Gå til innhold

Hvitt høyglans kjøkken- hva passer til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man få dette kjøkkenet til å se bra ut: innredning i hvit høyglans. Benkeplate: hvitoljet eik. Vask: stål. Armatur: stål. 

Kan bruke litt penger,  men vil ikke skifte selve innredningen. Alt annet kan skifte 😃

Anonymkode: 9634c...276

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..og problemet med det er? Mal veggen i en farge du liker, sett frem noe grønt. Finito.

Anonymkode: a1c98...34a

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler å bytte fronter først som sist. Har hatt hvit høyglans (satt inn av forrige eier), og disse frontene gjør at jeg har lyst til å klore ut øynene mine. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg folierte sine hvit høyglans fronter og det ble superfint

Anonymkode: 391d3...073

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Problemet er ..de hvite høyglansfrontene. De er ikke min stil, og passer dessuten veldig dårlig inn i resten av huset.

Foliert? Ser for meg det blir vanskelig å få pent.  Vet du noe om holdbarhet og type folie?

Jeg ser at Jotun har en superheftgrunn som skal gjøre maling av høyglans mulig. Noen som har erfaringer? 

Anonymkode: 9634c...276

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med høyglans, men har brukt Jotun superheft flere ganger når jeg har malt Ikeamøbler f.eks. Den lukter en del ved påføring, men malingen sitter virkelig godt etterpå.

Anonymkode: a7049...220

AnonymBruker
Skrevet

Bytt, hvit høyglans er stygt og umoderne og du kommer bare til å irritere deg. Du trenger ikke bytte hele innredningen, bare gjøre noe med dørene.

Anonymkode: 45522...690

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...