Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Årets største dag nærmer seg og jeg er litt seint ute med antrekket. Dårlig med paljetter og glitter i butikkene nå, så mulig jeg må bestille noe fra internettet.

Hva skal dere ha på dere?? 

Anonymkode: 40415...527

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Brudekjole. 

Anonymkode: 3ee59...6b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Paljettburka

Anonymkode: e7260...4a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Grilldress

Når er det?

Anonymkode: c2cc1...380

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Grilldress

Når er det?

Første del finale er visst neste uke. 

Anonymkode: 8a970...baa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grilldress

Når er det?

13/5 kl 21! Heia UK og Mae Müller :) 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke.. noe bling fra skapet sikkert. Men syns det er litt kjedelig i år. Var mye gøyere både i fjor og i forfjor. Laget maske og diverse da. Hvilke accessories skal man lage i år da mon tro? Har sett litt på de andre bidragene, og lurer på å gå for Kroatia-stil.

Anonymkode: 2fd96...4f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke.. noe bling fra skapet sikkert. Men syns det er litt kjedelig i år. Var mye gøyere både i fjor og i forfjor. Laget maske og diverse da. Hvilke accessories skal man lage i år da mon tro? Har sett litt på de andre bidragene, og lurer på å gå for Kroatia-stil.

Kjedelig?! Hva ER det du sier? Nei nei, er jo masse gøy du kan gjøre ut av den dagen. Dette er jo årets viktigste festdag, for meg er det større enn 17.mai, julaften og St. Patrick's day. Her blir temaet en blanding av Spania, Italia, UK og Norge. Skal ha tapas og limoncello spritz. Og quiz, ikke minst! 

Jeg ser at de selger litt Eurovision stæsj på den Standard-butikken i Oslo, mulig jeg kler meg i svart og bare kjøper en glitter-boa og kjører på med glitterspray. Men hvor selger de glitterspray?? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjedelig?! Hva ER det du sier? Nei nei, er jo masse gøy du kan gjøre ut av den dagen. Dette er jo årets viktigste festdag, for meg er det større enn 17.mai, julaften og St. Patrick's day. Her blir temaet en blanding av Spania, Italia, UK og Norge. Skal ha tapas og limoncello spritz. Og quiz, ikke minst! 

Jeg ser at de selger litt Eurovision stæsj på den Standard-butikken i Oslo, mulig jeg kler meg i svart og bare kjøper en glitter-boa og kjører på med glitterspray. Men hvor selger de glitterspray?? 

Ja, er masse man kan gjøre ut av dagen. Skal ha fest jeg. Er opptatt av å gjøre en del ut av det. Men er bare ikke fan av det norske bidraget i år. Så kanskje jeg må se i andre retninger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, er masse man kan gjøre ut av dagen. Skal ha fest jeg. Er opptatt av å gjøre en del ut av det. Men er bare ikke fan av det norske bidraget i år. Så kanskje jeg må se i andre retninger.

Hør på UK og Frankrike sine bidrag De er AMAZING!!!! 

Fest blir det, uansett :D Ser ut som Nelly selger mye paljett og glitter-ræl forresten, mulig jeg bestiller noe derfra. 

Skrevet

Heier på  Frankrike 😃

AnonymBruker
Skrevet

Dongeribukse og genser.

Anonymkode: 2bb85...f62

• Liker 1
Skrevet

Vanlige klær. Det vil si jeans og genser. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Brudekjole. 

Anonymkode: 3ee59...6b9

Minst!

Skrevet

Kler meg ikke ut den dagen. Jeg skal på noe morsomt tidligere den dagen, og er sliten når jeg skal hjem. Setter meg i sofaen med joggebukse og hettegenser, og LER AV alle som ikke kan lage musikk.

Det er kun derfor jeg ser på det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min skal ha på like paljettkjoler 💥🌟🌠 Han i sølv, jeg i gull. Bestilt på Wish for noen måneder siden.

Anonymkode: 0607b...09d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke en gang klar over at det skulle være noe Eurovision i det hele tatt så snart. 

:bond: 

Anonymkode: e33f7...ce9

AnonymBruker
Skrevet

Rosa onepiece 

Anonymkode: 0d92d...e3d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg og mannen min skal ha på like paljettkjoler 💥🌟🌠 Han i sølv, jeg i gull. Bestilt på Wish for noen måneder siden.

Anonymkode: 0607b...09d

Fantastisk! 🌟🍾 Ekstra gøy når man legger sjela si i dette! Dere blir nok et herlig par!😅 Kudos til mannen din!

Anonymkode: 49656...5a0

Skrevet

Blir vel pysj vel.. skal bare være i sofaen uansatt.. kler meg ikke opp hjemme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...