AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Det er så mange tråder om konflikter i forhold, utroskap, både menn og kvinner som ikke føler seg hverken sett, forstått eller begjært. Det er nesten deprimerende å lese mye av det som blir skrevet her inne. Jeg vil derfor lage en tråd over noe så overfladisk og klisjé som kommentarer/komplimenter dere har fått fra deres partner. Være seg både personlighet og utseende. Mannen min er flink til å gi meg komplimenter. Han både viser og sier at han setter pris på meg hver eneste dag. Likevel er det én kommentar som virkelig har satt spor i meg og som har gitt meg stor glede. Vi har vært sammen siden slutten av tenårene. Vi har nå flere barn og er i midten av 30-årene. Det sier seg selv at vi har forandret oss på disse årene. En kveld jeg sto naken og ordnet meg på badet kommer han inn, står og ser på meg en stund før han kommer helt inntil meg og sier med den største selvtillit: «mine preferanser på kvinner forandrer seg i takt med deg». Jeg tviler aldri på om han finner meg attraktiv, for det viser han hele tiden. Vi har mye og god sex, han klarer aldri å holde fingrene av meg når jeg er naken, han elsker å se på meg og beføle hele meg, han tar fortsatt bilder av meg (jeg liker det), sier at jeg er sexy og verdens vakreste etc. Men denne kommentaren… jeg ble helt ør ❤️ Anonymkode: fc6ea...904 1 6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Han har sagt mye fint til meg, men det ordet jeg likte aller best å få høre, er "alltid". Jeg synes det er like flott hver gang. Anonymkode: 8c68f...d4c 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 "You make me a better person." Anonymkode: 16dde...214 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 "Du gjør meg stolt" Anonymkode: 66363...382 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 "du er flink til og rydde* En gang fikk jeg roser + smågodt. Anonymkode: 66b05...c18
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "du er flink til og rydde* En gang fikk jeg roser + smågodt. Anonymkode: 66b05...c18 Du er flink til å rydde? Er det kode for noe annet? Anonymkode: 193fe...421 3
Mountain Man Skrevet 6. mai 2023 #9 Skrevet 6. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er så mange tråder om konflikter i forhold, utroskap, både menn og kvinner som ikke føler seg hverken sett, forstått eller begjært. Det er nesten deprimerende å lese mye av det som blir skrevet her inne. Jeg vil derfor lage en tråd over noe så overfladisk og klisjé som kommentarer/komplimenter dere har fått fra deres partner. Være seg både personlighet og utseende. Mannen min er flink til å gi meg komplimenter. Han både viser og sier at han setter pris på meg hver eneste dag. Likevel er det én kommentar som virkelig har satt spor i meg og som har gitt meg stor glede. Vi har vært sammen siden slutten av tenårene. Vi har nå flere barn og er i midten av 30-årene. Det sier seg selv at vi har forandret oss på disse årene. En kveld jeg sto naken og ordnet meg på badet kommer han inn, står og ser på meg en stund før han kommer helt inntil meg og sier med den største selvtillit: «mine preferanser på kvinner forandrer seg i takt med deg». Jeg tviler aldri på om han finner meg attraktiv, for det viser han hele tiden. Vi har mye og god sex, han klarer aldri å holde fingrene av meg når jeg er naken, han elsker å se på meg og beføle hele meg, han tar fortsatt bilder av meg (jeg liker det), sier at jeg er sexy og verdens vakreste etc. Men denne kommentaren… jeg ble helt ør ❤️ Anonymkode: fc6ea...904 Det er vanskelig å velge kun ett av de mange vakre ting min kone har sagt til meg om meg. Men tror noe av det fineste hun har gitt meg av kompliment er "Som kona de føler jeg meg fullstendig trygg og beskyttet av deg samtidig som jeg kjenner at du virkelig støtter og er submissive til mine ambisjoner og styrke som kvinne". 🥰 Endret 6. mai 2023 av Mountain Man La til emoji 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 Mountain Man skrev (3 minutter siden): Det er vanskelig å velge kun ett av de mange vakre ting min kone har sagt til meg om meg. Men tror noe av det fineste hun har gitt meg av kompliment er "Som kona de føler jeg meg fullstendig trygg og beskyttet av deg samtidig som jeg kjenner at du virkelig støtter og er submissive til mine ambisjoner og styrke som kvinne". 🥰 Ting som aldri har blitt sagt... Anonymkode: 193fe...421 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 Du er ikke bare en jeg kan leve med, du er og en jeg ikke kan leve uten. men Har vert gift i 20 år. Tror en av de morsomste tinga han har sagt var til moren sin, og det var- en grunn til at jeg elsker kona mi er fordi hun ikke maser på meg.. 😆 Anonymkode: 5c2d7...953 2
Mountain Man Skrevet 6. mai 2023 #12 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ting som aldri har blitt sagt... Anonymkode: 193fe...421 Dummeste mest ignorante komentar jeg har lest. 🤣 Hva du tror om andre du ikke kjenner er forøvrig meg revnende likegyldig. Tror de aller fleste av oss er mer ærlig her en de fleste hadde våget i ett åpent forum. Men at du tror folk faker svar når de er anonyme vidner om lite innsikt i mennesker.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Etter 15 år sammen, to barn og 20 kg ekstra sa han: rumpa di er fortsatt like fin som da vi møttes.🥰 Anonymkode: 32d05...cb1 3
MarianneE Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 Du gjør så jeg ser verdien i det å stifte egen familie. Etter en bestemt livstruende hendelse for 5 år siden sa han at han var stolt over hvordan jeg kom meg gjennom hendelsen og tiden etter. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #15 Skrevet 7. mai 2023 Han gir meg komplimenter nesten daglig og sier han elsker meg hver dag. Det betyr mye. Men i går sa han ‘Det finnes ikke ord for hvor høyt jeg elsker deg og jeg er like forelsket i deg som da vi møttes for 8 år siden». Og jeg måtte si meg enig i den. Føler meg lykkelig sammen med ham og barna. Vi er likevel ikke gift og føler faktisk ikke jeg trenger å være gift med ham med disse daglige bekreftelsene☺️ Anonymkode: 8afe7...667 2
Rotemor Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): "du er flink til og rydde* En gang fikk jeg roser + smågodt. Anonymkode: 66b05...c18 Det er ikke et komplement. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 Rotemor skrev (2 timer siden): Det er ikke et komplement. Kanskje hun rotet mye før? Anonymkode: 8c68f...d4c
Gjest Refreng Skrevet 7. mai 2023 #18 Skrevet 7. mai 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Du er flink til å rydde? Er det kode for noe annet? Anonymkode: 193fe...421 Her i huset rydder vi hver dag
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #19 Skrevet 7. mai 2023 «Jeg er så heldig» Anonymkode: 3f5e7...10f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå