AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Har en kjæreste som er snill og god, men forstår ikke meg på «kjærlighetsspråkene» hans. Jeg vet det høres teit og kanskje litt overfladisk ut, men føler ikke jeg får noe tilbake. Under spesielle anledninger kan jeg kjøpe han hyggelige ting for å glede han (påskeegg, julestrømpe, en pakke øl tilfeldig for å for å glede han og liknende). Jeg får aldri noe tilbake. Gir i utgangspunktet for at jeg vil vise at jeg er glad i han og forventer ikke å få noe tilbake hver gang, men hadde vært hyggelig og en gang fått noe. Har blant annet drømt om å få roser en gang, men tviler på at dette kommer til å skje. Han hadde nok kjøpt hvis jeg hadde bedt han om det, men føler ikke det er det samme… Har prøvd å tenkt hva hans kjærlighetsspråk er, men føler ikke han passer inn under noen av kategoriene.. Han liker ikke kroppskontakt, gi meg ikke komplimenter, prioriterer andre ting foran å være sammen med meg og kan ikke huske at han tilbyr noe særlig tjenester heller. Heller i så fall mest mot tjenester, men veldig lite som sagt av det. Hvordan viser kjærestene deres at de er glade i dere? Er det noe jeg kan gjøre for å endre på dette? Føles så dumt å ta det opp. Anonymkode: 82cc5...12e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Og hva var det du fant så sjarmerende med denne mannen her da? Anonymkode: 47b8b...a7f 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Føler du deg oppriktig elsket? Altså FØLER du dette i kroppen uten å måtte tenke nøye over det i flere sekunder/minutter? Jeg tenker at om man ikke har denne følelsen av å være sett og elsket så hadde i hvert fall ikke jeg orket å være i et forhold. Tror ikke du skal tenke så mye på såkalte kjærlighetsspråk, denne mannen høres ikke ut som han har noen som helst av dette. Anonymkode: b6593...f58 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Dette handler ikke om forskjellig kjærlighetsspråk men om at han ikke gidder og er lat. En sånn mann hadde jeg aaaaaldri giddet å være med! Utakknemlig og uromantisk. Høres ut som en slaskete kompis og ikke en kjæreste, hadde ikke følt meg elsket men tenkt at han bare var med meg fordi det var praktisk for han å ha en dame som dullet med han og vartet opp og ga han sex. Anonymkode: 0e2ac...2ce 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Det eneste du kan gjøre er å snakke med han om det. Jeg snakket tidlig ut med mannen min om hva han setter pris på og ikke i ett forhold og hva han gjør for å vise at han setter pris på meg. Viser seg at han HATER å motta gaver og at hans måte å vise sin kjærlighet på var gjennom tjenester (dette er ofte et typisk tegn hos mannfolk som er maskuline og generøse). Til eksen min kjøpte jeg ting i hytt og pine bare for fordi jeg ville og fordi jeg ville vise at jeg elsket han, kjøpte med klær og sko helt random osv, men selvom han sa takk satte han aldri pris på det. Og det er sjeldent mannfolka gjør det faktisk. For hvis DU er den som gir hele tiden så stepper du inn i en maskulin rolle og tar over jobben deres. Anonymkode: 10cdf...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 En mann som ikke liker nærkontakt, og unngår å være med deg? Hva er det han gjør som er kjæresteting da? Anonymkode: fdd73...45a 1
NiceOrNothing Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har en kjæreste som er snill og god, men forstår ikke meg på «kjærlighetsspråkene» hans. Jeg vet det høres teit og kanskje litt overfladisk ut, men føler ikke jeg får noe tilbake. Under spesielle anledninger kan jeg kjøpe han hyggelige ting for å glede han (påskeegg, julestrømpe, en pakke øl tilfeldig for å for å glede han og liknende). Jeg får aldri noe tilbake. Gir i utgangspunktet for at jeg vil vise at jeg er glad i han og forventer ikke å få noe tilbake hver gang, men hadde vært hyggelig og en gang fått noe. Har blant annet drømt om å få roser en gang, men tviler på at dette kommer til å skje. Han hadde nok kjøpt hvis jeg hadde bedt han om det, men føler ikke det er det samme… Har prøvd å tenkt hva hans kjærlighetsspråk er, men føler ikke han passer inn under noen av kategoriene.. Han liker ikke kroppskontakt, gi meg ikke komplimenter, prioriterer andre ting foran å være sammen med meg og kan ikke huske at han tilbyr noe særlig tjenester heller. Heller i så fall mest mot tjenester, men veldig lite som sagt av det. Hvordan viser kjærestene deres at de er glade i dere? Er det noe jeg kan gjøre for å endre på dette? Føles så dumt å ta det opp. Anonymkode: 82cc5...12e Finn deg en ny kjæreste .
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 Det viktigste er hva han sier til deg som gjør at du føler deg elsket. Ut ifra dette innlegget så virker det som problemet ikke er blomstene han uforutsett ikke gir, men heller stikker litt dypere og handler litt om hvordan han ellers får deg til å føles seg. Anonymkode: 9a41c...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå