AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #21 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lykke til, viktig du tar vare på deg selv i det hele og setter grenser. Sett gjerne en tidsfrist, om ingenting har endret seg i positiv retning fra da og da så kutter du ut. Osv. Men håper det kan ordne seg og at han er flink til å kommunisere 😊 Anonymkode: 26f94...218 Er det ikke best å snakke om dette helt i starten, før man innleder noe? At hvis man skal gå videre til et stadie forbi date på café/bar så trenger man at vedkommende jobber med saken? Utover det å kun være klar over et mulig issue. Anonymkode: 6ece2...860
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #22 Skrevet 6. mai 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er det ikke best å snakke om dette helt i starten, før man innleder noe? At hvis man skal gå videre til et stadie forbi date på café/bar så trenger man at vedkommende jobber med saken? Utover det å kun være klar over et mulig issue. Anonymkode: 6ece2...860 Jo, det er jo viktig å vite om det er umulig og uaktuelt for han å ha et forhold, hjelper ikke at han har lyst på det hvis han ikke løfter en finger for å jobbe med seg selv. Det går ikke over helt av seg selv, man må være veldig reflektert over egen situasjon/frykt og kontinuerlig jobbe med det. Er han helt tafatt med det så går du videre Anonymkode: 26f94...218
AnonymBruker 42 Skrevet 6. mai 2023 #23 Skrevet 6. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har virkelig lyst til å gi det en sjanse. Hvordan håndterer jeg det riktig fra min side uten å la meg overkjøre? Dette er helt i startfasen Anonymkode: 6ece2...860 Hva legger du i "mulige"? Og hva mener du man skal "forplikte" seg til, ikke minst? Endret 6. mai 2023 av AnonymBruker 42
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #24 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han jeg ble sammen med ønsket forhold som meg. Hvorfor skulle jeg velge en som er unnvikende og aldri vil ha forhold når jeg ønsker forhold selv? Har prøvd og det gjorde meg ulykkelig med hvor avkoblet og overfladiske de var iht intimitet og relasjoner Anonymkode: 26f94...218 Jeg mener en som er uunvikende og ikke jager men gir deg space, men ønsker et forhold som du? Altså en annen med unnvikende tilknytning. En unnvikende vil også kunne ønske et forhold. Anonymkode: 8ad1e...983
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #25 Skrevet 6. mai 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg mener en som er uunvikende og ikke jager men gir deg space, men ønsker et forhold som du? Altså en annen med unnvikende tilknytning. En unnvikende vil også kunne ønske et forhold. Anonymkode: 8ad1e...983 Jo, men det har jeg aldri truffet 😅 Jeg er den eneste jeg kjenner som er livredd forpliktelse og hvor noe som begynner å bli seriøst gir meg panikkanfall men hvor jeg likevel trenger et dypt og nært bånd og ønsker forhold/ekteskap, alle menn med unnvikende tilknytning jeg har møtt har vært mest komfortable med at alt er overfladisk og litt kaldt, samt de har sagt at forhold er uaktuelt og jeg vet de virkelig mente det Anonymkode: 26f94...218
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #26 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker 42 skrev (18 timer siden): Hva legger du i "mulige"? Og hva mener du man skal "forplikte" seg til, ikke minst? At det ikke er helt sikkert at det er det det er. Jeg går ikke mer i detalj på det da jeg ikke vil bli gjenkjent her. Å forplikte seg betyr jo selvsagt å gå inn i et forhold. Anonymkode: 6ece2...860
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #27 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men trenger dette å være kronisk? Anonymkode: 6ece2...860 Man kan jo alltids finne unntaket, men det er jo et unntak. Hvor ofte det skjer er heller sjeldent. Veldig sjeldent. 😅 Anonymkode: 55abe...d60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå