AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Som tittelen sier, når er det innafor å date igjen? Har en baby på noen mnd. Far er ikke inn i bildet..å jeg kjenner jeg savner å ha noen å komme hjem til, slappe av å lage mat med. Å alltid ha noen der liksom. Skal selvfølgelig ikke la baby møte han før det er noe seriøst.. om jeg finner en mann. Anonymkode: 87376...3ec
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Spørsmålet er vel heller hvor mange menn som vil noe seriøst når det følger med en nyfødt. Anonymkode: d93ba...74a 6
Rosakatt Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Når du selv føler deg klar for det, så nå med en gang, for deg 😅😊
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Jeg ventet til mi hadde blitt 4 før jeg tenkte tanken. Før det kosa jeg meg veldig med å gjøre det jeg ønsket selv på kveldstid, fokusere på kvalitetstid og bare være meg selv😊 (uten dating, men litt på flørtern) Anonymkode: 2e77c...2f5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Når du selv mener tiden er inne. Det er ingen fasitsvar på det. Anonymkode: e3fc1...b90
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 Tungvint å date med en baby, så du må se an hvor viktig det er for deg. Mitt barn var 2 år da jeg ble alenemor, og jeg begynte å date så å si første helgen. Følelsene for barnefar hadde vært døde lenge. Jeg datet dog ikke seriøst, det var bare sex, og vedkommende fikk ikke møte barnet. For meg er sex et stort og viktig behov, så det gjør meg til en bedre person og mor å ha det jevlig. Derfor var det viktig for meg å begynne datingen kjapt, men jeg var bare med daten hvis barnet var litt med barnefar eller med besteforeldrene. Da hadde jeg jo uansett barnefri. Da barnet var nesten 5, møtte jeg en det ble seriøst med. Han hadde også ett barn fra før. I dag er barnet mitt 7 år og vi bor sammen med kjæresten min og barnet hans, når det er på samvær. Alle går heldigvis kjempegodt overens, så livet er tipp topp i dag. Anonymkode: 6a451...1ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå