Snickersogtwist Skrevet 6. mai 2023 #1 Del Skrevet 6. mai 2023 Nå har jeg hatt to svakt positive graviditetstester (10/ml) fredag og lørdag. Så har kjøpt en CB digital uten ukesindikator (25/ml) som jeg tenkte jeg skulle ta i morgen tidlig bare for å sjekke at HCG (forhåpentligvis) stiger. Litt usikker på når IKM er da jeg har noen avvikende mnder i det siste, så syklusens gjennomsnittslengde er økt med noen dager, men trolig 7 eller 8. Når sluttet dere å uroe dere for kjemisk? Er det noen tydlige indikatorer på kjemisk foruten TR? Må man bare «sit tight» til uke 5-6 og håpe på det beste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 Snickersogtwist skrev (1 time siden): Nå har jeg hatt to svakt positive graviditetstester (10/ml) fredag og lørdag. Så har kjøpt en CB digital uten ukesindikator (25/ml) som jeg tenkte jeg skulle ta i morgen tidlig bare for å sjekke at HCG (forhåpentligvis) stiger. Litt usikker på når IKM er da jeg har noen avvikende mnder i det siste, så syklusens gjennomsnittslengde er økt med noen dager, men trolig 7 eller 8. Når sluttet dere å uroe dere for kjemisk? Er det noen tydlige indikatorer på kjemisk foruten TR? Må man bare «sit tight» til uke 5-6 og håpe på det beste? Syns det beste er å bare vente jeg ja. Kjedelig men.. og sånn fortsatte det hos Meg hvertfall de første 12 ukene. men tiden går jo alltid så da er det lettere å føle seg tryggere etter hvert. gratulerer forresten ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2023 Laura80 skrev (1 time siden): Syns det beste er å bare vente jeg ja. Kjedelig men.. og sånn fortsatte det hos Meg hvertfall de første 12 ukene. men tiden går jo alltid så da er det lettere å føle seg tryggere etter hvert. gratulerer forresten ❤️ Takktakk! Om det holder løpet så blir det spennende! Prøver per nå å ikke få noen forhåpninger siden jeg gjorde den feilen og brukte søkemotoren her inne i sammenheng med tidlig testing 😂 takk for svar btw, jeg får sitte stille i båten med Clausthaleren min og ta det uke for uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå