AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Jeg lurer bare hvorfor? Og hvordan dere får det til å fungere? Ren nysgjerrighet fra en sliten småbarnsmor etter å ha lest og tenkt litt 😅 Vi har to med mannen, kunne kanskje fått et til hvis ting hadde klaffet helt perfekt, men ikke noen flere. Hvordan får dere det til som har 2 barn fra før av og blir dere ikke helt utslitte? Skjønner godt der begge har et barn og får et til sammen, eller en har to og har 1 sammen. Men hva med de som har 2+2? Tenker spesielt etter å ha lest om fedre med flere kull. Hvordan orker man? Samme med kvinner. Hvordan orker dere barnløse kvinner å bli sammen med en som har flere barn, og få noen barn til? Det må jo være utrolig slitsomt uansett hvor glad man er i barna. Hvorfor finner man ikke en partner uten barn der det er mulig? Anonymkode: 8fea9...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer bare hvorfor? Og hvordan dere får det til å fungere? Ren nysgjerrighet fra en sliten småbarnsmor etter å ha lest og tenkt litt 😅 Vi har to med mannen, kunne kanskje fått et til hvis ting hadde klaffet helt perfekt, men ikke noen flere. Hvordan får dere det til som har 2 barn fra før av og blir dere ikke helt utslitte? Skjønner godt der begge har et barn og får et til sammen, eller en har to og har 1 sammen. Men hva med de som har 2+2? Tenker spesielt etter å ha lest om fedre med flere kull. Hvordan orker man? Samme med kvinner. Hvordan orker dere barnløse kvinner å bli sammen med en som har flere barn, og få noen barn til? Det må jo være utrolig slitsomt uansett hvor glad man er i barna. Hvorfor finner man ikke en partner uten barn der det er mulig? Anonymkode: 8fea9...bdd Man begynner kanskje tidlig med kull Nr 1? Jeg kunne fint fått to kull. Fikk barn da jeg var 22-24, kunne fint fått to til nå som 34-åring. Null problem Anonymkode: bd679...76b 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Jeg er 30 og samboeren min 40. Han har to barn fra tidligere ekteskap som er 10-14 nå. Det var helt avgjørende for meg at han ville ha flere barn Han ville gjerne at vi også skulle oppleve det å få barn og det å gifte oss, ser ikke noe problem med det. Bonusen er at vårt/våre fremtidige barn har eldre søsken som kan hjelpe til Anonymkode: 736b5...e71 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Meg over. Jo, en annen positiv ting er at jeg fikk se hvordan han var med barn og som pappa på forhånd. En liten kvalitetssjekk som gjorde at jeg fikk enda mer lyst til å få barn med han Anonymkode: 736b5...e71 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Det er faktisk ikke slik at man bare kan velge og vrake blant kompatible partnere. TS, du virker litt naiv. Er du ung eller vært i forhold siden slutten av 20-årene? Singelmarkedet er tøft etter 30, for begge kjønn. Anonymkode: 75019...dbf 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er faktisk ikke slik at man bare kan velge og vrake blant kompatible partnere. TS, du virker litt naiv. Er du ung eller vært i forhold siden slutten av 20-årene? Singelmarkedet er tøft etter 30, for begge kjønn. Anonymkode: 75019...dbf Det kan godt være jeg er litt naiv. Har vært i fast forhold som du skriver fra slutten av 20 årene. Og har stort sett vært i fast forhold med fornuftige pauser da det ble slutt. Har heller aldri opplevd at det var særlig vanskelig å finne kompatible partnere egentlig... Er det det? Jeg ser at veldig mange får nye partnere når de er rundt , litt over tredve. Mange er uten barn fortsatt. Jeg føler faktisk som ganske ung å være ferdig med fødsler (nok med de to jeg har) Anonymkode: 8fea9...bdd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er faktisk ikke slik at man bare kan velge og vrake blant kompatible partnere. TS, du virker litt naiv. Er du ung eller vært i forhold siden slutten av 20-årene? Singelmarkedet er tøft etter 30, for begge kjønn. Anonymkode: 75019...dbf Nei, men man kan vel velge om man får flere barn eller ikke. Jeg har ett barn, hadde vært uaktuelt med et til med noen andre. Anonymkode: 57154...526 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Nei, men man kan vel velge om man får flere barn eller ikke. Jeg har ett barn, hadde vært uaktuelt med et til med noen andre. Anonymkode: 57154...526 Enig der. Jeg har ikke barn, men ville heller ikke fått det med en som har barn fra før. Da hadde jeg heller funnet meg en annen, eller bare latt være. Anonymkode: d6d03...d64
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #10 Skrevet 7. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Kull? Er dere dyr? Anonymkode: 104cc...4bf Ja, mennesker er dyr. Hva trodde du vi var, sopp? Anonymkode: d6d03...d64 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #11 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kull? Er dere dyr? Anonymkode: 104cc...4bf Det er vanlig å si flere barnekull også om mennesker. Anonymkode: 95958...b1f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 Faren til mine barn har fått nytt kull. Vi fikk første når jeg var 18 og han 20. Kunne nok fått flere jeg også, men kjenner det er deilig med store barn når jeg ser han og samboeren har mye våkenetter og trass🙊. Jeg låner gjerne de små, men har ikke lyst på flere selv😊. Anonymkode: 7a182...46e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Jeg kjenner flere menn som er havnet i en situasjon med flere kull, og det funker som regel ganske dårlig. Anonymkode: d1a36...fe3 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er faktisk ikke slik at man bare kan velge og vrake blant kompatible partnere. TS, du virker litt naiv. Er du ung eller vært i forhold siden slutten av 20-årene? Singelmarkedet er tøft etter 30, for begge kjønn. Anonymkode: 75019...dbf Man kan da fint velge selv om man selv vil ha flere barn… Man kan også velge å heller være singel enn å måtte være steforelder. AnonymBruker skrev (1 time siden): Kull? Er dere dyr? Anonymkode: 104cc...4bf Ja? Og de som formerer seg med flere forskjellige er enda litt nærmere dyrene enn de som klarer å styre hormonene litt bedre… Anonymkode: 46f6c...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå