AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Del Skrevet 6. mai 2023 Hva hjelper mot bronkitt? Hvordan blir jeg fort frisk? Får ikke tatt det særlig med ro med 2 barn og mann på jobb hele uka. Hjelp? Anonymkode: 48bd1...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 Ingen gode tips og råd? Noen som har hatt bronkitt? Hvor lenge varte det? Anonymkode: 48bd1...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg får høy crp ved bronkitt og må på kur. 10 dagers kur, men blir for 14 dager å bli frisk. Har du feber bør du sjekke crp. Anonymkode: 23e4c...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6. mai 2023 #4 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg hadde bronkitt for et par år siden. Du må nok bare la det gå sin gang. Jeg hostet i ca 1 uke, før det gradvis ble borte 😊 Tror ikke det finnes noe mirakelkur mot bronkitt dessverre 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Del Skrevet 6. mai 2023 Takk for svar! Har ikke feber, men føler meg tett med ubehag nederst i halsen/ øverst i brystet. Får bare opp litt slim, men kjenner det er mer slim der. Fikk medisin i dag, skal ta i en ukes tid. Hvor fort pleier det å virke? Bør jeg holde meg unna melk, det er vel slimdannende? Anonymkode: 48bd1...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ingen gode tips og råd? Noen som har hatt bronkitt? Hvor lenge varte det? Anonymkode: 48bd1...005 Pådrog meg bronkitt 2 uker før påske, med påfølgende høy feber, tørr hoste. Legen misstenkte lungebetennelse, og fekk kur m /pencelin, men til ingen nytte. Nå har eg hatt bronkitt flere ganger før, og finnes ikkje noe effektiv medikament / kur for dn slags. Sørge for å drikke mye lindrer ofte tørrhoste, og gjerne varm te, melk. Sygepiller /halspastiller kan også vera effektiv for tørrhoste, og feber er det paracett Anonymkode: f7b31...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Del Skrevet 7. mai 2023 Hvor lang tid har dere andre opplevd det tar før man blir frisk? Hvor stor innsats må man legge i å få opp slim, det virker nærmest umulig Drikker massevis og tar brusetablett.. -ts Anonymkode: 48bd1...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå