Gå til innhold

Myggnetting med selvklebende borrelås

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har myggnetting med sånn selvklebende borrelås? Hvor vanskelig er det å få den selvklebende borrelåsen AV igjen uten å skade materialet den er festet på?

Anonymkode: 4322a...254

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3M har vanligvis bra kvalitet på limet så det kommer litt an på flaten det monteres på, gammel tørr maling vil nok slippe taket.

AliExpress har et bra utvalg myggnetting med forskjellige løsninger, ser det er flere der som selger netting med fleksibel magnetisk tape. Kan tenke meg at det blir lettere å bruke nettingen over lengre tid med en sånn løsning, flere har også magnetisk stripe på midten som gjør det enklere i dør og vindusåpninger.

Borrelås har en tendens til å ødelegge nettingen over tid hvis den åpnes ofte. 

Anonymkode: dc147...17a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

3M har vanligvis bra kvalitet på limet så det kommer litt an på flaten det monteres på, gammel tørr maling vil nok slippe taket.

AliExpress har et bra utvalg myggnetting med forskjellige løsninger, ser det er flere der som selger netting med fleksibel magnetisk tape. Kan tenke meg at det blir lettere å bruke nettingen over lengre tid med en sånn løsning, flere har også magnetisk stripe på midten som gjør det enklere i dør og vindusåpninger.

Borrelås har en tendens til å ødelegge nettingen over tid hvis den åpnes ofte. 

Takk for tips!

Det er kanskje heller ikke alle flater disse vil feste seg til? Jeg skal sove i bilen i et par netter i sommer, og i tilfelle jeg må ha vinduet åpent vil jeg ikke bli spist levende:P Men jeg er redd disse selvklebende stripene med borrelås skal ødelegge lakken på bilen. Må se om jeg finner noe med en annen løsning

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for tips!

Det er kanskje heller ikke alle flater disse vil feste seg til? Jeg skal sove i bilen i et par netter i sommer, og i tilfelle jeg må ha vinduet åpent vil jeg ikke bli spist levende:P Men jeg er redd disse selvklebende stripene med borrelås skal ødelegge lakken på bilen. Må se om jeg finner noe med en annen løsning

For bilvindu så er jo magnetisk tape ypperlig, du trenger ikke bruke limet en gang. Det er mare å legge nettingen mellom tapen og karosseriet på bilen, sliter heller ingenting på lakken.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

For bilvindu så er jo magnetisk tape ypperlig, du trenger ikke bruke limet en gang. Det er mare å legge nettingen mellom tapen og karosseriet på bilen, sliter heller ingenting på lakken.

Det var jo heller ikke dumt!:) På aliexpress fant jeg masse sånne man bare trekker ned over døra, men så kommer de i litt ulike størrelser og jeg er jo ikke 100% sikker på hvilken type bil det blir enda. (Og å google størrelsen på en bildør var ikke så enkelt som det hørtes ut :fnise: )

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Takk for tips!

Hvorfor ikke bare feste på innsiden da?

AnonymBruker
Skrevet
Taluno skrev (50 minutter siden):

Hvorfor ikke bare feste på innsiden da?

Samme problemet der da. Redd de skal ødelegge noe på interiøret i bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...