Gå til innhold

Hatt one night stand 2 ganger med samme mann. uvanlig eller vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja som det står så har jeg på et par år møtt en type på et utested og vi var litt fulle, og begge gangene var han med meg hjem og sex. Men ikke noe mer enn det. sist så stakk han før jeg sovnet. Har dette skjedd med andre og? Lurer på hvorfor han ville ha sex med meg igjen etter første gangen. 20 årene.

Anonymkode: f0c1c...af1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Two man stand heter det da.

Anonymkode: 2cff2...779

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel egentlig vanligere at man treffes flere ganger enn at det bokstavelig talt er en natt, only.

Grunner? De aller fleste velger minst risikable løsning. Han vet jo hva han går til med deg, men ville ikke tatt det som interesse fra hans side. 

Anonymkode: 4e44b...03a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sexen var god? Du var et godt ligg?

Det er veldig positivt det, men ikke legg så mye mer i det enn det. Om du syns det var bra sex, så hvorfor ikke få til en 3. omgang? Om du ønsker noe mer... foreslå en "vanlig" date?

Anonymkode: f3b7a...0e9

AnonymBruker
Skrevet

Du var jo ett sikkert ligg da.

Som aksepterer slikt av menn.

Anonymkode: abd6e...b2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enten så husket han deg ikke eller så tenkte han at du var et sikkert kort den andre kvelden siden dere hadde ligget før. 

Det er relativt vanlig å gå for noen man har ligget med før fordi det er enklere. Det betyr ikke at man liker personen eller vil noe mer. Når han går før du våknet er det veldig tydelig signal på at han bare ville tømme seg og ikke har respekt for deg som person, heller prøver å unngå deg. Men at et ligg i fylla var bedre enn ikke noe ligg den natten 

Anonymkode: 96669...e7a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For å se det fra fyrens perspektiv, så ser han deg på byen og vet at der er det automatisk høyere sannsynlighet for suksess, fordi han har hatt suksess med deg tidligere. 

At hab dro før du sovnet viser helt klart og tydelig at det garantert ikke er noen romantisk tanke bak hans interesse. Den er strictly seksuell. 

Anonymkode: 7027e...c26

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vet heller ikke hvor vanlig det er, men jeg har også hatt sex med samme fyr to ganger, men da var det innenfor samme uken. Og det var det. Ok sex da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja som det står så har jeg på et par år møtt en type på et utested og vi var litt fulle, og begge gangene var han med meg hjem og sex. Men ikke noe mer enn det. sist så stakk han før jeg sovnet. Har dette skjedd med andre og? Lurer på hvorfor han ville ha sex med meg igjen etter første gangen. 20 årene.

Kunne vært mange grunner til at han vil ha sex med deg igjen, men det fakta at han stakk så fort er vel klar tale på,at det kun handlet om sex for ham.

Anonymkode: 66eb2...08e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

1):Har dette skjedd med andre og? 2):Lurer på hvorfor han ville ha sex med meg igjen etter første gangen.

1): Ja

2): Det må du spørre ham om, men siden dere faktisk hadde sex etter første gangen lener jeg mot Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Du var et sikkert ligg.

Anonymkode: b8dec...cb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

At han vil ha sex med deg to ganger er jo et kvalitetstegn, da er du nok deilig og attraktiv😊

Jo, det har skjedd meg også.. men da hadde vi også seksuelle følelser for hverandre. Altså.. ikke forelskelses følelser, men at vi hadde god seksuell kjemi. Vennskapssex vil jeg kalle det🤭 for vi hadde det også utrolig gøy sammen. ONS er for min del en bekreftelse på at jeg er interessert i dama, og ikke bare til sex. Forresten.. jeg har nesten ikke hatt noen ONS, for vi har som regel hatt sex flere ganger. Både sammenhengende og sex etter flere år siden vi hadde sex sist. Gjensynssex vil jeg kalle det🤭 Å stikke av sånn uten forvarsel har jeg aldri gjordt.. Men TS.. kanskje dumt spørsmål, men hva følte du da?

Jeg tror de som stikker av på den måten har tatt sitt siste "stikk". Og jeg tror de som føler seg utnyttet, er en skuffelse fordi de allerede har fått følelser.. Sånn føler jo iallefall jeg det😇 Mulig det er kommunikasjonssvikt? 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Når han drar før du har sovnet, eller mens du sover så var du heller ikke noe annet enn et ligg denne gangen selv om dere har ligget før. 

Hvem vet, kanskje alle gode ting er 3... 

Anonymkode: 9c4d6...51d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjente dere hverandre igjen?:-)

Anonymkode: 0ad2a...652

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjente dere hverandre igjen?:-)

Anonymkode: 0ad2a...652

Ja vi kjente hverandre igjen. Men jeg var nok bare et greit ligg for han da. Jaja sånn er det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja vi kjente hverandre igjen. Men jeg var nok bare et greit ligg for han da. Jaja sånn er det.

Ja sånn er det. 

Å gå før du har våknet er det mest respektløse bruk og kast signalet man kan gi 

Anonymkode: 96669...e7a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Two man stand heter det da.

Anonymkode: 2cff2...779

Nei. Two night stand heter det.

Anonymkode: 3e8c9...b95

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva føler/følte du selv da, Ts? 

Tror det er vanligere å ha sex flere ganger med hverandre, enn bare en gang. Men vet ikke.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

du fikk jo sex:-)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det ganske vanlig da, om man først er ons-typen? Enklere å bli med noe man har vært med før om sexen var bra. Det går jo ofte over til ff, fwb el. etter hvert, av og til forhold, men noen ganger blir det bare gjentatte ons, man møtes tilfeldig på byen flere ganger og drar hjem sammen, ingen kontakt imellom.

Kanskje litt vanligere før mobil ble allemannseie (fuck I’m old!!), nå har man vel oftest folk på en eller annen some og avtaler å treffes. Jeg har en der vi tuller med at vi har hatt tidenes lengste ONS, 34 år and counting 😄 Kan gå opptil 10 år i mellom, men så hooker vi opp igjen om vi er single (begge er helt håpløse på forhold). 

Anonymkode: 9f6ec...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...