Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prisene har vel også gått opp i Sverige så jeg lurer på hva som lønner seg å kjøpe i Sverige nå? Og er Nordby supermarked eller Maxi Mat billigst? 

Anonymkode: de379...252

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Prisene har vel også gått opp i Sverige så jeg lurer på hva som lønner seg å kjøpe i Sverige nå? Og er Nordby supermarked eller Maxi Mat billigst? 

Anonymkode: de379...252

Jeg var der senest i dag, bor 10 minutter unna grensen. Det eneste jeg kjøpte var brus, morsmelkerstatning og bacon. Prisnivået der er cirka likt som Norge, det er få ting som er billigere der nå. Enkelte ting er noen få kroner billigere og bor du langt unna går vinninga opp i spinninga. Støtter lokale bønder, og storhandelen tar jeg heller på Kiwi butikken her jeg bor. Sverige er oppskrytt! 

Anonymkode: 4deb0...761

• Nyttig 1
Gjest Adobyen
Skrevet

På den appen som heter Kupp, kan du finne tilbudsaviser for noen av grensebutikkene. Vanlige priser er for det meste som hjemme. Det er noen som sier at glutenfritt og laktosefritt har bedre utvalg og lavere pris, men vet ikke om det gjelder ennå.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøtt er fortsatt billigere, hvertfall i april da jeg var der sist. 

Anonymkode: c46f7...23d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kjøtt er fortsatt billigere, hvertfall i april da jeg var der sist. 

Anonymkode: c46f7...23d

Hvor mye koster 400g kjøttdeig? Norge er ca 30kr 

Anonymkode: 5964a...70a

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mye koster 400g kjøttdeig? Norge er ca 30kr 

Hvor får en tak i kjøttdeig til den prisen nå, utenom ekstreme tilbud? Spør oppriktig fordi jeg ikke spiser det selv, men hørt kjøttdeig har blitt ekstremt dyrt og det er langt unna den prisen på Meny, men en kan jo ikke sjekke si Kiwi online.

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Daisy-love said:

Hvor får en tak i kjøttdeig til den prisen nå, utenom ekstreme tilbud? Spør oppriktig fordi jeg ikke spiser det selv, men hørt kjøttdeig har blitt ekstremt dyrt og det er langt unna den prisen på Meny, men en kan jo ikke sjekke si Kiwi online.

Jeg har kjøpt her noen uker nå. Fylt hele frysern med kjøtt. 

https://etilbudsavis.no/Coop-Extra/tilbud/Coop-kjottdeig-av-svin~o:3SxDFIwTsWAHrl9i83OKW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...