AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 jeg vokste opp i internettalderen og jeg har aldri hatt ekte sex. Kun nettsex. Er det noe galt med det egentlig? Det er så lett tilgjengelig og ikke fikk jeg kjønnssykdommer heller. Jeg synes egentlig det er diskriminering å si at det ikke er ekte sex, for hva hvis man har nettsatt funksjonsevne og ikke klarer å ha ekte sex? Anonymkode: 037f2...39b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Ikke ble galt med det men mye lettere å bli utnyttet. Så ikke vis deg på kamera eller send bilder og ikke la deg diktere til hva slags seksuelle handlinger du skal utføre på deg selv. Det er nettovergrep Anonymkode: b9ef0...a35 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Har man egentlig hatt sex med noen når man ikke har berørt noen og ikke hatt hudkontakt en gang av noe slag? Nettsex er vel mer at man fantaserer sammen, det skjer jo bare i fantasien, i hodet. All berøring står man for selv. Og det trenger man jo ikke andre til å fortelle seg hvordan skal gjøres. Anonymkode: 54593...ded
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har man egentlig hatt sex med noen når man ikke har berørt noen og ikke hatt hudkontakt en gang av noe slag? Nettsex er vel mer at man fantaserer sammen, det skjer jo bare i fantasien, i hodet. All berøring står man for selv. Og det trenger man jo ikke andre til å fortelle seg hvordan skal gjøres. Anonymkode: 54593...ded Du skjønner ingenting. Man berører seg selv og ser den andre og det føles som sex. Onani er mye kjedeligere og ensomt. Men jeg har ikke nettsex nå lenger. Jeg er enig i at det er lett å bli utnyttet, særlig for ungdommer Anonymkode: 037f2...39b
feliek54 Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg vokste opp i internettalderen og jeg har aldri hatt ekte sex. Kun nettsex. Er det noe galt med det egentlig? Det er så lett tilgjengelig og ikke fikk jeg kjønnssykdommer heller. Jeg synes egentlig det er diskriminering å si at det ikke er ekte sex, for hva hvis man har nettsatt funksjonsevne og ikke klarer å ha ekte sex? Anonymkode: 037f2...39b Jeg elsker ekte sex og får ikke nok sex. men for meg er nett sex ikke noe for meg. Men kan forstå noen liker. Skulle gjerne hat møtt en kvinne for mer sex enn jeg har.
KristinF Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Uansett hva du sier, så er det ikke «ekte sex» nei. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har man egentlig hatt sex med noen når man ikke har berørt noen og ikke hatt hudkontakt en gang av noe slag? Nettsex er vel mer at man fantaserer sammen, det skjer jo bare i fantasien, i hodet. All berøring står man for selv. Og det trenger man jo ikke andre til å fortelle seg hvordan skal gjøres. Anonymkode: 54593...ded KristinF skrev (3 minutter siden): Uansett hva du sier, så er det ikke «ekte sex» nei. Nettsex er sex, som også onani er. Det fins mange forskjellige typer sex, fysisk penetrering er bare én av dem. Anonymkode: b9ef0...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå