AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Prisene har vel også gått opp i Sverige så jeg lurer på hva som lønner seg å kjøpe i Sverige nå? Og er Nordby supermarked eller Maxi Mat billigst? Anonymkode: de379...252 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prisene har vel også gått opp i Sverige så jeg lurer på hva som lønner seg å kjøpe i Sverige nå? Og er Nordby supermarked eller Maxi Mat billigst? Anonymkode: de379...252 Jeg var der senest i dag, bor 10 minutter unna grensen. Det eneste jeg kjøpte var brus, morsmelkerstatning og bacon. Prisnivået der er cirka likt som Norge, det er få ting som er billigere der nå. Enkelte ting er noen få kroner billigere og bor du langt unna går vinninga opp i spinninga. Støtter lokale bønder, og storhandelen tar jeg heller på Kiwi butikken her jeg bor. Sverige er oppskrytt! Anonymkode: 4deb0...761 1
Gjest Adobyen Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 På den appen som heter Kupp, kan du finne tilbudsaviser for noen av grensebutikkene. Vanlige priser er for det meste som hjemme. Det er noen som sier at glutenfritt og laktosefritt har bedre utvalg og lavere pris, men vet ikke om det gjelder ennå.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Kjøtt er fortsatt billigere, hvertfall i april da jeg var der sist. Anonymkode: c46f7...23d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Kjøtt er fortsatt billigere, hvertfall i april da jeg var der sist. Anonymkode: c46f7...23d Hvor mye koster 400g kjøttdeig? Norge er ca 30kr Anonymkode: 5964a...70a
Daisy-love Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor mye koster 400g kjøttdeig? Norge er ca 30kr Anonymkode: 5964a...70a Hvor får en tak i kjøttdeig til den prisen nå, utenom ekstreme tilbud? Spør oppriktig fordi jeg ikke spiser det selv, men hørt kjøttdeig har blitt ekstremt dyrt og det er langt unna den prisen på Meny, men en kan jo ikke sjekke si Kiwi online.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 13 minutter siden, Daisy-love said: Hvor får en tak i kjøttdeig til den prisen nå, utenom ekstreme tilbud? Spør oppriktig fordi jeg ikke spiser det selv, men hørt kjøttdeig har blitt ekstremt dyrt og det er langt unna den prisen på Meny, men en kan jo ikke sjekke si Kiwi online. Jeg har kjøpt her noen uker nå. Fylt hele frysern med kjøtt. https://etilbudsavis.no/Coop-Extra/tilbud/Coop-kjottdeig-av-svin~o:3SxDFIwTsWAHrl9i83OKW Anonymkode: 5964a...70a
Daisy-love Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har kjøpt her noen uker nå. Fylt hele frysern med kjøtt. https://etilbudsavis.no/Coop-Extra/tilbud/Coop-kjottdeig-av-svin~o:3SxDFIwTsWAHrl9i83OKW Anonymkode: 5964a...70a Takk det er jo svin da, og normalt så spesifiseres det at en mener noe annet en storfe i denne sammenhengen. God deal da i disse tider 🤑🤑
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå