AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Jeg har corona for andre gang og vært dårlig nå i 5 dager. Vært skikkelig dårlig med alle mulige symptomer: Tørrhoste/lett hoste Slitenhet/utmattelse Feber Tung pust Muskelsmerter Vondt i brystet Frysninger Hodepine Svimmelhet Frostanfall Sår hals Rennende nese Nysing Kvalme Magesmerter og diaré Nedsatt smak- og luktesans misfarging av fingre Når jeg våknet idag kjente jeg at jeg endelig hadde svettet ut feberen min i løpet av natten, og mange av symptomene hadde slippet opp. MEN nå blir jeg så sliten og akutt trøtt at jeg kan sovne på sekundet uten forvarsel. Når jeg ser med begge øynene på telefonen så ser jeg teksten dobbelt. Jeg er konstant svimmel og tung i hodet. Armen min blir nummen og prikker. Er dette normalt? Blir litt redd.. Anonymkode: 190dc...ff9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Normalt, men kan jo være at du har fått influensa samtidig også. Masse god bedring❤️ Anonymkode: 84626...5b9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Fjo okei! tusen takk for svar❤️❤️ - ts Anonymkode: 190dc...ff9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Men.. er det vanlig å dra tilbake i jobb når man har det slik? Er jo så sliten at jeg ikke går utenfor dørene en gang Anonymkode: 190dc...ff9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Hadde RS virus tidligere i vinter. Var veldig tung og ville bare sove i over 3 uker etter at feberen hadde gitt seg. Anonymkode: f0d0a...18f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde RS virus tidligere i vinter. Var veldig tung og ville bare sove i over 3 uker etter at feberen hadde gitt seg. Anonymkode: f0d0a...18f Uff… dro du på jobb likevel? Anonymkode: 190dc...ff9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Men.. er det vanlig å dra tilbake i jobb når man har det slik? Er jo så sliten at jeg ikke går utenfor dørene en gang Anonymkode: 190dc...ff9 Du kan jo ikke gå på jobb når du sovner hele tiden og ser dobbelt, sier ikke det seg selv? Anonymkode: 87354...d12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå