AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Er det noen som har erfaringer med tetracyclin som vil dele med meg? Jeg startet på en kur for kort tid siden. Jeg ville egentlig vente til etter sommeren, men problemene ble så store at jeg hadde det virkelig ikke bra. Jeg sliter med cystisk akne i ansiktet, på brystet, skuldrene og lårene. I tillegg masse whiteheads i ansiktet. Jeg har kjøpt et dyrt hudpleieprogram med ingredienser som tea tree olje, niacin og bha-syre, men det har dessverre ikke hjulpet. heldigvis har jeg fått rask effekt av tetracyclinen! Jeg lurer på hvor lenge jeg minst må gå på kuren. Jeg har jo lyst til å få litt sol på kroppen i sommer. Jeg bruker alltid høy solfaktor, men jeg burde vel uansett ikke gå på det i sommer når man er på stranda og sånn? hva slags probiotika er best? Jeg tar probiotika hver dag, men sliter allikevel med magen og soppinfeksjoner:( anbefal meg gjerne en type! andre tips er velkomne! Kanskje om jeg hadde tatt 2 piller med tetracyclin om dagen så hadde det gått enda fortere? Jeg ser klar bedring på huden min, men det er et stykke igjen før den er helt fin… Anonymkode: add7b...538
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Spennende å følge deg. Har fått samme tips, men skeptisk da bivirkninger er gule tenner. Anonymkode: a3062...bca
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Du må jo ikke ta større dose enn det legen har sagt. Jeg vil anbefale probiotika med mange mrd og ulike stammer, samt at du tar probiotika helset på et helt annet tidspunkt enn du tar antibiotika Anonymkode: cdc33...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå