AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Jeg vet hva jeg selv tenker om dette, men ville bare høre om det var flere som har vært borti det samme. Jeg bor i et borettslag hvor folk liksom ikke blir borte selv om de flytter. Vi har garasje i kjelleren med plass til en parkering per leilighet. Likevel er det flere utflyttede naboer som fortsatt bruker p-plass i flere år etter at de har flyttet og folk som flytter inn må stå på venteliste for å få parkeringsplass. I tillegg bruker utflyttede fortsatt fellesareal til å oppholde seg, feire bursdager, grille osv. To barnefamilier har flyttet rett over gaten og rundt hjørnet og det er som om de fortsatt bor her. De har kode på hoveddøren og kommer og går som de vil. Er ikke dette veldig spesielt? Anonymkode: d4307...0ad
Brunhilde Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Jeg ville absolutt tatt slike ting opp med styret. Det er grenser for å føle seg hjemme. Men følger ikke parkeringsplassen leiligheten? Det gjør den i borettslaget der jeg bor og om jeg ikke hadde hatt bruk for den kunne jeg solgt den videre, men til noen som bor her. 7
Gjest Albbas Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Hvordan er det praktisk mulig at de bruker parkeringsplassen?? Dette var vanskelig å forstå at i det hele tatt er mulig. Har du snakket med styret?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Hver leilighet har muligheten til å leie en parkeringsplass, det er ikke noe man får ved innflyttning. Dette er det styret som har bestemt og det nytter ikke snakke med dem, for de har jo alle sine plasser... Måtte selv stå på venteliste i et år selv om jeg er blant dem som har bodd her lengst. Anonymkode: d4307...0ad
Brunhilde Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Da melder du det inn som en sak til generalforsamlingen, så kan dere, om ikke annet, sette lys på problemet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå