AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Er singel på andre året nå. Tidligere kun vært i langvarige forhold og fått 2 barn. Valgte for ett år siden å få meg Tinder. Har pratet med en del folk der, noen har jeg fått bedre relasjon med andre. Jeg opplever at dem jeg faktisk har fått best kjemi med, er dem som «ghoster» meg. Kan nevne han siste. På samme alder, bodde i nærheten, samme antall barn, ingen av oss ville ha noe super-seriøst med det første da vi begge har kun langvarige forhold bak oss. Samme verdier og ambisjoner for fremtiden. Praten gikk i ett både på snap, og dem få gangene vi møttes. Siste gangene vi hadde planlagt å møttes har han avlyst. Spurte for litt siden om vi skulle finne på noe på nytt, det sa han ja til. Uten at han har tatt noe videre intiativ. Fortsatt perioder med mye prat på snap, uten den flørtingen som har vært. Det her har da skjedd to ganger på 1 år nå… Jeg føler at jeg har blitt nr 2. En som dem bare har på gøy, til det dukker opp noen bedre..: Andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: f51dd...682 2
Isambard Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Det er vanskelig for alle tror jeg. Jeg vil ikke klandre mennene du har møtt for at de har mistet interessen. Det trenger ikke være noe galt med dem eller deg. Det er helt naturlig å date en del forskjellige før man satser, mem det er dårlig stil å ghoste. 6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Ja du har blitt nr 2 eller 5 eller 6 Men det må man forvente når man går inn i en relasjon med en enighet om at det ikke skulle være en seriøs relasjon som dere sa til hverandre i begynnelsen. Hvis du ønsker noe mer forpliktende så bør du være helt tydelig på det og stille krav om det, ikke lure deg selv med å si at du "ikke ønsker noe super seriøst i begynnelsen"for det tolker menn som uforpliktende dating/puling. Anonymkode: 9b0a3...632 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja du har blitt nr 2 eller 5 eller 6 Men det må man forvente når man går inn i en relasjon med en enighet om at det ikke skulle være en seriøs relasjon som dere sa til hverandre i begynnelsen. Hvis du ønsker noe mer forpliktende så bør du være helt tydelig på det og stille krav om det, ikke lure deg selv med å si at du "ikke ønsker noe super seriøst i begynnelsen"for det tolker menn som uforpliktende dating/puling. Anonymkode: 9b0a3...632 Veldig viktig siste avsnittet her! Er også dame som nå sliter litt i datingprosessen. Også vært singel i nesten to år etter et 12 år langt forhold. Ikke gi opp, TS! Anonymkode: 2e44a...45d
ClausSaus Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er singel på andre året nå. Tidligere kun vært i langvarige forhold og fått 2 barn. Valgte for ett år siden å få meg Tinder. Har pratet med en del folk der, noen har jeg fått bedre relasjon med andre. Jeg opplever at dem jeg faktisk har fått best kjemi med, er dem som «ghoster» meg. Kan nevne han siste. På samme alder, bodde i nærheten, samme antall barn, ingen av oss ville ha noe super-seriøst med det første da vi begge har kun langvarige forhold bak oss. Samme verdier og ambisjoner for fremtiden. Praten gikk i ett både på snap, og dem få gangene vi møttes. Siste gangene vi hadde planlagt å møttes har han avlyst. Spurte for litt siden om vi skulle finne på noe på nytt, det sa han ja til. Uten at han har tatt noe videre intiativ. Fortsatt perioder med mye prat på snap, uten den flørtingen som har vært. Det her har da skjedd to ganger på 1 år nå… Jeg føler at jeg har blitt nr 2. En som dem bare har på gøy, til det dukker opp noen bedre..: Andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: f51dd...682 Er du virkelig overrasket over at fremmede menn på en knulle-app ikke oppfører seg som gentlemen? Altså… virkelig? 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Er du virkelig overrasket over at fremmede menn på en knulle-app ikke oppfører seg som gentlemen? Altså… virkelig? Tinder er vel også for oss som søker kjæreste, eller? Anonymkode: 2e44a...45d 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: f51dd...682 Ja, lenge siden jeg mista trua på kvinnfolk. 🤯 Anonymkode: 6d85b...0e3 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 Det er ikke ofte at det klaffer på første eller andre eller 10. forsøk, tenker jeg. Mye som skal klaffe. Og noen ganger ser alt bra ut på papiret men kjemien stemmer likevel ikke. Det er ikke så lett Men ikke mist troen, plutselig så dukker det opp en som passer og som liker deg tilbake. Anonymkode: aae94...9d6 1 1
ClausSaus Skrevet 6. mai 2023 #9 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tinder er vel også for oss som søker kjæreste, eller? Anonymkode: 2e44a...45d Masse bilder og lite tekst, bygget for å raskt kunne bla seg gjennom en hel haug av kandidater? Hvis du skulle designet en app for folk som ville finne seg kjæreste, ville du endt opp med noe som lignet på Tinder? De legger vel helst opp til noe litt annet…? 2
Jdz Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tinder er vel også for oss som søker kjæreste, eller? Anonymkode: 2e44a...45d Det finnes nok bedre arenaer for å finne kjæreste, men til syvende og sist har alle kommersielle online dating-plattformer samme problem: De har en forretningsmodell som baserer seg på at du forblir singel. I det du får deg kjæreste så tjener ikke Tinder lenger penger. Hele systemet er rigget for at du skal fortsette å lete og lete. Det er ikke noe anerledes for menn heller. 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 Hjelper gjerne litt om du er tydelig med deg selv og andre om hva du ønsker? Du sier du ønsker noe uforpliktende, men tåler dårlig å være med noen som prioriterer der etter. Hvorfor ønsker du bli høyt prioritert hvis du ikke ønsker forhold? De to tingene henger ikke sammen. Anonymkode: 15c91...249 1 1 1
Helene1982 Skrevet 6. mai 2023 #12 Skrevet 6. mai 2023 Jeg har ikke mistet troen på menn. det finnes masse bra menn der ute. Jeg er klar over at min markedsverdi er en bitte liten kurv ved siden av toalettet, men jeg lever greit med det. Jeg kommer ikke til å bli sammen med noen jeg ikke liker og som ikke liker meg. jeg er ekstremt lite redd for å bli utnyttet eller ghostet. 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke mistet troen på menn. det finnes masse bra menn der ute. Jeg er klar over at min markedsverdi er en bitte liten kurv ved siden av toalettet, men jeg lever greit med det. Jeg kommer ikke til å bli sammen med noen jeg ikke liker og som ikke liker meg. jeg er ekstremt lite redd for å bli utnyttet eller ghostet. Hvorfor velger du å høre på menn som hater kvinner? Det er en stor overvekt av dem her inne, fordi de bra mennene er opptatt med familien sin og har null interesse av å henge på kvinneguiden for å spy på kvinner. Når det er sagt , så finnes det faktisk noen her inne som virker som bra menn. Anonymkode: c5e6d...1ae 3 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 7 minutter siden, Helene1982 said: Jeg har ikke mistet troen på menn. det finnes masse bra menn der ute. Jeg er klar over at min markedsverdi er en bitte liten kurv ved siden av toalettet, men jeg lever greit med det. Jeg kommer ikke til å bli sammen med noen jeg ikke liker og som ikke liker meg. jeg er ekstremt lite redd for å bli utnyttet eller ghostet. Sånn sutring som det der er veldig uattraktivt. Friendly advice Anonymkode: 89281...0e6 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #15 Skrevet 6. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor velger du å høre på menn som hater kvinner? Det er en stor overvekt av dem her inne, fordi de bra mennene er opptatt med familien sin og har null interesse av å henge på kvinneguiden for å spy på kvinner. Når det er sagt , så finnes det faktisk noen her inne som virker som bra menn. Anonymkode: c5e6d...1ae Den kan man vel snu rundt også Anonymkode: b5d87...fe7 1 1
Skøyer Skrevet 6. mai 2023 #16 Skrevet 6. mai 2023 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Er singel på andre året nå. Tidligere kun vært i langvarige forhold og fått 2 barn. Valgte for ett år siden å få meg Tinder. Har pratet med en del folk der, noen har jeg fått bedre relasjon med andre. Jeg opplever at dem jeg faktisk har fått best kjemi med, er dem som «ghoster» meg. Kan nevne han siste. På samme alder, bodde i nærheten, samme antall barn, ingen av oss ville ha noe super-seriøst med det første da vi begge har kun langvarige forhold bak oss. Samme verdier og ambisjoner for fremtiden. Praten gikk i ett både på snap, og dem få gangene vi møttes. Siste gangene vi hadde planlagt å møttes har han avlyst. Spurte for litt siden om vi skulle finne på noe på nytt, det sa han ja til. Uten at han har tatt noe videre intiativ. Fortsatt perioder med mye prat på snap, uten den flørtingen som har vært. Det her har da skjedd to ganger på 1 år nå… Jeg føler at jeg har blitt nr 2. En som dem bare har på gøy, til det dukker opp noen bedre..: Andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: f51dd...682 Endret 6. mai 2023 av Skøyer
Helene1982 Skrevet 6. mai 2023 #17 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor velger du å høre på menn som hater kvinner? Det er en stor overvekt av dem her inne, fordi de bra mennene er opptatt med familien sin og har null interesse av å henge på kvinneguiden for å spy på kvinner. Når det er sagt , så finnes det faktisk noen her inne som virker som bra menn. Anonymkode: c5e6d...1ae jeg gjør selvsagt ikke det. jeg har helt ufortjent ikke problemer med å få menn, jeg har bare ikke funnet en som passer meg. Jeg ønsker ikke at flest mulig liker meg, men at den rette gjør det. Om en på KG ikke liker min uattraktive sutring, går det helt fint. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #18 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den kan man vel snu rundt også Anonymkode: b5d87...fe7 Ja , antagelig. Men det er flere kvinner enn menn i kropp/helse,graviditet og barn/familie forumene, men tror det er mange som bare spør kort om råd og sletter seg ganske fort fra forumet etterpå. Anonymkode: c5e6d...1ae
Helene1982 Skrevet 6. mai 2023 #19 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Sånn sutring som det der er veldig uattraktivt. Friendly advice Anonymkode: 89281...0e6 Jeg opplever ofte her på KG at jeg ikke får nok råd fra menn om hva jeg mener og føler, så tusen takk 😊 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #20 Skrevet 6. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Er singel på andre året nå. Tidligere kun vært i langvarige forhold og fått 2 barn. Valgte for ett år siden å få meg Tinder. Har pratet med en del folk der, noen har jeg fått bedre relasjon med andre. Jeg opplever at dem jeg faktisk har fått best kjemi med, er dem som «ghoster» meg. Kan nevne han siste. På samme alder, bodde i nærheten, samme antall barn, ingen av oss ville ha noe super-seriøst med det første da vi begge har kun langvarige forhold bak oss. Samme verdier og ambisjoner for fremtiden. Praten gikk i ett både på snap, og dem få gangene vi møttes. Siste gangene vi hadde planlagt å møttes har han avlyst. Spurte for litt siden om vi skulle finne på noe på nytt, det sa han ja til. Uten at han har tatt noe videre intiativ. Fortsatt perioder med mye prat på snap, uten den flørtingen som har vært. Det her har da skjedd to ganger på 1 år nå… Jeg føler at jeg har blitt nr 2. En som dem bare har på gøy, til det dukker opp noen bedre..: Andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: f51dd...682 Det er mange som bruker datingapper/sider kun for å få bekreftelse. Både kvinner og menn. Anonymkode: bd262...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå