AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Det tar så lang tid å ta på klær, ta av klær, ta på sko, ta av sko, pusse tennene, dusje, lage middag, spise,vaske håret, gå tur bare for å prøve å være litt i form osv. osv. Synes det er så slitsomt alt det hverdagslige tingene. Og det tar så lang tid. Etter at jeg har gjort dette hver dag er jeg helt utslitt. Jeg har null energi. Er dette vanlig? Anonymkode: d5618...69c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Du vet svaret. Der er ikke vanlig. Det er vanlig at det er pes, kjedelig og tar mye tid. Kanskje du er deprimert. Elektrisk tannbørste, fjordland, onepiece, slipins kan løse noe av dine problemer. Anonymkode: 9bbe1...6b7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Livet gir ingen mening og alle hverdagslige ting tapper meg helt for krefter til å gjøre andre ting. Sånn som i dag har jeg kun gått tur og dusja etterpå og nå ligger jeg på sofaen fordi jeg er helt utslitt. Bare tanken på å lage middag er ett stort ork. Eller å gjøre ting. Anonymkode: d5618...69c 1
svartkatt Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Er du deprimert? Autistisk? Utbrent? Eller noe annet? En kombinasjon? Har flere grunner til denne slitsomheten sjøl..
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Det er ikke vanlig og du bør undersøke hva som kan være årsaken. Bla om du er deprimert. Anonymkode: e319f...509
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 svartkatt skrev (4 timer siden): Er du deprimert? Autistisk? Utbrent? Eller noe annet? En kombinasjon? Har flere grunner til denne slitsomheten sjøl.. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke vanlig og du bør undersøke hva som kan være årsaken. Bla om du er deprimert. Anonymkode: e319f...509 Er både deprimert og autistisk. Veldig slitsomt. Anonymkode: d5618...69c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det tar så lang tid å ta på klær, ta av klær, ta på sko, ta av sko, pusse tennene, dusje, lage middag, spise,vaske håret, gå tur bare for å prøve å være litt i form osv. osv. Synes det er så slitsomt alt det hverdagslige tingene. Og det tar så lang tid. Etter at jeg har gjort dette hver dag er jeg helt utslitt. Jeg har null energi. Er dette vanlig? Anonymkode: d5618...69c Jeg måtte le litt av denne beskrivelsen, for jeg har det slik som dette halvparten av tiden. Nå har jeg en relativt alvorlig kronisk sykdom da, så jeg vil tippe at svaret vil være nei, at det ikke er vanlig. Anonymkode: 16ee3...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå