AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Flere som kjenner på samme som meg at de føler seg naive og for snille som har akseptert så mye dritt i et forhold? . I en voldelig relasjon. Hvor han snakket nedsettende til meg, kalte meg stygg. Ofte når jeg satt ved middagsbordet og tilbød han å sette hans brusflaske i kjøleskapet for at den ikke skulle bli varm,kunne han holde fast hånden min og si: nei! Jeg skal ha den her. Utakknemlig. Eller den ene gangen hvor han så på ringen min på fingeren min og dyttet ringen oppover og kastet den med stor kraft bak et nattbord. Fordi han mente den var stygg. Ikke orket han å plukke den opp. Ene gangen hvor jeg hadde motsagt han litt kastet han masse vann på meg, hvor han først fuktet henda sine. Og kjeftet høyt på meg. Ene gangen hvor jeg ble tatt kvelertak på og mistet nesten pusten og jeg sa ifra om det, sa han: du er så svak du tåler lite, et kvelertak er ingenting. Når jeg da forlot han og han truet med å drepe meg, sa han husk alltid at det kan bli mye verre. Jeg har livet å takke at jeg kom meg levende ut av relasjonen, trodde ikke jeg skulle komme meg levende ut av relasjonen. Var ikke så veldig langt unna med å ende opp på drapsstatistikken. Likevel i 2 mnd var nok for meg, det var mye vold og så tidlig startet volden. Jeg trodde faktisk at jeg fortjente det. Han sa sånn: du fortjener dette. Anonymkode: 31bdf...47e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Jeg tror ofte man finner noe igjen i relasjonen til foreldrene, eller hvilken roller de hadde i sitt forhold. Anonymkode: 8c66f...4dc
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Du har anlegg for å brytes ned og misbrukes og må gå noen år i terapi for å få et sunnere forhold til deg selv. Sett dating og menn på pause. En person med et sunt forhold til seg selv hadde aldri trodd på at hen fortjente å bli behandlet sånn. Anonymkode: 03bde...54f 1 1
Andro Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Hvorfor skal man godta noe? Forhold er til for å gjøre hverandre godt. Det er ikke noe man skal holde ut.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Hadde gått etter første hendelse. Kommer aldri til å forstå de som blir i sånne forhold over lengre tid. Anonymkode: 335c6...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå