AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Pleier du å ha med veske på konsert? Eller prøver du heller å ha bukse med lomme? Jeg har ikke vært på konsert på sinnssykt mange år, så føler meg helt rusten 😅 Å ha med veske virker tungvint, er redd for at noen skal stjele også så ender opp med at jeg tviholder på veska til enhver tid 🙈👵Hvis det er konsert med sitteplasser så er det jo enkelt med veske. Anonymkode: e0e0b...853
visp Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Ja, men alltid sånn man kan ha over seg. Står aldri og holder på en veske.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Bare en liten som henger «på skrå» med plass til mobil og sånn. Tryggere det enn mobilen i baklomma på jeansen som plutselig faller ut…lærte på den harde måten😅 Kos deg på konsert! Anonymkode: 39262...069 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Ja, men bare en liten en. Anonymkode: e6d0f...8e4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #6 Skrevet 12. mai 2023 Selvfølgelig har jeg med veske. Ellers blir det tungvindt å oppbevare mobil, nøkler osv. Anonymkode: 5a378...b8a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #7 Skrevet 12. mai 2023 Ja. En liten cross-over veske, med god lukking. Det er mye tryggere enn en lomme, som de som har peiling på slikt er ekspert på å fiske ting ut av. Anonymkode: d25db...697
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #8 Skrevet 12. mai 2023 Jeg bruker en liten ryggsekk. Tar den av meg under konserten og trør bena inn i skulderremene. Jeg tenker neste gang at jeg skal prøve en fin liten midjeveske. Anonymkode: 39da7...0a7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #9 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg bruker en liten ryggsekk. Tar den av meg under konserten og trør bena inn i skulderremene. Jeg tenker neste gang at jeg skal prøve en fin liten midjeveske. Anonymkode: 39da7...0a7 Det har slått meg at trenden med cross-over midjeveske (det vi på 80-tallet kalte rumpetaske) egentlig er genial på konsert. Selv om jeg ellers synes det ser rart ut. Anonymkode: d25db...697
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #10 Skrevet 12. mai 2023 Stort sett har jeg bukse med lomme, så bruker det og evt bh’en. Hvis ikke har jeg en liten veske, men det er sjeldent da jeg ikke liker å ha med veske på sånne ting. Om vi er på konsert ute og det er jakkevær henger veska på skrå under jakka. Anonymkode: 8f00a...52f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #11 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. En liten cross-over veske, med god lukking. Det er mye tryggere enn en lomme, som de som har peiling på slikt er ekspert på å fiske ting ut av. Anonymkode: d25db...697 Er det dette som menes med cross-over veske https://www.zalando.no/outfits/XH6oDBngRxK/ ? Anonymkode: e0e0b...853
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #12 Skrevet 12. mai 2023 Har veske ja. Men altså jeg står jo ikke og klumholder på den...? Den henger over skulderen, under armen min. Anonymkode: 89cdc...3f1
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2023 #13 Skrevet 12. mai 2023 Pleide å ha min vanlige lille bag på ryggen, men det ble så slitsomt når folk kom klatrende bakfra under konserten. Full vekt av voksen mann på ryggen (pluss sølende halvliter i håret) var tungt og irriterende, så jeg vrengte bag`en med "utsiden" inn mot brystet og tredde den på meg forfra og det gikk mye bedre. Det må holdes godt fast på den og fremmede hender skal ikke fikle med glidelåser. Hvis jeg kan velge i fremtiden, så blir det heller en rumpetaske gjemt under klærne.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #14 Skrevet 12. mai 2023 Ja pga den teite moteindustrien som bare vil tjene penger og derfor bevisst lager bukser uten store nok lommer på kvinnebukser (til og med barne bukser har større lommer enn kvinnebukser!) så blir man tvunget til å kjøpe veske så industrien tjener enda mere penger på oss. Men jeg bruker bare en liten crossbody veske som er lett og liten, kan bæres over kroppen hele tiden og som akuratt får plass til mobil og nøkler og kort. Bruker ikke sånn svær skulderveske som rommer flaske og bok og sminkepung og ekstra sko og klær og sånn Anonymkode: 39565...0a7 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #15 Skrevet 15. mai 2023 Alltid en liten veske ja. Det er jo mye lettere nappe ut telefon/kortmappe fra bukselomme enn fra en veske... De fleste jeansene mine har ikke lomme foran 🙄 Anonymkode: 4576e...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå