AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Jeg har kommet dit at jeg vil begynne å date. Har vært frivillig singel i flere år fordi jeg ville konsentrere meg om barna mine. Jeg jobber i et kvinnedominert yrke, ikke så lett å møte noen der. «Alle» venner er i forhold, så er liksom ikke så ofte på byen. Hvor starter jeg? Tinder? 🤣 Anonymkode: b488d...dee
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Hva er du på jakt etter? Fast forhold eller litt uforpliktende sex? Kan det ha noe forskjell? Lurer litt på det samme. Mann Anonymkode: c3b54...7fc
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Er dette noe man virkelig en voksen kvinne trenger å spørre om? AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor starter jeg? Tinder? 🤣 Anonymkode: b488d...dee Anonymkode: 3f773...30c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Tinder er mest useriøst sier mange her på KG. Flere av de som sier de vil ha forhold i profilene, ønsker egentlig sex (mennene), har jeg hørt. Om det er sant, vet jeg ikke. Anonymkode: 10e7d...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Prøv deg litt fram hvor det enn måtte friste, noe som ikke funker for noen andre kan jo plutselig bli hvor du møter noen 😊 Bruker å foreslå å møte noen utenfor app, men det er mest når folk har mistet motet og ikke trives 😅 Spennende tid for deg 💃 Anonymkode: c933c...678
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Match Sukker Møteplassen OkCupid Anonymkode: 7f788...49a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Tinder er mest useriøst sier mange her på KG. Flere av de som sier de vil ha forhold i profilene, ønsker egentlig sex (mennene), har jeg hørt. Om det er sant, vet jeg ikke. Anonymkode: 10e7d...3a5 Det er en utbredt misforståelse. De fleste menn ønsker forhold. Forskjellen på menn og kvinner er ikke at menn vil ha sex og kvinner vil ha forhold, men at på veien til forholdet, er menn som gruppe MYE mer åpne for sex med kvinner de ikke ønsker et forhold med. Anonymkode: 053fc...73d 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en utbredt misforståelse. De fleste menn ønsker forhold. Forskjellen på menn og kvinner er ikke at menn vil ha sex og kvinner vil ha forhold, men at på veien til forholdet, er menn som gruppe MYE mer åpne for sex med kvinner de ikke ønsker et forhold med. Anonymkode: 053fc...73d Ja på dette punktet virker det som kjønnene ikke forstår hverandre i det hele tatt. "Han skrev at han søkte noe seriøst men så ville han bare ha sex" hører jeg ofte. Menn som søker noe seriøst gjør jo nettopp det, men de vil jo gjerne ha sex mens de leter etter den rette Anonymkode: 806e1...ea4 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #9 Skrevet 8. mai 2023 Takk for tips! Er veldig utadvendt og blid, kommer lett i kontakt med folk, foretrekker derfor å møte noen på vanlig vis. Men det har blitt vanskelig, er jo mest hjemme og på jobb😅 Er jeg med venninner er det jo oftest hjemme hos hverandre, reiser, hytteturer etc. Så har innsett at jeg må gi dette en sjanse. Vil helst ha et fast forhold. Anonymkode: b488d...dee
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #10 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 6.5.2023 den 23.12): Match Sukker Møteplassen OkCupid Anonymkode: 7f788...49a Med de samme fjesene som har sittet der i årevis… Anonymkode: 59e5b...f74 3 3
Engel Skrevet 8. mai 2023 #11 Skrevet 8. mai 2023 Jeg syns Tinder eller Facbook dating fungerer best faktisk. Man må bare være tydelig på hva man søker, og sjekke ut at den andre parten søker det samme. Hilsen kvinne 46
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #12 Skrevet 8. mai 2023 Tinder kommer mye an på hvordan du selv siler på Tinder. Det er bare å sveipe over de profilene man forstår ikke er noe man søker og å blokkere eller slette de som etter få meldinger viser at de ser etter andre ting enn deg. Det som er fint med appen er at ingen du ikke har sveipet på kan kontakte deg. Og hvis du skriver noen setninger selv i bio hva du ser etter siler du også litt hvilke menn som tar kontakt. Anonymkode: 4e3fb...8a4
Cuckold Skrevet 8. mai 2023 #13 Skrevet 8. mai 2023 (endret) On 5/6/2023 at 8:49 PM, AnonymBruker said: Jeg har kommet dit at jeg vil begynne å date. Har vært frivillig singel i flere år fordi jeg ville konsentrere meg om barna mine. Jeg jobber i et kvinnedominert yrke, ikke så lett å møte noen der. «Alle» venner er i forhold, så er liksom ikke så ofte på byen. Hvor starter jeg? Tinder? 🤣 Anonymkode: b488d...dee Tinder vil tilsynelatende gi mange muligheter for deg som kvinne, men det skyldes nok til en viss grad at nettdatingarenaer også fungerer som et marked for dating med påfølgende sex, altså det vi kan kalle sexrelasjonsmarkedet - her har du som kvinne et voldsomt overtak og kan lett ledes til å tro at populariteten også angir dine muligheter på partnermarkedet. Det er ikke nødvendigvis tilfelle. Jeg vil anbefale å være synlig som single overalt ellers, ikke være for fokusert på Tinder og slike arenaer. Det kan for eksempel være en ide å skrive med brukernavn og ikke anonymt her på Kvinneguiden, gjør du det vil du også ha mulighet til å treffe noe her. Som på alle andre sosiale arenaer. Tror det kan være lurt å spre innsatsen, ikke satse alt på ett kort, datingapper. Endret 8. mai 2023 av Cuckold 1
Rosakatt Skrevet 8. mai 2023 #14 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Med de samme fjesene som har sittet der i årevis… Anonymkode: 59e5b...f74 Kanskje fordi noen som ts ikke er der enda 😄🤔 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #15 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 6.5.2023 den 20.55): Er dette noe man virkelig en voksen kvinne trenger å spørre om? Anonymkode: 3f773...30c Ja, det er faktisk det. Har vært frivillig singel i mange år for å fokusere 100% på barn. Før det har jeg aldri vært singel i lengre perioder. Så skyt meg! Jeg trenger litt hjelp🤣 Har null problemer med å komme i kontakt med menn, men arenaene innskrenker seg mer og mer. Har min vennegjeng + jobber i kvinnedominert yrke. Anonymkode: b488d...dee
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #16 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er faktisk det. Har vært frivillig singel i mange år for å fokusere 100% på barn. Før det har jeg aldri vært singel i lengre perioder. Så skyt meg! Jeg trenger litt hjelp🤣 Har null problemer med å komme i kontakt med menn, men arenaene innskrenker seg mer og mer. Har min vennegjeng + jobber i kvinnedominert yrke. Anonymkode: b488d...dee Haha, som om jeg skulle skrevet akkurat dette selv. Jammen ikke lett å finne et skikkelig mannfolk nei😅 Anonymkode: 46fb6...699
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #17 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 7.19): Takk for tips! Er veldig utadvendt og blid, kommer lett i kontakt med folk, foretrekker derfor å møte noen på vanlig vis. Men det har blitt vanskelig, er jo mest hjemme og på jobb😅 Er jeg med venninner er det jo oftest hjemme hos hverandre, reiser, hytteturer etc. Så har innsett at jeg må gi dette en sjanse. Vil helst ha et fast forhold. Anonymkode: b488d...dee Finn deg en hobby et sted du kan treffe menn? Kampsport, crossfit, løfte vekter (ikke på typ SATS men er sted man løfter serilst og hjelper hverandre), downhill-sykling, motorcross, skyting enten med pistol eller pil og bue, hundekjøring, klatring, isklatring….? Anonymkode: 2e80a...3d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå