Gå til innhold

Er det viktig for deg venninnene dine har samme stil som deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noenlunde samme klær og sminke?

Anonymkode: e2c8b...66c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 0e095...8e7

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men i og med at klær viser sosial status, så går vi ganske likt kledd. Avhengig av hva vi skal, selvfølgelig. 

Anonymkode: 2e6f9...b6b

Skrevet

Nei

• Liker 1
Skrevet

Tenkte først nei, for det er jo ikke noe jeg tenker over, har jo litt forskjellige stiler, men ser jo hvilke klær som er typisk «den og den» personen…

men når jeg tenkte på det så ville jeg syns det var rart å gå rundt sammen med en punker liksom… hadde følt det ubehagelig og beglodd

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Men i og med at klær viser sosial status, så går vi ganske likt kledd. Avhengig av hva vi skal, selvfølgelig. 

Anonymkode: 2e6f9...b6b

😂😂😂

• Liker 2
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde det da jeg var yngre, dvs tenårene 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Noen av oss sminker oss, andre ikke. Vi har helt ulike stiler.

Anonymkode: a184d...395

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei bryr meg ikke og hvorfor skulle man det? Folk må gå i det de føler seg vel i.  Altså så lenge personen har ok hygiene og slikt. Har venner som kan kle seg i skikkelig rocka/punck antrekk mens jeg går sammen med de i litt mer formell stil med pent skjørt, skjorte/bluse, pumps og blazer eller mindre formelle kjoler, alt etter hva vi skal. Jeg har også venner som er av allværsjakke og jeans typer. 

Anonymkode: 2ae7b...0fa

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tvert imot. Har alltid vært anti uniformering, og anti mote. Liker at det vises at folk har egen smak, og kan tenke selv.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal vennene mine sin stil ha noe å si? Jeg er venn med de og ikke med stilen deres. 

Anonymkode: 9b235...ae2

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei virkelig ikke.

Anonymkode: 88d21...7c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har venner med alle mulige stiler. Jeg synes det er kult at folk har sin egen stil, jeg trenger ikke nødvendigvis like den for at jeg skal like de.

Anonymkode: fbef4...dd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi har ganske ulike stiler, faktisk, både klær og interiør også. Ikke sånn at en er babyrosa og en annen punker, men vi har vår egen stil. 

Anonymkode: 7dae5...733

• Liker 2
Skrevet

Neieti nei 

• Liker 1
Skrevet

Nei absolutt ikke 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Nå har jeg ingen venninner som er veldig alternative i stilen eller har sterk tilknytning til subkulturer så vi er ikke ekstremt ulike, men ei heller vil jeg si at jeg har noen venninne med spesielt lik stil som meg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, viktig med uniform😄

Anonymkode: 5e581...d90

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke. Tror det er det siste jeg bryr meg om. 

Anonymkode: 65418...41e

• Nyttig 1
Skrevet

Bare i tenårene, men da var konformitet mye viktigere enn det er for meg i dag. Da var det jo superviktig med merket på buksa og at man kledde seg og oppførte seg i tråd med det som var godkjent.

Nå har jeg ikke samme stil som venninner og bryr meg lite om hva slags stil de har. Jeg synes at det er viktigere med kjemi med en person enn hvordan de kler og sminker seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...