Anonym-bruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Føler jeg aldri er alene. Samboer er ufør så han er hjemme hver dag. Jeg jobber natt så er og mye hjemme på dagtid. Han holder jo mye på i huset og er med venner, men jeg føler jeg aldri har skikkelig alene tid. Kanskje et par timer. Ingen barn. Han har mye alene tid. Jeg reiser til foreldrene mine og er der noen dager, hvor han er alene. Men jeg har aldri det. Føler alt er litt overveldende nå, og at jeg trenger tid alene. Ikke gjøre det slutt, bare pusterom. Men jeg har så dårlig samvittighet for å be samboer om det. Er det innafor å si jeg ønsker reise et sted, bo på hotell en natt, helt alene? Eller er det slemt?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Nei, det er ikke slemt. Anonymkode: 83187...640
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Helt innafor hvis du sier det på en pen måte. Jeg og samboeren min vet vi elsker hverandre og liker å tilbringe tid sammen, så vi har ingen problemer med å kaste ut den andre av og til for å få litt fred. Anonymkode: a1910...a59
Anonym-bruker Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt innafor hvis du sier det på en pen måte. Jeg og samboeren min vet vi elsker hverandre og liker å tilbringe tid sammen, så vi har ingen problemer med å kaste ut den andre av og til for å få litt fred. Anonymkode: a1910...a59 Jeg har nevnt det for han. Ikke at jeg vil reise bort, men litt alene tid. Han sier jeg kan få det, men at han ikke har noe sted å overnatte. Som jeg forstår. Derfor jeg tenkte det er lettere for meg å reise.
Ma.Ya Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Selvfølgelig kan du be om det! Har han ingen familie eller venner å reise til/med så kan vel du få ta deg en tur noe sted? Ikke noe rart eller dårlig gjort med det.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Anonym-bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har nevnt det for han. Ikke at jeg vil reise bort, men litt alene tid. Han sier jeg kan få det, men at han ikke har noe sted å overnatte. Som jeg forstår. Derfor jeg tenkte det er lettere for meg å reise. Innebærer alenetid for deg nødvendigvis at han må SOVE borte da? Anonymkode: 12f4a...5e6
Anonym-bruker Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Innebærer alenetid for deg nødvendigvis at han må SOVE borte da? Anonymkode: 12f4a...5e6 Nei han må ikke det. Men det hadde vært deilig å hatt mer enn et par timer alene.
Anonym-bruker Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2023 Ma.Ya skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig kan du be om det! Har han ingen familie eller venner å reise til/med så kan vel du få ta deg en tur noe sted? Ikke noe rart eller dårlig gjort med det. Ja, det jeg tenkte. Han er jo med venner på turer på sommeren, men bare timers turer, dagsturer.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #9 Skrevet 6. mai 2023 Helt innafor ts og helt nødvendig! Anonymkode: e2000...914 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 Så klart, men det er jo litt spesielt at det må være over natten da. Anonymkode: b61d7...4cc
Anonym-bruker Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så klart, men det er jo litt spesielt at det må være over natten da. Anonymkode: b61d7...4cc Det må ikke være over natten nødvendigvis. Bare å komme seg litt bort.
Anonym-bruker Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Helt innafor ts og helt nødvendig! Anonymkode: e2000...914 Ja, det føles veldig nødvendig ut!
Daria Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 Så lenge du ser for deg en løsning hvor du reiser bort heller enn å kreve at han skal oppholde seg et annet sted, skjønner jeg egentlig ikke hvorfor du skal trenge hans tillatelse.
Anonym-bruker Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2023 Daria skrev (29 minutter siden): Så lenge du ser for deg en løsning hvor du reiser bort heller enn å kreve at han skal oppholde seg et annet sted, skjønner jeg egentlig ikke hvorfor du skal trenge hans tillatelse. Ja, er jo det jeg ser for meg. Kan jo ikke kreve han skal gjøre noe. Jeg føler jeg må be han om tillatelse for det meste 🙈 veldig teit, jeg vet.
Hippogriff Skrevet 6. mai 2023 #15 Skrevet 6. mai 2023 Du sier det på en veldig fin måte her, så jeg syns du fint kan bruke samme forklaring til ham og ta deg en tur med god samvittighet. Det er veldig vanlig å ha behov for litt alenetid.
Anonym-bruker Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #16 Skrevet 6. mai 2023 Hippogriff skrev (1 minutt siden): Du sier det på en veldig fin måte her, så jeg syns du fint kan bruke samme forklaring til ham og ta deg en tur med god samvittighet. Det er veldig vanlig å ha behov for litt alenetid. Føler hvis han var i jobb hadde det stilt seg litt annerledes. Men siden han er hjemme hver dag og jeg jobber natt så har mye fri får vi mye oppå hverandre.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #17 Skrevet 6. mai 2023 Nei ber mannen min om det stadig vekk jeg. Han meg også av og til. Anonymkode: e2eee...1f2
Ma.Ya Skrevet 6. mai 2023 #18 Skrevet 6. mai 2023 Anonym-bruker skrev (8 minutter siden): Jeg føler jeg må be han om tillatelse for det meste 🙈 veldig teit, jeg vet. Misforstå meg rett - jeg håper dette er noe i deg, og ikke noe han får deg til å føle! Er det noe i deg er det noe du kan (og har godt av) å jobbe med ❤️
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #19 Skrevet 6. mai 2023 Herrlighet, alle må jo ha egentid. Her reiser jeg bort (opptil en uke på ferie med venninner eller en helg helt alene.) Han og selvfølgelig. Er så innafor som det kan få blitt. PS har vært sammen i 30 år og har det bra, utflytta fire unger som heier på at vi også har egne liv. Anonymkode: f127b...8c6
Anonym-bruker Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #20 Skrevet 6. mai 2023 Ma.Ya skrev (2 minutter siden): Misforstå meg rett - jeg håper dette er noe i deg, og ikke noe han får deg til å føle! Er det noe i deg er det noe du kan (og har godt av) å jobbe med ❤️ Neinei, det er i meg! Jeg er så redd for å såre andre, får så dårlig samvittighet for å be om noe for meg selv, så det blir til at jeg aldri gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå