Gå til innhold

Hvis alle kvinner i Oslo hadde vært sånn her

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis alle kvinner i Oslo hadde gått sånn her rundt som i Saudia Arabia, med fiskehatt.  Hadde det vært flere jomfruer? Vanskelig også å få seg ligg på byen. Overfallsvoldtekt ville det vært lite av. På 17. mai så hadde alle gått sånn her, man hadde følt seg uattraktiv. Vi jenter liker å få blikk fra motsatte kjønn😂🤣

IMG_0388.png

Anonymkode: 696dc...fa4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde nok fått blikkene vi trengte med denne stilige hatten

Tenk på alle fiskerne denne fiskehatten hadde tiltrukket seg 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis alle kvinner i Oslo hadde gått sånn her rundt som i Saudia Arabia, med fiskehatt.  Hadde det vært flere jomfruer? Vanskelig også å få seg ligg på byen. Overfallsvoldtekt ville det vært lite av. På 17. mai så hadde alle gått sånn her, man hadde følt seg uattraktiv. Vi jenter liker å få blikk fra motsatte kjønn😂🤣

IMG_0388.png

Tror du virkelig at det ikke skjer overfallsvoldtekter i Midtøsten? Eller at det er kun lettkledde damer som blir utsatt for slike voldtekter? 

Anonymkode: 6ce07...425

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosakatt skrev (1 minutt siden):

Vi hadde nok fått blikkene vi trengte med denne stilige hatten

Tenk på alle fiskerne denne fiskehatten hadde tiltrukket seg 

For å ikke snakke om alle birøktere 😁

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva med Bergen? Kan ikke de kose seg med blikking i fiskehatt?

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Hva med Bergen? Kan ikke de kose seg med blikking i fiskehatt?

Eventuelt sydvest!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har de den i camo? Ser ikke så verst ut for posteringsjakt.

Anonymkode: 92da4...fca

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eventuelt sydvest!

Og mennene kan gå rundt med en fisk – så blir det akkurat som Tinder.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Og mennene kan gå rundt med en fisk – så blir det akkurat som Tinder.

Hvis fisken biter når de går forbi dama, er det en match! 🤣🤣🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du virkelig at det ikke skjer overfallsvoldtekter i Midtøsten? Eller at det er kun lettkledde damer som blir utsatt for slike voldtekter? 

Terskelen er lavere for å voldta vantro kvinner enn rettroende, bare se på disse grooming-gjengene i UK og massevoldtektene i andre land, ofrende er 99% vantroende og av en annen etnisitet enn voldtektsforbryterne.

Er ikke uten grunn at kvinner fra den type kultur og religion må dekke seg til... 

Anonymkode: 13ac9...abd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Terskelen er lavere for å voldta vantro kvinner enn rettroende, bare se på disse grooming-gjengene i UK og massevoldtektene i andre land, ofrende er 99% vantroende og av en annen etnisitet enn voldtektsforbryterne.

Er ikke uten grunn at kvinner fra den type kultur og religion må dekke seg til... 

Anonymkode: 13ac9...abd

Samtidig voldtas alt fra babyer til gamle damer i væpnede konflikter. Muslimske damer i disse landene må ofte ha pliktsex med mannen på akkurat den måten han vil. Ingen forskjell. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis fisken biter når de går forbi dama, er det en match! 🤣🤣🤣

Seff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk en sånn solhatt, og har blitt voldtatt. 

Kvinner i burka blir også voldtatt. 

Barn i pyjamas blir også voldtatt. 

Nonner i nonnedrak blir også voldtatt. 

Voldtekt handler aldri om offerets klær! 

Anonymkode: b7c66...ea3

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_0388.png

Du kan fint lite om overfallsvoldtekter hvis du tror det handler om antrekk. 

Anonymkode: 9db09...c9f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Voldtekt handler aldri om offerets klær! 

Anonymkode: b7c66...ea3

Går jeg gjennom Oslo med en gjennomsiktig sekk med penger er jeg delansvarlig i å bli ranet. Går du for nærme en bjørn er du delansvarlig i å bli revet i fillebiter. 

Anonymkode: e9797...7d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Går jeg gjennom Oslo med en gjennomsiktig sekk med penger er jeg delansvarlig i å bli ranet. Går du for nærme en bjørn er du delansvarlig i å bli revet i fillebiter. 

Sier du dumme ting på et forum, må du tåle at folk tenker du er idiot.

Anonymkode: 28e72...b51

• Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

På ingen måte sammenlignbart. Utgangspunktet for teorien din er at alle menn er voldtektsmenn om de ser nok hud. Sånn er det ikke. De som voldtar har oftere enn ikke muligheten til å ha sex med samtykkende mennesker, men de tenner på vold og makt. det gjør ikke menn flest. de fleste mennesker vil reagere med å beskytte noen de ser som er sårbare enten det er et barn, en kvinne eller en alt for full mann. Så er det voldtekstsstatistikk. Det er en svært liten del av de som blir voldtatt som blir angrepet på gaten. Det fleste overgrep skjer i privathjem og ikke i bakgater. Vi er nødt til å fokusere på å ta de som faktisk er forbrytere og ikke dømme alle menn som potensielle overgripere.

Endret av Helene1982
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ingenting hadde endret seg noe særlig om kvinner hadde ikledd seg denne ... innretningen. Vi hadde likevel blitt plukket opp på byen og mistet jomfrudommen om vi ønsket det. Om man vil unngå overfallsvoldtekter er det kanskje andre plagg man burde vurdere først, som f.eks belte, bunad med enorm stakk og underskjørt eller noe liknende. 

Anonymkode: 10d75...3e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Dette blir for dumt. Er nattkjolen til barn verden over for kort? Er det det som gjør at voksne mennesker voldtar barn? 

Å drive med victim blaming har aldri hindret en eneste voldekt, det gjlr deg bare til en gigantisk idiot, og når du er idiot på det nivået så er det lurest å lukke minnen og la folk tro du er idiot fremfor å b3vise det så til de grader.

Screenshot_20230506_184635_SamsungInternet.thumb.jpg.a41c0765a02222e8ef7cac1817b5eb8a.jpg

Anonymkode: 14262...db2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...