prøvd. Jeg er i ferd med å skal prøve å ta kontakt i kveld, satt en time og skrev, og omskrev flere ganger hva jeg burde si, men trenger litt mer tid så jeg holder meg litt her og ser etter potensielle innspill eller vinkler jeg kan ha gått glipp av. Er mulig jeg er oppdratts skaddet og har veldig dobbelt standard, men hadde det vært omvendt ville jeg sett på det som noe helt annet. Har ingenting med verdi å gjøre jeg bare tenker det er faktisk forskjell på menn og kvinner både i realitet og hvordan de blir sett på. Fordi dette skjedde meg direkte var jeg i så sjokk at jeg tenkte ikke på noe av det før hun begynte å si det. Men jeg har jo alltid vist at det er mange kvinner som drikker seg fulle fordi de har lyst på sex men vil ha noe å skylde på fordi de ikke vil få stempel om at de er lett på tråden. Jeg klarer bare ikke å føle meg komfortabel å ta del i det, for å gi et direkte eksempel. Andre kjæresten min prøvde den taktikken av å få meg til sengs i fylla fordi hun hadde likt meg lenge, var redd for å spørre meg ut, og redd for at jeg og andre trodde hun var lett. Mens jeg trodde jeg var for stygg til at hun kunne være interessert. Havnet i en situasjon hvor jeg ble nødt til å ta henne med hjem fordi jeg viste ikke hvor hun bodde så jeg la henne i sengen min, kranglet litt om at hun ville ha sex tils hun ble for trøtt og jeg gikk å sov på sofaen. Så klarte vi på merkelig vis å skape et forhold utav hvordan den morgenen gikk. Hvor hun la kortene sine på borde fordi ingen kom til å tro at vi ikke hadde hatt sex så hun følte hun hadde ikke noe å tape, mens jeg la fram mine. Så på den fronten eneste gangene jeg har hatt sex med full kvinne var i forhold hvor på forhånd var det snakk om hva som var og ikke var ok om de var ruset eller sov. Hadde vi hatt et FWB forhold hvor hun hadde sagt at sex i fylla var ok så ville det jo selvfølgelig ha endret alt. Selv om det tok meg tid i forhold til å lære meg at det var ok til tross for hva som hadde blitt sagt i forholdene, da spesielt andre kjæresten alltid ble ekstra sugen når hun var full. Så når vi nå var på hotell rommet var det aldri en tanke i hodet mitt som hadde det som et alternativ at jeg kom til å ha sex med henne selv om jeg også var veldig full. Jeg kunne være leke kjæresten hennes for en kveld som holdt rundt henne for å ikke føle seg alene. Selv det gav meg litt skyldfølelse da jeg har vært singel en stund, vært ensom og det føltes godt men forsvarte det til meg selv at hun trengte det. Jeg var derimot sikker på om jeg hadde hatt sex med henne ville reaksjonen jeg fikk ved å ikke ha sex ville vært den som jeg hadde fått, ikke omvendt. Om hun ønsker noe mer skjønner jeg ikke hvorfor hun isteden ikke kom dagen etter slik som eksen min. Hun var også flau over hvordan hun hadde oppført seg, men jeg dømte henne aldri et sekund og det gav henne motet til å nå ta sjansen på å prøve seg på meg i edru tilstand. Jeg sier ikke at det er umulig, som jeg nevnte den personen hun var mot meg har jeg aldri opplevd i de 15 år jeg har kjent henne. Har sikkert gått over alt hun sa over 100 ganger, gjør mer vondt enn hva jeg klarer å beskrive at den personen jeg har delt så mye med snudde seg på den måten. Ingen å snu meg til da jeg alltid har snudd meg til henne når det har vært noe slikt. Så om målet var hevn fordi hun følte seg såret og flau, mission accomplished jeg føler meg helt jævlig. Anonymkode: 7409c...329
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #18 Skrevet 7. mai 2023 ClausSaus skrev (8 timer siden): Ta det helt med ro: Som andre også har påpekt kan du jo prøve å se for deg hvordan samfunnet hadde reagert om det var du som drakk deg dritings, begynte å klå på henne, og ble varig sur fordi hun ikke ville. Du ville blitt definert som et samfunnsproblem. Og du gjør helt rett i å ligge unna fulle damer. For igjen, samfunnet er blitt et sted der det ikke er noen unnskyldning om du var dritings da du begikk en forbrytelse… men at kvinner selv skal ha ansvar for hvem de velger å ligge med i fylla? Ja, du kunne jo tro det… Derfor: Gi faen. Det er helt og holdent henne som skylder deg en uforbeholden unnskyldning. Fordi samfunnet har blitt et sted?! Er man for full til å ta ansvaret for segselv så er det ikke lov å ligge med dem. Det gjelder om mannen er møkka full også. Er man for full selv så tviler jeg på at man klarer å gjennomføre sex. Ser du ikke hvor ufunksjonelle fulle folk er? Ingen ansvarsfølelse? Anonymkode: 731af...966 1
exictence Skrevet 7. mai 2023 #19 Skrevet 7. mai 2023 Merkelig å bli sur for. Hvorfor vil du kontakte henne, er du interessert i henne?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #20 Skrevet 7. mai 2023 Hvorfor må man drikke alkohol da. Holder det ikke å kose seg med kaffe latte og kake? Problem løst, dermed ville denne situasjonen aldri oppstått. Bytt ut alkohol med kaffe! Mitt beste råd! Anonymkode: ffb24...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå