Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Kan du noen fine eller morsomme barnesanger som tilhører vinteren?
marta Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 * Det snør, det snør... * Se opp, det snør... * Huttetu så kaldt det er... * Hei dcet snør.. Snøkrystaller Snø som faller, snø på tærne, snø på klærne. Snø på bakken, AU!-En snøball, midt i nakken
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 det snør, det snør tiddelibom det er det det gjør tiddelibom nå snør det mye mer enn før tiddelibom og hutte-meg-tu
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Vi tenner våre lykter Snøen dalte lett og fin og strøk blidt mot ruten min i morges da jeg drømte på min pute Vi tok skjerf og votter på hastet veldig med å gå snart var det tusen barnespor der ute Og vi tenner våre lykter når det mørkner og når alle lyder pakkes inn i watt og vi tenner våre lykter når det mørkner kanskje lyserde til kvelden si`r "godnatt". og så videre.....
Gjest Miloine Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 husker ikke hva den het men mener det er Wenche Myre som har den: Vinter og sne en guttunge stabber avsted på bittesmå ivrige barneski bare vent en gang skal han bli..........osv. trallal lla trallalall husker ikke mere enn bruddstykker etter dene strofen, men den er veldig fin da
Gjest Fantus Skrevet 6. januar 2006 #7 Skrevet 6. januar 2006 Sov du vesle spire ung, ennå er det vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå