Gå til innhold

Blir dere menn mest tent av damer som avviser lett når dere sjekker, eller av

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

damer som virker mer «lett» å få napp med?

Anonymkode: 2f190...23d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn som blir tent av avvisning har samme mentalitet som voldtektsmenn. 

Anonymkode: cae76...e05

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Blir jeg avvist så går jeg videre.

Anonymkode: 491e5...01b

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sjekker ikke. Vil en dame ha meg må hun vise initiativ 

Anonymkode: 2e636...787

• Liker 2
Skrevet

Avvisning er avvisning, uansett om dama kjører en shit test eller ikke. Da er vi ferdige. 

• Liker 1
Skrevet

"Påtatt" avvisning, spille hard-to-get, trekke seg unna i håp om at jeg skal følge etter ... Sier noen nei eller på annen måte viser/hinter til at de ikke er interessert, så lar jeg dem være i fred. Da går jeg og gjør noe annet. Jeg gidder ikke ofre en halv kalori på å lure på "om hun sa nei, men egentlig ville si ja" og sånt skitt.

Et nei er et nei, det har vi lært. Og Trond Viggo lærte oss at vi må stå for det vi sa ... sier du nei, men egentlig mente ja, ... vel, play stupid games, win stupid prices.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (6 minutter siden):

"Påtatt" avvisning, spille hard-to-get, trekke seg unna i håp om at jeg skal følge etter ... Sier noen nei eller på annen måte viser/hinter til at de ikke er interessert, så lar jeg dem være i fred. Da går jeg og gjør noe annet. Jeg gidder ikke ofre en halv kalori på å lure på "om hun sa nei, men egentlig ville si ja" og sånt skitt.

Et nei er et nei, det har vi lært. Og Trond Viggo lærte oss at vi må stå for det vi sa ... sier du nei, men egentlig mente ja, ... vel, play stupid games, win stupid prices.

Jeg blir fort klein og usikker når jeg blir sjekket opp. Og avviser uten at jeg egentlig mener det. Er dessverre ikke så sjarmerende på datingfronten. Men hvis menn vil ha bare damer som er ekspert-datere så er det jo greit. Ofte er det dessverre mye dobbeltmoralsk i dette, kvinner skal ikke være for sjarmerende heller for da er de plutselig løse ;) 

Anonymkode: a0d02...62f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi andre setter pris på at menn faktisk tar det på alvor når vi avviser. At du har spesifikke problemer er jo noe du må jobbe med selv, ikke oppfordre menn til å ikke ta et nei for et nei. 

Hvordan er det dobbeltmoralsk å avvise noen? Hva har det med å være sjarmerende å gjøre?

Anonymkode: a4733...c33

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn liker jakten, desto vanskeligere jo bedre.

Anonymkode: 42e7f...b77

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, jager ikke barnslige kvinner som tror de er like flotte som om det fulgte med et halvt kongerike hvis jeg kapret dem. 

Anonymkode: a8b22...442

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har helt motsatt erfaring. Trodde det var sånn i mange år, men nå er jeg ganske sikker på at det er en myte. Menn liker ikke sånne spill. De tenner på flørt og latter og sjarm. 

Anonymkode: f4123...e18

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi andre setter pris på at menn faktisk tar det på alvor når vi avviser. At du har spesifikke problemer er jo noe du må jobbe med selv, ikke oppfordre menn til å ikke ta et nei for et nei. 

Hvordan er det dobbeltmoralsk å avvise noen? Hva har det med å være sjarmerende å gjøre?

Oi snakk om å vri og vende på det jeg skrev🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avviser de så går mannen videre til neste kvinne som viser interesse tilbake. Avviser hun for å drive et spill så tenderer hun til å falle inn under et par diagnoser og hvilke menn vil omgås slike kvinner? 

Trodde dette var ganske åpenlyst. 

Anonymkode: 6cc4f...b09

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke energi på å mase ihjel kvinner som ikke viser interesse tilbake eller ikke er åpen for en samtale. Blir en tap-situasjon for begge parter om man kaster bort tid på dette.

De fleste kvinner er godhjertede  av natur og jeg har full forståelse over at det å måtte avvise noen konsekvent kan være ubehagelig. Spesielt når mannen ikke gidder å prøve å tolke signalene som tilsier at ikke interessen er der.

Så gjensidig interesse er mest tennende.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Oi snakk om å vri og vende på det jeg skrev🤣

Du svarer ikke på hvorfor du skriver "dobbeltmoralsk"

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har helt motsatt erfaring. Trodde det var sånn i mange år, men nå er jeg ganske sikker på at det er en myte. Menn liker ikke sånne spill. De tenner på flørt og latter og sjarm. 

Anonymkode: f4123...e18

Dette er riktig. Menn hater slike spill.

Anonymkode: df8c3...9e9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir ikke tent av damer som avviser meg. Helt greit å avvise, en ærlig sak det, men da er også muligheten hennes borte. Om hun avviste som del av et spill har hun brukt opp muligheten sin. Jeg gidder ikke spille spill og orker ikke forholde meg til de som gjør det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En dame som viser med handling at hun vil ha deg og som er flørtende og klar er det mest sexy som finnes! Viser at hun er trygg, selvsikker og leken. Det tenner meg så til de grader !!!

Anonymkode: 268ca...3e3

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir fort klein og usikker når jeg blir sjekket opp. Og avviser uten at jeg egentlig mener det. Er dessverre ikke så sjarmerende på datingfronten. Men hvis menn vil ha bare damer som er ekspert-datere så er det jo greit. Ofte er det dessverre mye dobbeltmoralsk i dette, kvinner skal ikke være for sjarmerende heller for da er de plutselig løse ;) 

Trenger ikke være ekspert på dating. Det jeg ser etter er en som er åpen og ærlig på det hun vil... og hvis det sammenfaller med det jeg vil; vel da kan vi snakkes / treffes / gjøre mer. Hvis ikke takker jeg for oppmerksomheten, ønsker en god kveld og går videre.
Ikke noe spill fram og tilbake, ikke si en ting og mene noe annet. Være seg selv rett og slett. Om det ikke er interessant for den andre, vel da har man spart jækla mye tid ... for det hadde aldri fungert i lengden uansett.

"Å være løs" ... noe sabla tull som vi bare må få strøket ut fra samfunnet en gang for alle. Dette er 2023, ikke en Jane Austin-novelle. Kvinner liker å knulle minst like mye som menn, og det er 100% en bra ting.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

... ikke engang et halvt sekund. Jakt og spill er kanskje det dummeste og mest uattraktive som finnes.
Jeeez, vi er voksne mennesker ... ikke en haug fjortiser på ungdomsskolen.

Anonymkode: 9a740...ee7

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...