AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Del Skrevet 6. mai 2023 Altså, jeg merket ingenting før uke 6 med forrige svangerskap, men nå lurer jeg på om jeg kan ha opplevd det som kalles for festesmerter? Hadde samleie og positiv EL-test på mandag (slik vi ble gravide sist svangerskap også, var prøver i over et år), så er 5DPO idag. Smerten var omtrent slik: varte kun i 5 minutter, føltes ut som noe som kan minne en cyste som sprekker (bare myyye mindre vondt), eller en følelse av brenning/stikking ved eggstokkene. Kan det hende? Eller passer det ikke med hvilken dpo jeg er? Anonymkode: c40b5...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså, jeg merket ingenting før uke 6 med forrige svangerskap, men nå lurer jeg på om jeg kan ha opplevd det som kalles for festesmerter? Hadde samleie og positiv EL-test på mandag (slik vi ble gravide sist svangerskap også, var prøver i over et år), så er 5DPO idag. Smerten var omtrent slik: varte kun i 5 minutter, føltes ut som noe som kan minne en cyste som sprekker (bare myyye mindre vondt), eller en følelse av brenning/stikking ved eggstokkene. Kan det hende? Eller passer det ikke med hvilken dpo jeg er? Anonymkode: c40b5...14d Det er i litt tidligste laget at egget fester seg 5dpo, men sikkert ikke umulig. Men det er sjeldent. Men jeg har kjent det samme som deg de gangene egget har festet seg. Men det var rundt 7 dpo og 8dpo fikk jeg en ultra svak strek. Som ble tydeligere hver dag som gikk. Så om det var festesmerter bør du få positive tester de kommende dagene 😊 Anonymkode: 144a1...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er i litt tidligste laget at egget fester seg 5dpo, men sikkert ikke umulig. Men det er sjeldent. Men jeg har kjent det samme som deg de gangene egget har festet seg. Men det var rundt 7 dpo og 8dpo fikk jeg en ultra svak strek. Som ble tydeligere hver dag som gikk. Så om det var festesmerter bør du få positive tester de kommende dagene 😊 Anonymkode: 144a1...536 Ah okei, da skal jeg ikke ha noen særlige forhåpninger 🙈 jeg pleier aldri å kjenne etter symptomer heller, men jeg er heldig med å aldri ha opplevd særlig mensensmerter de 17 årene jeg har hatt menstruasjon, ei heller smerter ifbm EL, så stusset over disse. Men det kan jo hende det var ei cyste som faktisk sprakk, bare at den var veldig veldig liten 😅 Anonymkode: c40b5...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. mai 2023 #4 Del Skrevet 7. mai 2023 Jeg kjente festesmerter dagen etter å ha satt inn blastocyst. Det er jo et 5 dagers embryo, så dagen etter ville jo vært 6 dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Del Skrevet 7. mai 2023 Fame skrev (4 timer siden): Jeg kjente festesmerter dagen etter å ha satt inn blastocyst. Det er jo et 5 dagers embryo, så dagen etter ville jo vært 6 dpo Hvilken dpo testet du positivt?:-) Anonymkode: c40b5...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 7. mai 2023 #6 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvilken dpo testet du positivt?:-) Anonymkode: c40b5...14d Veldig svakt 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå