Gå til innhold

Har du tillit politet?

Anbefalte innlegg

Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Har du tillit til at folkene som er ansatt i politet gjør en ærlig og samvittighetsfull jobb? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I noen tilfeller er den veldig begrensa. Som når de ikke rykker ut til en som ringer 112 fordi hun har blitt kidnappet.

Skrevet

Nei, ikke etter Kongsbergsaken.

Eneste måte de kan rette opp på er om alle som skrev feil rapporter og siktede politimann, blir sparket.

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet

- har tillit til at de ikke bruker vold mot meg. (Enkelte på kg mener de får uforskyldt bank av politiet....)

-har  tillit til at de forklarer ting på en god og tydelig måte. 

- tillit til at de kommer raskt om det ringes om noe,- nei. 

- tillit til at de følger opp henvendelser. Nei. Det meste renner nok ut i sanden. 

- tror nok de derimot  er svært flinke til å følge opp om folk betaler sine bøter... 

Skrevet

Tenker at det er folk som er uegnet til jobben sin i alle jobber, men at de aller fleste gjør jobben sin og mange gjør mye mer enn de hadde behøvd å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring  til brudd på norsk lov.

Mvh. Leselusa, mod.

• Liker 1
Skrevet

Nei, synes de tar for store hensyn til egne behov. 

Skrevet

Nei, hvordan skal jeg ha tillit til politiet når jeg ble voldtatt gjentatte ganger som lite barn (før skolealder) og politiet ikke engang gadd å ta mistenkte inn på avhør da jeg anmeldte? 

Politiet kan brenne.

• Hjerte 2
Skrevet
Tøddel skrev (På 7.5.2023 den 1.18):

Nei, synes de tar for store hensyn til egne behov. 

Jeg har stor tillit, men dette er sant. Politiet er utrolig "big headed"

Gjest StinkySocks
Skrevet

Ansatte i helsevesenet risikerer vel å miste deres autorisasjon, hvis de gjør noe som betyr at de egentlig ikke er egnet til å arbeide innenfor helse-sektoren. 

Men hos politiet får man vel bare skrivebordsarbeid inntil videre, og kanskje komme seg tilbake til operativ tjeneste etter hvert. 

Skrevet

Nei, jeg har ikke uforbeholden tillit til politiet.  Da jeg var 18 vasket jeg om kvelden på en kontorarbeidsplass.  Utenfor stoppet en politibil og hentet inn en av de lokale fyllikene.  Mannen var helt rolig, men politimannen som skulle sette ham inn i baksetet på bilen, dunket hodet hans gjentagende ganger mot kanten på biltaket.  Han gjorde det med viten og vilje!  

Jeg har alltid angret på at jeg ikke meldte i fra den gangen.  

• Nyttig 1
Gjest Made4u
Skrevet

Jeg har ganske stor tillit til politiet og synes at de gjør en god og viktig jobb, men det betyr jo ikke at jeg synes alt de foretar seg er bra, men generelt så vil jeg si at de gjør en god jobb,

Skrevet
Cecilie Sadberg skrev (På 6.5.2023 den 19.03):

Har du tillit til at folkene som er ansatt i politet gjør en ærlig og samvittighetsfull jobb? 

Har hatt mye samarbeid med politi igjennom jobb. Har utelukkende positive erfaringer.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...